Güncellemeler
+1 yıl
Dışarıda afet gibiyim😂
Bence bunun öz güven ile ilgisi yok pek. yani bende evde kendime bakınca bazen gerçekten öz güvenim düşüyor ama normal. dışarı çıktığınız zaman hazırlanıp çıkıtğıınız için daha iyi hissediyorsunuz yani aslında öz güveninizin düşmesine çok da gerek yok bence. yani pijama ile kim güzel oluyor ki ben bile kendime çirkinim diyorum evdeyken çok takmayın bence :)
Olsun ev dinlenme yeridir. Herkes evde dışarıdan biraz farklıdır. Sorun olacak bir şey değil. Ama bu durum seni etkiliyorsa ekstradan kendine bakım yap. Ve evde giymek için güzel kıyafetler al
Cevap
4Cevap
Bütün kızlar evde pijamalı ve makyajsız değil mi zaten
Spor yaparak özgüven kazanabilirsin.
Makyajla özguvenini tazele
Arada dışarı çık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar