Yakışıklı veya güzel misiniz diye sormuyorum, nasıl hissettiginizi soruyorum:) sadece soruyorum iste
Evet kendimi yakışıklı/güzel hissediyorum
Hayır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yakışıklı veya güzel misiniz diye sormuyorum, nasıl hissettiginizi soruyorum:) sadece soruyorum iste
Güzel olma potansiyelimin olduğunu biliyorum ama depresyon sağolsun salmış durumdayım.
Biraz kilo versem ve cilt sorunlarımdan kurtulsam evet güzel denebilecek biriyim ancak şu anki halimle hayır.
Bende ayni durumdayim
O zaman değişmek için neyi bekliyorsunuz? Davetiye bekliyorsanız buyurun ben davet ettim :)
@Darksidexs
Depresyon gerçekten bilmeyen birinin anlayabileceği bir şey değil. Ben de farkındayım önümde engel olmadığının ama insan kendinde en ufak şeyler için bile enerji bulamıyor bu durumdayken, yeri geliyor mutfağa gidip su içmek bile dünyanın en zor şeyi oluyor. Öyle yapabilirim diyip yapılan bir şey değil maalesef.
Depresyon kısmını atlamışım yazıda kusura bakma benim hatam. İnşallah bu durumdan bir an önce kurtulursun. Elimden bir şey gelde yardımcı olabilsem keşke ama gelir mi bilemiyorum
@Darksidexs Düşünmen yeter teşekkür ederim 🥰 bana iyi gelecek olan tek şey ilaçlarımı düzenli kullanmak ama o bile isteksizlik yüzünden zor geliyor, ilaç bitince tekrar doktora gitmeyi 7 ay falan erteliyorum.
Dünyanın en saçma hastalık semptom ilişkisi xd kısır döngü resmen.
Cevap
17Cevap
İnan böyle şeylere hiç takılmıyorum. Ciddi anlamda en son ne zaman aynaya bu sebeple baktım hatırlamıyorum bile
Yakışıklı hissediyorum fakat değilim.
cut.
genelde herkes yakısıklı dio ama hic bir kız bakmıyor
Bazen çok tipsiz bazen yakışıklı hissediyorum
Evet kendimi güzel hissediyorum.👍
Güzelim ve güzel de hissediyorum
Maalesef hayır.
Moduma bağlı bazen tipsiz bazen güzel hiasediyorum
Hem güzelim hem güzel hissediyorum 🤗
Bazen evet bazen hayır
Kilo aldim biraz o yuzden hayır şu an
Bizimde kendinizce bir karizmamız var
Övünmek gibi olmasın ama evet öyleyimdir 😎
Evet
Yani fena sayılmam
Hissediyorum
Hayır
Beğeniyorum kendimi
İlgilenmiyorum
Dıs gorunuşle
Evet öyle hissettiriyor çevrem
Evett
Çirkinim
Orta şekerliyim.
Hayır
Güzelimm✨
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?