Güzellik göreceli bir kavram önemli olan kendini nasıl hissettiğin. Ben kendimi iyi ve güzel hissediyorum. Peki siz kendinizi güzel/yakışıklı hissediyor musunuz?
Evet
Hayır
Bazen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güzellik göreceli bir kavram önemli olan kendini nasıl hissettiğin. Ben kendimi iyi ve güzel hissediyorum. Peki siz kendinizi güzel/yakışıklı hissediyor musunuz?
Evet! Kendinizi güzel hissetmek önemlidir ve bu pozitif bir duygu. Kendinize olan güveniniz, hayatınızın birçok alanında size fayda sağlayabilir. Kendinizi güzel hissettiğinizde, çevrenizdekilere de bu olumlu enerjiyi yansıtabilirsiniz. Her zaman kendinizi sevin ve değer verin!
Sen neden her soruya yapay zeka gibi yanıt verıyorsun? Kendi dusuncelerın yok mu? Ezbere kalıpsal..
Umrunda olacağını sanmam ama Cok ıtıcısın yanı soyleyım dedım..
Bot cevabı okuyor gıbı hıssedıyorum senın yazdıklarını.. Bır kısı daha vardı boyle her soruyu cevaplayan velet onu engelledim
Cevap
34Cevap
Bazen.
Evet, bundan emin olmak için "FaceApp" uygulamasında kadın versiyonumu yaratıyom, gayet tipliymişim.
Güzelliğin göreceli bir kavram olduğunu, gelip geçici bir dünya nimeti olduğunu düşünenler, bilenler hala varmış demek. 👏👏👏
Genel olarak hissediyorum güzel ama bazen yeni uyandigimda çok komik oluyorum o zaman hissetmiyorum bu tip ne diyorum
İnanılmaz güzel, seksi ve çekici değilsem bile çok sempatik ve tatlı bir insanım
Kendimi yaşıma iyi hissediyorum. Aynaya bakınca; "ülen halâ köpek gibi yağuşuklusun ağzını gırdığmını" dediğim oluyor.🙂
ortalama guzelliğe sahibim ama neden bilmiyorum dunyanın en guzeli gibi özgüvenim var ve bu ego degil
Bir toplumun %54'ü güzel olamaz. Ama %54'ü yalancı olabilir.
Yani kendimle barışık bir insanım giderim var 😂
Tip mip yok. Onca maharet var tıp olmayınca bı işe yaramıyor
Güzelim ama kendimi çirkin bulduğum zamanlar da oluyor.
Kendimi güzel hissetmiyorum çünkü güzel olduğumu inanıyorum
Ben kendime bazen aşık olasım geliyor 😂😂😂😂😂
@beneklibulut @sozsuzzaman
Ben aşığım 😂😂
@beneklibulut hehehe😂😂😂🤣yanlız değilim bak kizzz
😂😂 öyle olmak lazım 😂
@beneklibulut 😂🥰😂🥰😂🥰
Ulan bi ben nefret ediyorum o zaman 😂🤣
Bazen hissediyorum. Genellikle iyi bir şey giydiğimde. Ama kilolu olduğum için ailem aldıklarımı bana yakıştırmıyor gidip iade etmek zorunda kalıyorum.
Kendimi olduğum gibi seviyorum ben, kimse umurumda değil.
bence bir seviyeye kadar umursamazlık tamam ama belli bri seviye sonrasi sacma oldugunu dusunmekteyim bence
Bazen evet, bazen ise çirkin hissediyorum. Bu durum özgüvenimi dalgalandırıyor. Senelerdir çözemediğim bir mevzu. Hayır dış görünüşü bu kadar kafaya takmakta bi problem ama insan nasıl göründüğünü bilmek istiyor.
Kendimi baktıkça bakılası gelinen bir güzellikte hissediyorum. Derin ve anlamlı bir güzellikte. Erkekler de ilgileriyle ömrümce hep destekledi bunu.
Evet kendimi beğenirim.
Çünkü güzelim ela Gözlüyum beyaz tenliyim zayıfım 33 yaşındayım ama 23 gibiyim
Seni alan yaşadı
Dertlerinide boşadı
Jest oldum oooo
Etrafımdakilere göre evet, ve modelim. Ama kişisel olarak böyle görmüyorum kendimi.
Öyle olsaydım sadece 2 teklifle yetinmezdim.
Allah erkek değil sanat eseri yaratmış
Yakışıklı değilim ama kendimi seviyorum
Moralim olduğunda ve cool davranınca
10 üzerinden 7. ötesi çıkmaz
Hayvan ve doga sevgim yeterli.
Allah vermiş işte çok şükür skdks
Moduma ruh halime göre de değişiyor 😀
Çok dadduk hissediyorum kendimi :D
Kilo verince hissetcem inşallah
Bazı zamanlar
Bazen ama değilim sanki
Normal..
Evet buluyorum söyleyenler de çok
Evet hissediyorum..
makyaj yaptigimda evet (sadece allık, ruj)
Ruh halime göre değişiyor sanırım fikrim.
Sevimli hissediyorum
Ruh haline göre değişiyor
Bazen
evet güzel hissediyorum :)
gayet iyiyim
Manken degilizi
Bende bilmiyorum 😂
bazen
Evet güzelim
Evet
Giderim var bence 😃
Giderim var
hissediyorum
Zaten öyleyim ya
bazenn
Evet
Duruma göre değişir
Hee 😄
İdare eder
Yaşıma göre evet
Evet hissediyorum, sence?
Şu an icin evet
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?