Ben gündelik hayatta hafif, geceleri veya özel davetlerde ağır makyajlar yapmayı tercih ediyorum💄💋
Ağır
Hafif
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben gündelik hayatta hafif, geceleri veya özel davetlerde ağır makyajlar yapmayı tercih ediyorum💄💋
makyaj yapmıyorum ya ama hafif olanı daha iyi geliyor bazıları normal markete gitmek için bile gelin makyajı yapıyor
dün kızın biri makyaj malzemesi almak için dolaşıyordu bende nomal yanından geçtim
kız yanındaki arkadaşına kanka napim bu kız gibi 0 makyaj mı gezeyim dedi güldü bide benimde sinirlerim bozuldu dedim git gerçek yüzünle karşıma çık o ne öyle yüzün bile belli değil makyajın ardından laf atıyorsun
@elifbee Aynen öyle dostummm teşekkür ederim o senin ve kalbinin güzelliğidir
Nitelikli dolandırıcılıgın her türlüsüne karşıyım dsds
Tsk. Djdj
Cevap
10Cevap
Her zaman hafif makyaj tercihimdir. Cilt bakımına önem verdiğim için cildim güzel oluyor zaten. Kapatmaya ihtiyaç duymuyorum.
Hafif makyaj <3 ben. Ağır makyajı sadece düğünlerde tercih ediyorum.
Hafif makyaj kadınlarda daha güzel
Her zaman hafif makyajdan yanayım. Özel gunlerde buna dahil, doğala yakın olanı en güzeli.
Zaten günlük pek makyaj yapmıyorum ama yapınca hafif yapıyorum fresh görüntüden hoşlanıyorum
duruma ve gidiceğim yere göre değişir fakat hayatımda hiç üstteki kadar ağır makyajlar yapmadım yakışmazda zaten hafif tercihimdirr eyelinersiz olmaaaz
Tabi ki hafif makyaj çünkü hem cilde olan zararı ağır makyajla verilen zarara yakından uzaktan benzemiyor ve hücrelerin nefes almasını engellemiyor hem de sadelik çok daha fazla yakışıyor.
hafif çok yakışır sana ama yapmasan bile olur
Hafif hem yüzüme yakistiririm hemde beni bir kaç yaş büyük gösterir
Hafif hatta hiç yapmiorum bazen
Hafif olsun, sıcak ve samimi olsun ama 😎🥰
Genelde makyaj yapmayı yapicaksamda hafif
Hafif badanacılar tercihim.
ahahaowpqpswğğa
Hafif
Fresh makyaj daha iyi
Hafif makyaj
Hic yapmamayi
Hafif iyidir
Değişiyor mekana göre
makyaj yapmam
hıc bırıı
Hafif doğal makyaj
hafif makyajlar daha iyi
Makyaj yapmayan doğal kızlar baş tacıdır
hafif tercihim
Keşke hiç yapmasalar
niye yaaa
hıhım
Sen işi biliyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?