Çoğunluk olarak tercihiniz koyu bir makyaj mı yoksa sade bir makyaj mı?


Çoğunluk olarak hafif makyaj yaparım. Ağır makyajda bile bu görselde ki abla kadar bülent ersoylaşmam. Keyifli geceler.
Olabildiğince sade yaparım ya da en fazla tek yere baskınlık veririm
Bir erkek olarak nedense koyu makyajları daha çok beğeniyorum
Kadın olmadığım için bu soruyuda cevaplamama gerek yok.🤣🤣
Cevap
8Cevap
Günlük sade makyaj ancak özel durumlarda koyu makyaj tercih ediyorum.
Koyu Makyaj Hem Daha Asi Hem Daha Seksi Yapar Kadını Ama Her Kadın da Kadınlığını Taşıyamıyor 😉😉
Anam dudakta dudak renkte renk bayıldım rengine 😍😍
Hep sade yaparım makyajımi
Çok hafif ve güzelliği saklamayan bir makyaj
Nereye gideceyime göre deyişir...
Sade ve olabildiğince doğal belli belirsiz makyaj
Çoğunluk olarak hiç makyaj tercih etmiyorum 🌸
Direk kezzap 🤪
Porselen makyaj der giderim.🤣
Sade. Eyeliner, rimel ve dudak kalemi 😊
Makyajlı hatun sevmem. Yüzüne dokunamıyorum 😏
Bergen miyim ben 😂
@ArmuttaSapÜzümdeÇöp bilmediğin de yok hee 🤣
Genellikle sade makyaj 💄
Sade bir makyaj tercih ederim
ne çok koyu ne sade ortası bişe
Dudağı sonbahar yaprakları gibi🍂😃
Yerine göre ikisi de ama çoğunlukla sade
Hafif makyaj tercihim
Sadelikten vazgeçmemm
Farketmiyo sevdiğime hepsi yakışır
Fazla makyaj erkeğe eziyettir unutmayın
Sade 👍
Hafif
Sade
makyaj yapmıyorum
Sade
çok sade ve ya makyajsız
Sade, natural
Sade
Makyaj yapmıyorum
Koyu makyaj
Sade.
Sade daha hoş gibi
Makyaj yapmiyorum
Sade
Sadee
sade makyaj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar