Hafif makyaj en iyisiii 💄
Makyaj dediğin gösterişli olur 💋
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hafif makyaj yapmak daha iyi olacağını düşünüyorum
Ama aslında bana makyaj yapmasan da güzelsin dedikleri için o kadar da makyaj yapmasam da oluyor☺️
Cevap
9Cevap
Hafif makyaj
Düğün tarzı özel günler harici ağır makyaj yapmam bir kapatıcı, rimel ve lipgloss işimi görür.
Hafif daha guzel oluyor bosu bosuna fazla fazla yapmisim die hisediorum
Canim nasıl isterse o şekilde yapıyorum bazen hafif bazen gösterişli ruh halime ve duruma göre 😁 Ama her tülü yakıştırıyorum kendime o yuzden farketmiyo ya
Şimdi tüm erkekler doğal olsun ya da hafif makyaj der ama sectikleri kizlarda maşallah badana yapılmış gibiler😄
Makyaj yapıyor muyum evet ama sadelikten daha güzel süs yoktur hesabı hafif ve soft olmasına dikkat ediyorum.
Yerine göre değişir. Düğüne gidiyorsam ağa makyaj yaparım, okula gidiyorsam hafif. Zaten üşengeç bir insanım her gün ağır makyaj yapamam. :D
B seçeneğindeki kadın çok güzelmiş.
Bence iki türlü makyaj da yerine ve moduna göre iyidir.
Doğallık en iyisi doğal olmayı daha çok seviyorum ama ara sıra hafif makyaj yapıyorum göze çok batan makyajları gösterişli olan makyajları sevmiyorum.
Hafif makyaj bence her ortama uyuyor. Sade, doğal ve şık gösteriyor
Gündelik hafif ama özel bir günde falan agir makyaj
Yerine göre değişir ama genelde hafif makyaj ve sıfır makyaj..
Ben daima hafif makyajdan yanayım çok makyaj doğal gelmiyor
Aslinda sifir makyaj. Ama yapmam gerektiginde hafif. Abartili gosterisli makyaj gereksiz bence
Makyajın bana yakışmadığını dusunuyorum yoksa yapmayi isterdim çünkü bazılarında cok guzel duruyor ama ben yapmayi bilmiyorum oyuzden kotu duruyor olabilir ngsurajgdufs
Hafif iyidir ben zaten pek makyaj yapan biri değilim doğallıktan saflıktan yanayım.
Ortalık arizona kertelesine döndü, tüm kadınlar aynı tip makyaj, olmayan dudakları boya ile büyük gösterme çabaları, saçma sapan tiplemeler, yemin ediyorum kusucam artık.
Ben hafif makyajdan yanayım ya, ufak bir iki dokunuşla çok güzel olabiliyor insan
Hafif makyaj hem kadınların güzelliğini öne çıkarır hemde cesaretini
Tek makyajım güneş kremim ve rimelim. Fazlasına gerek duymuyorum.
Hangi kremi kullanıyorsun
ikinci fotodaki tam benim makyaj bi de eyeliner tam oldu
Sadece fondöten rimel ruj başka bsi yk arada far suruyrm
Genelde hafif makyaj ı tercih ederim hep makyaj delisi değilim makyajdan kastettiğimde ruj göz kalemi rimel oje onun dışında abartmam sevmem zaten fazlasını
Hafif makyaj daha iyi. Kadına bakarken kendi rengini göremiyorum. Gökkuşağı gibi ne o olye. Gökkuşağı nadir göründüğü için güzel gelir. Her gün görsem sıkılırım mesela 😄
Hafif Makyaj herzaman iyidir
Kesinlikle hafif makyaj abartı makyaj kimde olursa olaun bence itici
Valla nereye gideceğime bağlı ama genelde sadece rimel ve ruj sürüyorum
Makyajdan yana hiç değilim, rahatsız ediyor.
Gösterişli ama yerine göre değişir yaa
Sifir makyaj moda olsun.😁Amin.
Hafif makyaj abartmayı sevmiyorum
Günlük olursa soft
Yerine gör değişiyor ruh halime bağlı.
Hafıf makyaj. Normalde makyaj yapmam
Hafiften yanayım, bazen de hiç yapmıyorum
Hafif makyaj her zaman daha iyidir.
Hafif makyaj kadını daha güzel gösterir sade olur
Güneş kreminden yanayım 😅
Duruma gire hafif ama
Hafif makyaj seviyorum.
Hiç makyaj yapmayı bilmeyen ben :(
Kız dediğin doğal olacak abi 🤟
hafif, doğal görünümlü makyaj.
Fondötensiz makyajdan yanayım
Makyaj dediğin gösterişli olur
Yerine göre hafif Yerine göre gösterişli
Doğal ve hafif
Kime ne yakışıyorsa
Gidecegin yere bagli
Hiçbiri
Hafif makyaj
hafif
hafif
Hafif makyajdan.
Hafif kesinlikle
Hafif
Hafif en iyisi
Hafif ama belli eden makyaj
Gösterişli
Hafif
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?