Burnum yüzünden kendimden nefret ediyorum? Sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar burnum kemerli diye dalga geçiyorlar çok kemerli değil çıkıntı var ve benim psikolojim bozuldu aynaya baktığımda önden güzel olsada yandan çok kötü mesela yolda yürüyorum bı şekilde yüzümü kapatmaya çalışıyorum psikolojik olarak insanlar görmesin bakmasını diye sizce ne yapmalıyım

Burnum yüzünden kendimden nefret ediyorum? Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla