
Yoksa bu bir hastalık mı? Psikolojik bozukluk?

Bu arada İran estetik ameliyatlar konusunda ilk sıralardaymış

Yoksa bu bir hastalık mı? Psikolojik bozukluk?

Bu arada İran estetik ameliyatlar konusunda ilk sıralardaymış
Büyük bir fiziki sorunu yoksa insanın kendisinden nefret etmesinin dışa vurumu. Zamanın tamamen psikolojik bir tastalığı. Dövme yaptırmakta bununla ilgili. Sonuçta ikisinde de başlayanlar genelde durduramıyorlar kendilerini.
Bu bir salgın ve tetikleyiciside kapitalizm bir çeşit geleceğe yatırım gibi bir şey kendini bir şirket veya bir şirketin özsermayesi zanneden insanların istikrarlı ilerleyen bir şirketken bu istikrarı korumak yerine özsermayesine katma değer sağlamaya çalışması aşırı büyümeye gitmesi sonrasında ekonomik açıdan kriz yaşayıp ekonomik buhran geçirmesi gibi bir şey bir çeşit metamorfoz
Aynen kopyala yapıştır herkes aynı tornadan çıkmış gibi sadece insanlar değil şehirlerde aynı eskiden her şehirin ayrı bir dokusu vardı şimdi birbirlerine benzer hale geldi fikirlerde dahil buna, ahlakiliğin ön aşaması özgürlüktür birey çevresel etkenler ile istemsizce uyuyorsa bu kurala sürünün bir parçası haline geliyorsa kendi iradesi dışında bir nedenden ötürü, bu kural önceden eklenmiş ve kişinin içinde yer etmemiş ise başka bir deyişle bu kuralı kişi kendi koymamışsa ahlaki bir varlık olamaz. Ahlakiliği doğrudan kılan şey özgürlüktür. İyiliğin değerinin bilinmesi için kötülük gerekir güzelliğin değerinin bilinmesi için ise çirkinlik gerekir. Dışı güzel içi çirkinlerin sayısı günbegün artıyor. Kılıflar kaliteli ama içerik fason, kesinlikle öyle aşırı itici, tiksindirici bir durum hiçbir cazibesi kalmıyor bu oluşumlarla😉
Kadına göre değişir ama ağırlıklı olarak bu durum, cinsiyet içi bir rekabetin sonucudur. Ama bu rekabette de bilinçaltında yatan psikoloji "ben erkekleri, senden daha fazla etkileyebilirim. Yani senden daha güçlüyüm" duygusu olabilir.
Herkesin kendi tercihi sadece erkekler için değil güzel görünmek için yaptırıyorlar ve moda oldu, erkekler de yavaştan doğal olan arayışındalar doğallık moda olur yakında
Cevap
22Cevap
Bazıları genç görünmek için bazıları güzellik için.
Bence öyle değil. Herşeyi erkekler için yapmıyoruz. Benim yüzümde hiç estetik yok. Çok şükür estetiklik bir durumum falanda yok. Ama yaptıranlar bence erkekler beğensin etsin diye yaptırmıyor. Böyle saçmalık olamaz bence. Yani insan kendini güzel girmek istediği için yaptırıyor olabilir. Neden kadın bir yerini değiştirince erkekler için yapıyor olsun ki çok saçma.
Ben buna katılmıyorum
abartanlar için bir şey diyemiyorum
ama küçük dokunuşlar
insanı mutlu edecekse yapılabilir
Kendini mutlu hissettiği için yapıyordur
Bana göre estetik saçma. Ama mesela burnunda doğuştan kişiye sıkıntı çıkaran bişey olur onun için estetik olur o zaman mantıklı ama sırf daha genç gözükmek için yanaklarını gerdirip burnunu incecik yapanları anlamıyorum. Bence yaşlanmak güzel bişeydir senelerin verdiği yüzündeki çizgiler falan güzeldir bence tabi kişinin kendi kararı ama benim de görüşüm bu yönde 🤷🏻♀️
Estetik, insanın aynaya bakınca kendini mutlu hissetmemesi nedeniyle yapılır. Illa ki karşı cinse iyi görünmek bunun amaçları arasında.
Kime güzel görünmek için yapıyorlar bilmiyorum ama güzelim kızlar böyle kendilerini maymuna çeviriyor onu çok iyi biliyorum =))
Bu bir ruhsal bozukluk ve estetik cerrahlar bu bozukluğu istismar ediyorlar...
Merhaba
Tabikide hayır aynaya bakınca kendilerini daha iyi ve güzel hissetmek için yaptırıyorlar. Her yapılan şeyi insanlar kendileri için sanmamalı.
Her kadının amacına göre değişir ama illaki hemcinsini aşağılamak gibi yani ben daha güzelim tavrına girmek icin yapanda vardir. Ki bence bi süre sonra bağımlılık gibi olabiliyor dudakta dolgu diye baslarsin o öyle devam eder dolgu zaten devamlilik isteyen biseu
Erkek olsam ilk fotoğraftaki gibi estetiği beğenmem, erkeklerin genelide doğal seviyoruz diyorlar ama estetikli kadın görünce direk atağa geçiyorlar.
Çok fazla abarti estetik hastalık bence.
Ufak dokunuşlar olabilir. 45 yaşındayım henüz hiçbir şey yaptırmadım ama ilerde belki olabilir.
İlk görseldekileri şişme bebeklere benzettim, bu nasıl bir plastikliktir ya. Bence bazıları bu konuda ruh hastası 🙄
Bence kadinlar kadinlara güzel görünmek icin güzellesmeye calisiyorlar. Erkekleri pek nikledikleri yok aslinda
Estetik ameliyatların birine güzel görünmek için değil kendine güzel görünmek için yapıldığını düşünüyorum
Beni destekler nitelikte estetikle güzelliğini bozmuş ancak bu görüntüden aşırı memnun insanlar var
Sanmıyorum. İçlerindeki yetersizlikten kaynaklı bu durum.
Kimisi onun için kimisi kendini iyi hissetmek için
Özgüven eksikliklerini gidermek için yapıyorlar, onu biliyorum sadece.
Valla bilmiyorum ama estetik yapınca çok daha çirkin oluyorlar.
Hem erkeklere hem kendi cinslerine beğenilmek herkes ister fakat bazen abartıyorlar
Kadınlarla rekabet içinde yapanlar var kendi içinde yapan
Beğenilmek içinde yaptıran var, kendini iyi hissetmek içinde yaptıran var...
Genelde diger insanlardan ilgi alaka gormek odakli yaptiriyor diye dusunuyorum
Evet ama bazında çok komik durumlar olabiliyor
Beğenilmek için de yapan var, kendisi için yaptıran da.
Çok gerekiyorsa yaptırsınlar da fazlaya kaçanların durumu kritik
Dişleri hariç çağlanin neresi estetik? Bence estetik yok bariz de belli sadece varsa biraz kaslari kalkik o vardir o da dolgu olabilir
Psikolojik olduğunu düşünüyorum ben. Böyle yaparak yüzdeki tüm anlamlı ifadeleri kaybediyorlar, bu şekilde gülüşleri bile bir garip oluyor.
Güzel görünme çabası ve ego tatmini kendini çirkin itici bulmak gibi saçma sebeplere ek psikolojik sevepler de olduğunu düşünüyorum
Hayır, kendi komplekslerinden kurtulmak için bence
Estetik sayesinde herkes birbirinin kopyası oldu yA
Kizlarin butun derdi diger kizlara hava atmak. Hayatta baska cabalari yok.
Biz kadınlardan güzelik istemiyoruz dürüst ve güvenilir olsunlar yeterli bence Duygularıyla hareket ettikleri için hata yapmaya meyilililer anladinmi mantık yok yani
Doğrulariyla seven kaç erkek var ki? Çoğunuzu bağlayan yalan masallar değil mi zaten? 😐
Genellememi yapiyosun yoksa kendi adinami konuşuyon bence seni erkeklerher halinle sever yani zekânı bilmiyorum ama harbi guzelsin dürüst ve güvenilir bir karetersen erkeklerin idealindeki kadın modelisin. Sude bence profil resmin olmamış Sarhoştum aydim aymaz olaydım modunda senin gibi güzel bı bayana yakismamis değiştirmenin tam zamanı.
Konumuz bence fotoğraf olmamalı şu an. Er geç değiştiririm zaten 😅 Ayrıca her gerçeği de her erkek kabul etmiyor. Mesela bazı erkekler de boyu hakkında yalan söyleyebiliyor, kız belki reddeder düsüncesiyle
Karaktere tabii ki. Adam gibi seven erkek baş tacıdır
Karakteri sevmem hoşuna gitti ama karakter bazen yeterli olmayabiliyor diyorsun. Yani seni vucutsal kusurlarinla sevsem iyi ama sen beni güzel olmasam sevmezdin öyle mi? 😅
Bence, kadinlara ve kendilerine güzel gözükmek için (kadinlar arasi rekabet olabilir veya alinicak güzel eleştiriler)
Kadınlar kendileri için vücutlarında değişimler yaparlar kendilerini beğenmek için tabii ilgi çekmek için yapanda var mıdır olabilir tartışılır
Yani erkekleri tavlamak için mi estetik oluyorlar, herkesin beyni senin gibi çalışmaz belki senin gibi art niyetli değillerse 🤷♀️
iran mı.. şaşırdım ve psikoloji ile ilgisi olduğunu düşünmüyorum.
Paraları bol harcayarak yer bulamıyorlar ondan yapıyorlar 😄😄😄
Ölen ördeğimi hatırlattı bana 1. ci resimdeki kız 😀
Estetikli kadın görmekten kusacağım erkekler estetiksiz kadınları daha çok beğeniyor sanki hepsinin doktoru aynı estetikliler hep birbirine benziyor
Kendini tanınmaz hale getiriyorsa hastalık
Ben estetik olupta güzelleşen hiç gormedim
Mümkünse hiç estetik yaptirmasinlar.
Kadınlara güzel görünmek için yaparlar
Öyle olsaydı yapmazlardi bkunu çıkararak
Tamamen kadınlara yönelik bisey erkekler için değil kadınların Bi çeşit birbiriyle yarışma hali
Sosyal medya algısı artık 😒
Psikolojik bozukluk derken ne alaka
Hayır, diğer kadınlardan daha güzel görünmek için
neredeyse Bütün kadınlar güzel görünmek istiyor ama garip olan bu değil çünkü kadının doğasında olan bir şey bu bence, ama garip olan şu herkes güzel olayım derken herkesin birbirine benzemesi hata aynı olması..
🤣🤣
Evet erkekler için yaparlar
Önce kendini iyi hissetmek için yapar
Korkunç görünmek için 😂
Estetik çok antipatik
kızları kıskandırmak için
İğrençler ya
Kendileri için 😂
O şekilde erkek de görmek istemez.
Galiba ikisi de.
%60,70 evet..
Evet
Hayırr
Kızlar birbirini kıskandığı için yapar :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?