
Erkekler kası kendi için mi yapar yoksa kadınlara güzel gözükmek için mi?

Erkekler kası kendi için mi yapar yoksa kadınlara güzel gözükmek için mi?
Evet yani genel olarak erkekler kadınları etkilemek için kas yaparlar çünkü genelde her kadın kastan etkilenir bu yüzden de çoğu erkek bende dahil aslında kadınlara güzel görünmek için kaslı olmayı seçiyoruz ya da spor yapıyoruz. yani sağlık içinde yapan vardır tabi ki ama o belirli bir yaşı geçince oluyor daha çok bu yaşlarda genelde dış görünüş için spor yapılır
Valla açıkçası ben fit olayım kendi gözümde iyi olayım , sağlıklı ve dinç olayım yeterli diyorum. Kimseye gösteriş için spor yapmam. ya da ego için de yapmam. Sağlık için ve şöyle aynaya baktığım da kendimi iyi görmek için yaparım. Ve tabiki spor salonu benim için stres atılan en uygun yer. Bütün stresimi atar motive olurum. Kusuruma bakmayın ama kızlara iyi görünmek için spor yapılmaz. Yapan vardır muhakkak lakin onlarda en fazla 3 ay yapıp bırakırlar.
Sosyal medyaya foto atmak için
Manita düşer diye
Ask acısı cekıyordur , pişman edeyim triplerine girer.
Yoksa neden insan bile isteye hamallık yapsın ki
Cevap
11Cevap
Kendini aynada iyi görmek için de yapar dış görünüşü bir kadına güzel görünsün diye de yapanlar vardır elbette bu kişiye göre değişir
Hem yakışıklı hem taş. Bunu bize neden yapıyorsun. Şunın gibiler varken bizim aşık olup beklediğimiz tiplere bak ya
Ben o pump hissini seviyorum ve genel olarak spor yapmayı sevdiğim için yapıyorum.
Fiziksel olarak kadınları kendine çeksin diye.
Genel olarak Türkiye’deki erkeklerin %90’ı bu sebepten dolayı yapıyor
Kendine bakmakla alakalı ;) kendinizi bu kadar yükseklerde görmeyin
Ben aşırı kas yapan erkekleri itici buluyorum.
Güçlü erkek gözükmek için. Kadınlarda gücü sever. bu yüzden olabilir
Bunun için yapanlar var ancak dahs hacimli ve güçlü bir vücut için yapanlar da mevcut.
Genel olarak amaç dış görünüş bu amaç değil sonuç yani sonuç olarak kadın düzgün fiziki erkek sewer
Kadınlar için spora başlarsın erkekler yarışırsın olay bundan ibaret
Kendileri için yapar
Bir yerde evet
yok be kardşm
ben kendim için yaptım
Hayur
evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?