Bir tık üstünü isteme dürtüsüdür. Çirkinse güzel gözükme, güzelse daha güzel gözükme ihtiyacıdır. Kınanacak bir eylem değil, kıyafet alırken bile üzerimize yakışanı almayı tercih ediyoruz. Bu da bir tür makyaj. Evdeyken de sanki her an dışarı çıkacak gibi giyinir ve makyaj yaparım, erkeklerle bir alakası yok. Ben makyaj malzemesi üreticilerini zengin etmek icin makyaj yapıyorum. Buyrun bakalım.. 😄