Bir ara fenomen bir arkadaş ile tartıştık da bu konuyu. Aklıma oradan geldi.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı. 

Bu parfümün duş jelini kullanıyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Bu da ayrı bir tutku sanırım.
En İyi Cevaplar
+1 yılKalib sabunu daha saglikli ve daha ekolojik ve economik olmasi daha guzel tabi ama ben nedense dus jeli kullaniyorum.
Ph degeri burada cok onemli bence dogaul urunler kullanmaliyiz...
24 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı bir yorum geldi sonunda
- +1 yıl
tesekkur ederim, sanirim yorum yapanlarin vizyonu dar :(
- +1 yıl
Sabun kullanıyorum diye amca yapan kro yapan lif yerine soğan çuvalı kullandıran 🤦
- +1 yıl
Patronum milyonluk adam sabunsuz banyo yapmaz. Özel olarak sabun getirir şantiyeye gelirken ya da aldırılır odasına. Bir kere almamışlar ben vermiştim 😂. Varsa sende var hemen sabun ver demişlerdi 🤣
+1 yılduş jeli kullanıyorum. kimyasal ürünler kullanmam..
13 Yorumla- +1 yıl
Bu da kimyasal değil mi
- +1 yıl
bu sadece resim ben ersağ kullanıyorum
- +1 yıl
Tebrikler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
3Cevap
+1 yılSabun en son rahmetli nenemin zamanında kalmıştı sjsjsj
25 Yorumla- +1 yıl
Yok ya. Tanesi 20 TL. Markette yanına yaklaşılmıyor.
- +1 yıl
🤣🤣🤣 20 TL neki ucuz amca
- +1 yıl
Tanesi tanesi.
- +1 yıl
Valla ucuz sen cimrisin belli amca
- +1 yıl
Yaw he he. Duş jeli kayganlık hissi veriyor kullanamıyorum.
+1 yılAmcalar sabun kullanır normal öyle düşünmen 😂
17 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka ya. Hamamlarda hala sabun veriyorlar 😏
- +1 yıl
Oraya da amcalar gidiyor
- +1 yıl
Sen öyle bil.
- +1 yıl
Öyledir zaten
- +1 yıl
Sor madem burada bir soru kimler gidiyormuş görelim 😉
- +1 yıl
Sen sor sana daha uygun 😂
- +1 yıl
Sen sorarsan daha çok gelen olur
+1 yılKalıp sabun size lazım oluyor daha çok.
32 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka
- +1 yıl
Çok alaka
Duş jeli tabikisi. Kalıp sabun nedir ya ahjs
36 Yorumla- +1 yıl
Duş jeli kaygan kaygan ıyy hiç sevmiyorum.
- +1 yıl
Sen çok kullanmışsın belli ki. 😂
Bak ben onu bilmiyordum. - +1 yıl
Yok ama asker de iken lifimi kuzende unutmuştum. 1 hafta boyunca çorabın birisini lif gibi kullandım 😊
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 464 cevap paylaştı.
+1 yılFenomen arkadaşla tartışmaniz iyi olmus
21 Yorumla- +1 yıl
Neden
+1 yılDuş jeli kullanırım
10 Yorumla
+1 yılKalıp sabun
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılDuş jeli
10 Yorumla Duş jeli
10 YorumlaHacı Şakir 😂😂😂😂
10 YorumlaKalıp sabun
11 Yorumla- +1 yıl
👏
Gizli Üye(25-29)+1 yılDuş jeli
10 Yorumla
+1 yılSenin beynini *
14 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka
- +1 yıl
Noldu ki
- +1 yıl
Gel oze qnlatim
- +1 yıl
@Herşeygeçiçek00 gitme erkek kesin
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
