Ruj kapatıcı maskara Fondoten kapatici allık bide highligter sizce hepsinden azar azar kullanıyorum allık haric 😂


Pek makyaj yapmayı sevmem ama eyeliner vazgeçilmezim ve çok hafif bir ruj sürüyorum bazen.
Seninkiler abartı değil daha çok yapanlar var sadece higlihghter biraz abartı geliyor bana . Sen seviyorsan yapabilirsin elbette.
Cevap
11Cevap
Yani bununla yapıyorsun ama fotoğraflarını kaç kere gördük abartı durmuyor bence gayet iyi
Rica ederim ne demek ne demek😝😂
Bence abartı değil, günlük bir makyaj için gerekli olan şeyleri kullanıyorsun.
Hayır abartı değil sizin sevmeniz önemli.
Baya seviyorum 💕
O zaman kullanabilirsiniz tabi k i:) bakımlı ve güzel görünmek iyi bir şey
Cok tesekkür ederim 😊😊
şu soruma görüş yaza mısın rica etsem Evren ile ilgili en çok neleri merak ediyorsunuz? ↗
Ben pek sevmem yapmayı ama yapsam da
gözaltı kapatıcısı, eyeliner ve maskara sadece🤭.
Sizinkiler de gözüme fazla gelmedi. Normal bence.
Bu konuda hiç tecrübem olmadı bı kalem bı ruj hayatımda evime çantama yüzüme giren tüm malzeme 🙂 cevremdekilerin makyaj çantaları tıka basa görüyorum onlara göre senin malzemen az bile.
Bu yine iyimiş ben arkadaşlarımın makyaj malzemelerini gördüm sayamadım çok fazlaydı fsrklı farklı renklerde her şeyleri vardı 😂
Hc abartı değil bnd oleym millet başka birine benziyor makyajla o derece fazla şey sürüyor yüzüne bunlar hc yani
bazen evet abartıyorsunuz. doğal güzel yüzlerinizi mahvediyorsunuz
Badana boyası malzemesi kadar fazla değil en azından.
Nasıl fondöten sürüyorsunuz ya? Hayatımda hiç sürmedim sürmem de. Bu arada rujun rengi güzel🌷 ruj vazgeçilmez makyajım
Her gün sürme zaten aşko yaşın genç yüzün bebek gibidir. Ruj numarası için sağol canım🌷🌺☺️
Bunlarin hepsini tek yüzüne mi sürüyorsun.
Az bile aa bb cc kremlerin nerede 😂😂
ben hiç kullanmıyorum
Bunlar az bile aşko
Highleter nerene sürüyosun
Eyeliner da aür
Kız sen makyaj da yapıyor musun yaaa
Neden bazenn 😂😂
Ba
Bana da yap ayol
Valla mi ayol
Nasıl mutlu olurum ayol
Hayır abartı değil
bu neee cok az buu
Yok normal
Yok normal bunlar
Normal
Normal sanki
Yoo deg il
Normal
Değil
elbette
evet kapılılarda daha çok dikkat çekiyor makyaj
aynen erkeler için kapılar her zaman daha çekici olur büyük bir kısmı için böyle en azından
haha yok çok yanlış biliyorsun ;)
yazamadım sana ya mesaj :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?