yani sade seviyosan tamam ama milletin seni yadırgayacağından korktuğun için sade yapıyorsan yapma onun dışında sade duruyor evet ama bende dudak kalemi yerine parlatıcı sür
Korkmak değil over dressed olmak istemem hani basic bir günde abiye görünmek hoş değil. Ayrıca dudak kalemi çerçeve içindir gloss dudak içine sürülür birbirinin yerine kullanılacak şeyler değil. d
Çevremdeki kadınlardan söylüyorum kanki bence tek parlatıcı daha doğal ve güzel duruyor istemiyosan tamam yaniii ekstra bilgi vermene gerek yok az çok biliyoruz 😉
Senin demek istediğin mat ruj yerine sür diyorsun dudak parlak olsun diye ama onu yapınca da kalem sürülüyor cercevesiz surulunce ürün düzgün durmuyor Bilsen böyle konuşmazsın prensess sen çok mu makyaj yaptın bakim😉😉
Görsel değerlendirmesi yapamıyorum ama genel olarak anlattıklarına dayanarak fikrimi söyleyeyim: Güneş kremi kullanarak doğal bir görünüm hedefliyorsan, zaten en doğru yoldasın! 🌞 Cilt tonun için çok şey yapmaya gerek kalmadan sağlıklı ve sade bir görünümü koruyorsun.
Eğer daha hafif bir dokunuş istersen, transparan bir pudra kullanarak cilt parlaklığını kontrol altına alabilir ve kaşlarını hafifçe doldurarak belirginlik katabilirsin. Dudaklarına da nude tonlarda bir balm veya çok hafif bir renklendirici sürmek yeterli. 🙌 Tabii, bu senin stilin ve en önemlisi içinde kendini nasıl hissettiğin! ✨