Sosyal medya
Özgüveni paramparça eder eğer elinde tutamazsın kendini yönetemezsen seni bitirir
Çünkü sosyal medya da
Öyle insanlar var ki erkek desen klavye delikanlısı ağzına vuracan küreği
Kadın desen yaptığı şeyi vb inkar ediyor
Kendini prenses sanıyor karşıdakine laf ediyor onuda skecen acımadan gözyaşı bile umurunda olmayacak
Sosyal medya
Özgüveni elinde tutamazsan kendini yönetemezsen seni üzer bitirir en çok ruhunu yaşlandırır
Sonra dersin
Bana çirkin diyor ben çirkin miyim
Bana cahil diyor ben cahil miyim
Neden hep ben
Beni niye kimse sevmiyor gibi bir çok şey kendine söylersin
O yüzden kim ne derse desin
Üzülmek yerine karşılık ver ya da takma
Karşılık verirken onu aşağıla, dalga geç hakkındır çünkü
Ama üzülürsen ruhun yaşlanır
Çünkü Türkiye de o kadar yaşayan faydasız klavye delikanlısı var ki yaşamayı hak etmeyen ağzını yüzünü kırdığımın erkekleri , sikip attiğm kadınları..
Türkiye'de Google aramalarında en çok
Ben neden çirkinim
Ben neden sevilmiyorum
Ben neden böyleyim şöyleyim
İnsanların psikolojisini bozmayı sever bunlar
Erkeklerin ağzına küreği, kadınları sikip Atacan
Hadi bir daha dalga geç klavye delikanlısı, hadi bir daha göreyim seni prenses
Bunları kendim için değil
Tüm kalbi kırık bir çok psikolojisi bu embesiller yüzünden bozulmuş insanlar için konuşuyorum00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende aynı düşüncedeyim açık bir platform bir erkekle tanışıyorum mesela takip ettiklerine bakınca güzel kızlar görünce moralim bozuluyor. Her renkten her model çeşit çeşit kızlar ben onlara göre doğal olmakla beraber kendimi yetersiz hissediyorum. İnsanlar her şeyi o kadar mükemmel gösteriyorlar ki kendilerini, eşlerini, çocuklarını iş ve sosyal hayatlarını… insanın ister istemez kusurlarından rahatsız olmasına kendisini kötü hissetmesine sebep oluyor sosyla medya kusur kabul etmiyor mükemmellik arıyor anlayın herkes bütçesinin yettiğine göre bir şeylerle uğraşıyor. Kimileri noş boş kahve sunumları yaparken kimileri seyahat ediyor kimileriyse her gün kuaförde kendini influencer sanıp triplere giriyor her gün kombin yapıyor tuhaf bir ortam ama kullanmak çok tehlikeli teknoloji güzel ama keşke böyle ortamlar olmasaydı
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılyetersizlik hissi oluşturuyor, hem de fazlasıyla... bazen uzun uzun ağlıyorum kimsenin beğenip isteyeceği bi kadın olamayacağım diye ve bunu bilmek çok ağır geliyor. aslına bakarsan çevremdekiler hep ne güzel kızsın diyor ama bu senin bahsettiğin özelliklere sahip olmamak kendimi çirkin ve cazibesi olmayan bi kadın gibi hissettiriyor. bunu kabullenerek yaşamayı öğrenmeliyiz. üzülmenin bedelini yine biz ödüyoruz çünkü, başkası değil. sırf çok güzel değiliz diye de hayatı zindan etmeye gerek yok olan bize oluyor o zaman. napalım artık hayat mücadelemize bakıcaz
115 Yorumla- +1 yıl
Ya cidden üzüldüm bu düşüncenize ve bunu o kadar dert edip ağlamanıza.
1. Si çevrenize bakın kim ne kadar güzel, görünür. Ve kim ne kadar makyaj yapmış bellidir.
2. si ve bence en önemlisi ; sosyal medya paylaşımı yapanların fotolarındaki filtrelere, shoplara bir bakın, bir düşünün bir fotoğraf atarken ne düşünürsünüz en güzelini atayım diye belki 10 tane fotoğrafı elersiniz, hah işte oradakiler sosyal medya güzelleri, en güzel olanı seçiyor yetmiyor, filtre koyuyor, o da yetmiyor fotoshop yapıyor ve fotoğrafı o şekilde paylaşıyor.
Ben de Bi kaç mankeni takip eden biriyim ama bir an bişey olmuştur Bi hareketi hoşuma gitmiştir o yüzden takip etmişimdir, aşırı güzel olduğu için değil. bana sorarsan doğal kadın seviyorum, bana sorarsan makyaj güzeli kadınları sevmiyorum. Ve ilgilenmiyorum.
Ez cümle yüzlerinde o kilo kilo makyaj olmadan insan içine çıkacak öz güveni olmayan, kimse benim bu halimi görmesin diye uğraşan kadınlara bakarak kendinizi ve o güzel kalbinizi üzmeyin. Kimse sizden değerli değildir. Vesselam :)
Cevap sahibi+1 yıl@arslansss ne kadar incesiniz, teşekkür ederim ❣
Cevap sahibi+1 yıl@arslansss 🤍🤍
Cevap sahibi+1 yıl@arslansss beyaz kalp emojisi göndermiştim
Cevap sahibi+1 yıl@arslansss gizli kalmak istiyorum açıkçası, böyle daha rahatım çok teşekkür ederim 😇
Cevap sahibi+1 yıl@arslansss normalde karşı çıkmam buna ama şu an kendi içimdeki özel bi durumumu paylaşmış olduğum için, biz muhabbet ederken bunun siz tarafından bilinmesi beni rahatsız eder... o yüzden istemedim :)
Cevap sahibi+1 yıl@arslansss çok teşekkür ederim kendiniz gibi iyi ve tertemiz insanlarla karşılaşırsınız umarım <3
+1 yıl
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,4b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır bir kaç kızın uçuk hayallerinde ki erkek olmadığım için öz güvenim düşmez beni seven gerçekten bu şekilde sever zaten.
10 Yorumla
+1 yılTipin nasıl bilemem ama şuna eminim kimse senin kendini düşündüğün kadar çirkin olduğunu görmez. Çünkü sen sürekli aynaya bakıp kusur arıyorsun. Halbuki senin küçük kusurlarını çoğu insan farketmiyor bile, senden daha güzel olduğunu düşündüğün bir arkadaşının yüzüne her sabah baksan belki o da eskisi kadar güzel gelmez sana
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 994 cevap paylaştı.
+1 yılSosyal medya sosyal medya bu insanları bu hale getiren şey herseyi sosyal medya belirliyor birileri cikariyor moda da oldugu gibi ona gore sekillendiriyor istedikleri gibi bugun mavi olur yarin kirmizi maymuna cevirdiler insanlari hele ki turk kizlarini çok acınası bir durum hani kadinlar cinsel obje degildir ya ama dibine kadar da cinsel obje olduklarini gösteriyorlar işte
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynen öyle o estetikli fit kadınları göre göre kendimi eksik hissediyorum bütün kadinlar birbirine benziyor ince bel büyük göğüs büyük kalça badem göz törpülenmiş çene elmacık kemikleri dolgulu dudaklar onlari göre göre artik kendi kadınlığımı sorguluyorum psikolojim bozuldu maddi durumum da iyi değil onlar kadar bakımlı olamıyorum kendimi yetersiz hissediyorum
01 YorumlaZaten hepimiz eksiğiz arkadaşlar mesela kimse konuşma, diksiyon, insan psikolojisi ve sosyal konularda genel olarak iyi değil. Ayrıca özgüven eksikliği özgün olamama vizyonsuzluk felan girince işin içinden çıkılmıyor. Psikolojik sorunlar veya saçma canım dini inançlarsa sizi aşağı çekebiliyor. ya da karakteriniz tam oturmadan evlendiyseniz buda rezil bir şey.
31 Yorumla- +1 yıl
Şahane bir görüş çok beğendim
+1 yılAslında kendimle barışık bir insanım. sosyal medyayı aktif kullanmiyorum zaten karşımdaki insan beni olduğum gibi sevmeli sadece fiziki özellikler bir şey ifade etmez önemli olan elbetteki karakterdir
10 Yorumla
+1 yılKendimle barışık bir insanım, yetersizlik hissim yok ama sosyal medyanın getirdiği çok fazla kalıp var.
Herkes aynı gibi hatta gibisi fazla.
Ama sanırım en çok hızlı tüketim beni korkutuyor.
Çünkü insanlarıda tüketmeye başladık.11 Yorumla- +1 yıl
İnsanlarıda tüketmeye başladık...👏
Tabii ki oluşturuyor. Boy pos , güzellik , bakım , kılık kıyafet ve daha nice şeyler o kadar çok gözümüze sokuluyor ki herkes bir manken edasında ve garibim bizler de oturup evde kendi halimizle alay eder hale geldik.
10 YorumlaÖnce kendini sev,
Kendini yetiştirmeyip ayının biriyle hayat kurarsan, hayat kurduğun kişi hakkında konuşulurken senin hakkında da kör topal, yakıştırması yaparlar.
Kötü adamları ayırt edin lütfen 🙏00 Yorumla
+1 yılHayır kimseye göre şekillenmek zorunda değilim Yıldız Tilbe'nin de dediği gibi "Şahaneyim bebek gibiyim taş gibiyim" hahaha
20 YorumlaOlusturuyor tabikide şu an bekarım sevgilim yok aday adayı bile yok
Düşünüyorum kendi kendime bu aldığım maaşla aile kurabilirsem onları nasıl yasatabilirim ailemi nasıl gecindirebilirim ben tek başıma hiç bir aktivitem olmamasına rağmen gecinemiyorum bu insanlar nasıl geciniyor
00 YorumlaOluşturuyor orada herkes geziyor tozuo herkesn seveni var yareni var benim kimsem yok gidecek yerm yok arkadaşım yok sevgilim sevenim yok kendimde kusur ariom sosyal medyada herks zengin herkes lux hayat yaşıyor herkes güzel kendimi çok farklı hissediyorum bu dunyaya ait değil gibi
00 Yorumla
+1 yılSosyal medyada ideal kadın, erkek durumundan ziyade çok güzel kızlar görünce üzülüyorum 😅 Ya diyorum ooooff diyorum o kadar güzel kadınlar var ki psikolojim bozuluyor 😅
00 Yorumla
+1 yılHepsi bir abartma bunların, sakın özgüvensiz hissetme herkes kendinin en güzel versiyonunu yaşamalı sende kendini en güzel nasıl hissediyorsan o şekilde yaşamalısın
00 Yorumlahiç oluşturmuyor çünkü ben kendim ile mutlu olmayi bilen bir insanim. bu şekilde bakarsan her şeye çok üzülürsün
10 YorumlaHayır sosyal medyada fazla takılan birinin değilim sadece burası var ve bazen instagram ve tiktok öyle şeylerle ilgilenmem.
00 Yorumla
+1 yılNiye öyle düşünüyorsun çok güzel bir kızsın bence sadece sosyal medyada herkes kendini mükemmel gösterdiği için öyle hissediyorsun
00 Yorumla
+1 yılHayır bence insan kendini başkalatına göre şekillendirmemeli
00 YorumlaMedya oyunlarıyla oluşturulan güzellik algısını umursamıyorum.
Ben olduğum gibi güzelim.00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 911 cevap paylaştı.
+1 yılSosyal medyadaki algılar Beni fazla ilgilendirmiyor.
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 881 cevap paylaştı.
+1 yılUmurumda değil o sosyal medyadakiler benden yetersiz
00 Yorumla
+1 yılsosyal medya ortamında hiç etkilenmiyorm çünkü sahte olduğu o Kadr aşikar ki yanlzca gülüyor
00 YorumlaErkeklerin beklentisi de arttı ve değişti evliliğin kötü gidiyor yetersiz hissediyorum
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. Çevreden fazla etkileniyorsun demekki olumsuz gelip seni kötü etkileyecek ayrıntıları okumamaya calis her soylenenide gerçekmiş gibi kabul etme yoksa algın bozulur
00 YorumlaBoyum kısa olduğu için ve yakışıklı olmadığım için kendimi asla sevmiyorum hoş sevsem bile bu boyla kimse sevmez beni yalnız başıma çürüyüp gidiyorum.
027 Yorumla- +1 yıl
Boy kaç
- +1 yıl
Bence kısa değilsin
Soran+1 yılSeninle henüz kimse sevgili olmadı diye bu boylardaki bütün erkeklerin sap olduğunu mu dusunuyorsun? Saçma bence.
Soran+1 yılSenin boyun Türkiye ortalaması zaten. O zaman memlekette hiç evli barkli erkek olmaması lazım. Bence abartiyorsun. Ayrıca bu sitede uzun boylu olup da sevgili bulamadığını söyleyen erkekler de var. Bence sen kendi kendine kompleks yapmışsın. Kendini boyun yüzünden sevmiyorsun ve karşı cinsten kendini çekiyorsun. Olacağı varsa bile senin kompleksin ve karşı tarafa verdiğin negatif etki yüzünden olmuyordur.
Soran+1 yılBen katılmıyorum senin söylediklerine. Abartiyorsun. Uzun boylu erkek belki daha kolay sevgili yapabilir daha çok ilgi cekecegi için ama bu orta boylu bir erkeğin kesin boş kalacagi anlamına gelmez. Bir insanın aşk hayatının olmamasinda bir sürü etken vardir. Paran zamanın veya enerjin yoktur. Paraya ihtiyacın varsa zamanını ve enerjini para kazanmak için harcarsin mesela. Aşk ilişkileri aklına gelmez. Paran ve enerjin vardır ama yoğunsundur zamanın olmayabilir. Siz baba parası yiyip sağda solda gezen tipi de biraz düzgün olanları baz alıyorsunuz sadece.
Soran+1 yılKısa boy 165 altına denilir. Bu ve 180 arası orta boy olur. Polislikte bile 169 alt sınır var. Öyle olsaydı polisleri 180 altı seçmemeleri lazımdı.
Soran+1 yıl@catlxx senin Rus kızı taklidi yapan bir erkek olduğuna yemin edebilirim. Konusma tarzın bile ele veriyor. 🤣
Soran+1 yıl@catlxx hayır zoruma gitmedi gizli Türk erkeği. Ama belli ki senin zoruna giden birşeyler var. Mesela senin kalibrende olmayan kızlara göz dikip sonra yüz bulamayınca da çamur atmak gibi. Sen hem çok güzel hem alımlı (dolaylı olarak da zengin) hem iyi kalpli bir kız isteyeceksin ama öyle bir kız sende sadece karakter arayacak öyle mi? Hicbirseyim yok bari karakterli takilayim diyen bir erkek de ne kadar karakterli olur orası ayrı.😂 Ben de öyle yapayım o zaman çok mantikliymis.🤣
Soran+1 yıl@catlxx fake foto kullanmak kadar fake kadın sesi ya da videosu kullanmak da gayet kolay. Sen git babanı kandır.😉
O uzun süredir yalnız biriysen ilişkin yoksa ondan kaynaklıdır benim teorim öyle ben öyle olduğum için yalnızlığın keyfini tattığın an dış dünyaya kapatiyorsun kendini
00 Yorumla
+1 yılOluşturmuyor şu an herkes birbirine benziyor aynı makyaj aynı giyim aynı saç onlardan farklı oluyorum yetersiz hissettirmiyor herkesin kendine has güzelliği çekiciliği vardır.
00 Yorumla
+1 yılBende yetersizlik hissi oluşturması mümkün değil...
00 Yorumla
+1 yılBu tabii ki çoğu insanda oluyor maalesef mükemmel olma isteği
00 Yorumla
+1 yılÇare sosyal medyayı ciddiye almamaktan geçiyor.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılSosyal medya sadece algı çok umursamam
00 Yorumla Sosyal medyanın mk
00 Yorumlaolumsuz yanları da çok maalesef
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılMaalesef bu sorun toplumun genelinde var.
00 Yorumla
+1 yılSöz dinleyin yeter bu kadar basit.
00 YorumlaYok valla çok da şeyimde
00 YorumlaÖyle düşünmen çok yanlış
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSosyal medyanin icine
00 Yorumla
+1 yılOluşturmuyor
00 Yorumlahayır ilgilenmiyorum
00 Yorumla
+1 yılasla
00 Yorumla
+1 yılEveeet
00 YorumlaUmrumda olmuyor
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 562 cevap paylaştı.
+1 yılHic umrumda degil
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 499 cevap paylaştı.
+1 yılAma banane
00 Yorumla
+1 yılÇok dikkat etmelisin seni sevmesi lazım eşinin
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılHer türlü yeterim
00 Yorumla
+1 yılozsaygi ve kendini sevmek asiri oenmli
00 Yorumla
+1 yılOluşturmuyor
00 YorumlaHiç bir fikrim yok
00 Yorumla
+1 yılAynu şeyleri yaşıyorum yanlız değilsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoy kilo?
03 Yorumla
Soran+1 yıl157 65 kilo
Cevap sahibi+1 yılHafif kilon ee nolmuş minyon balık etlisin
Cevap sahibi+1 yılŞu sosyal medyadaki ilgi soytarılarına bakma sen
Gizli Üye(25-29)+1 yılOluşturuyor evet
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır
00 YorumlaKayboluş
00 Yorumla
+1 yılBazen oluştuyor
00 Yorumla
+1 yılOluşur
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer