
Yıkama jeli
Yıkama köpüğü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Şu an kullandığım hem yıkama jelim hem de köpüğüm var. Jeli 2 günde bir kullanıyorum, köpüğü ise her gün. Jel daha derinlemesine temizliyor, her gün kullandığımda biraz ağır geliyor bu yüzden günlük köpük kullanıyorum.
Bir keresinde köpük kullanmıştım iyi gelmedi cildime hoşuma da gitmedi açıkçası ben hep yüz yıkama jellerini tercih ederim yüz temizliğim için. Bir daha köpük kullanacağımı hiç sanmam.
cilt tipine göre değişiyor. Aslında köpüklerde nemlendirici özellikli hassas temizlik sağlıyor. Ben de jelle temizleyince daha temiz olduğunu düşünüyorum
Cevap
9Cevap
Yüm yıkama jeli her zaman favorimdir. Köpük ürünlere göre daha çok temizlik sağlıyor gibi geliyor bana.
ben de jellerin performansından daha memnunum
Genelde yıkama jeli tercih ediyorum gadası
Yıkama jeli
Köpükler cildimi fazla kurutuyor gibi geliyor o yüzden jel ürünleri daha çok tercih ediyorum.
Yüzüm zaten kuru o yüzden fazla alkollü şeyler kullanmıyorum
dalin şampuan şaka değil 😀
benim yüzümü kurutuyor, pH değeri cildime göre değil.
Makyaj temizleme suyu yetiyor bana
derinlemesine temizlik için bana yeterli gelmiyor
Sadece doğal suyla yukarim 😊
Dermatologum köpük kullanma demişt.
Yüz yıkama köpüğü kullanıyorum
Defne sabunu
Bakım kremi
Jel kullanıyorum
Dalin
cerave jel
Jell
Peeling
su tabiki 😀
Sütlü sabun kullanıyorum
Sabun su yeterli🤣
Garnier 3ü 1 arda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?