
Yüz yıkama köpüğü
Yüz yıkama jeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben yüz temizliğinde daha çok nemlendirici veya yüz temizleme jeli kullanıyorum. bazen de direk su ile yıkıyorum yani aslında çok değişmiyor yaptığım bakımlar. her gün yanı bakımı yapıyorum. zaten temiz bir yüzüm olduğu için fazladan bir bakım yapmaya gerek duymuyorum bu yüzden de yaz aylarında ve kış aylarında krem sürerim sadece. eğer varsa da yüz temizlemek için yüz temizleme jeli kullanırım. bu kadar. başka bakımım yok benim
Cevap
2Cevap
Ben yüz temizleme jeli kullanıyorum, bence köpük tam etkili olmuyor. Cilt tipimden de kaynaklı olabilir. Bana yeterli gelmiyor.
Yuz yıkama jeli kullanıyorum. Zaten bir zaman sonra o da köpürüyor.
Eşek bilmem ne sabunu ve soguk çeşme suyu
Direk su çeşmeden akan soğuk olan.
Yüz yıkama Jeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?