Cilt Bakım Yüz temizliği için en çok hangisini kullanıyorsunuz? u SilverBlooming Takip Et Master Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Yüz temizliği için hangisini kullanıyorsunuz? Yıkama jeli Yıkama köpüğü Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Yüz temizliği için en çok hangisini kullanıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 5,7b cevap paylaştı. Yıkama jeli 1 0 Yorumla
_GeceMuhafızı_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Açıkçası direkt olarak hiçbir şey kullanmıyorum 1 2 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Yani illa bir ürün kullanmaya gerek yok tabi yüzü temizlemek için. Onun yerime soğuk ve duru su ile bile yıkanabilir oda oldukça etkili cilt için. Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Kesinlikle değerli fikrin için teşekkür ederim benim de hesabım dondurulmuştu o yüzden yazamadım kusura bakma Yorumla
-Zed- Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 63% +1 yıl Benimki kremsi bir ürün ama yine de jeli işaretledim çünkü yüz için Cerave kullanıyorum vücut için de jel formda olan avene kullanıyorum. 1 0 Yorumla
Pinkgummybear Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Cerave kullanıyorum bu aralar ama hiç memnun kalmadım. Bence en iyisi La Roche Posay effaclar 1 1 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Aynen öyle katılıyorum. La roche posay çok güzel ya gerçekten. Ürünleri genelde çok kaliteli oluyor bende sık sık kullanırım. Yorumla
agresifmotorcu Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 93% +1 yıl Hacı Şakir WKWKEKEJDJDNDN 1 2 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl En güzeli bence. Ama daha çok zeytinyağı içeren sabunlar kullanabilirsin. Zeytinyağlı sabunlar cildi daha da güzelleştirir. Yorumla agresifmotorcu +1 yıl Ben duru su ve traş sabunu tercih ederim hem ciltteki fazla yağı kurutuyor hem beyazlaşma hemde sivilcelere iyi geliyor Yorumla
MoonFlood Takip Et Xper 5 Yaş: 41 , eic 40% +1 yıl Yıkama köpüğü 1 1 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Aynen bende yıkama köpüğü ile yıkıyorum. Yıkama jeli benim cildime pek yaramıyor ya bence en güzeli köpüğü.
FiqHShott Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Normal sabun kullanıyorum 😄 1 1 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Oda iyi bence. Özellikle zeytinyağı içeren sabunlar kullanmanı tavsiye ederim ben. Zeytinyağı içeren sabunlarda cilt için çok faydalı. Yorumla
Mkocbas Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl Yuzum hep temiz hicbi kimyasal kullanmam 1 2 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl O zaman şanslısın. Bende genelde öyle ürün falan kullanmam. Yüz yıkama köpüğü kullanırım ya da yüz sabunu kullanırım. Yorumla Mkocbas +1 yıl Fazla kullanmaman senin icin iyi olmuş kimyasal tahris eder Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Su ve sabun c vitamini serumu. O kadar da gerek yok 0 1 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Aynen öyle katılıyorum. Yani öyle ekstra bir ürün falan kullanmaya gerek yok bence. Bir duru su bile bence yeterr cilt bakımı için. Yorumla
soguknevale-0 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Yıkama jeli kullanıyorum. 1 1 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Bende yıkama köpüğü kullanıyorum. Benim cildim çok kuru olduğu için o yüzden jel falan pek kullanamıyorum. Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 756 cevap paylaştı. yıkama jeli 1 1 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Ben yıkama jeli yerine genelde köpüğünü kullanmayı tercih ediyorum. Benim yüzüme jel falan pek yaramıyor ya kuru bir cildim olduğu için. Yorumla
Suzetaliyah Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 84% +1 yıl Sadece su 1 1 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Bence en güzeli su ile yıkamak. Hem su ile yıkamanın cilde hiçbir şekilde bir zararı falan yok. En azından duru bir su. Yorumla
jsena Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 95% +1 yıl Jeli tercih ediyorum ben. 0 2 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Ben yüz yıkama köpüğünü tercih ediyorum genelde ya. Yıkama jeli benim cildime uygun değil genelde o yüzden köpüğünü kullanıyorum benn Yorumla jsena +1 yıl Onu da severim ama jel daha etkili oluyor bende de :)) Yorumla
_snow_ Takip Et Master Yaş: 43 , eic 73% +1 yıl musluk suyu :D 0 2 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl En güzeli bence. En azından cildine bir zararı falan olmuyor normal su ile yıkamanın. Duru su cildi daha da güzelleştirir. Yorumla _snow_ +1 yıl En düz adamım öyle maske falan bilmem 😊 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Yıkama jeli
Açıkçası direkt olarak hiçbir şey kullanmıyorum
Yani illa bir ürün kullanmaya gerek yok tabi yüzü temizlemek için. Onun yerime soğuk ve duru su ile bile yıkanabilir oda oldukça etkili cilt için.
Kesinlikle değerli fikrin için teşekkür ederim benim de hesabım dondurulmuştu o yüzden yazamadım kusura bakma
Benimki kremsi bir ürün ama yine de jeli işaretledim çünkü yüz için Cerave kullanıyorum vücut için de jel formda olan avene kullanıyorum.
Cerave kullanıyorum bu aralar ama hiç memnun kalmadım. Bence en iyisi La Roche Posay effaclar
Aynen öyle katılıyorum. La roche posay çok güzel ya gerçekten. Ürünleri genelde çok kaliteli oluyor bende sık sık kullanırım.
Hacı Şakir WKWKEKEJDJDNDN
En güzeli bence. Ama daha çok zeytinyağı içeren sabunlar kullanabilirsin. Zeytinyağlı sabunlar cildi daha da güzelleştirir.
Ben duru su ve traş sabunu tercih ederim hem ciltteki fazla yağı kurutuyor hem beyazlaşma hemde sivilcelere iyi geliyor
Yıkama köpüğü
Aynen bende yıkama köpüğü ile yıkıyorum. Yıkama jeli benim cildime pek yaramıyor ya bence en güzeli köpüğü.
Normal sabun kullanıyorum 😄
Oda iyi bence. Özellikle zeytinyağı içeren sabunlar kullanmanı tavsiye ederim ben. Zeytinyağı içeren sabunlarda cilt için çok faydalı.
Yuzum hep temiz hicbi kimyasal kullanmam
O zaman şanslısın. Bende genelde öyle ürün falan kullanmam. Yüz yıkama köpüğü kullanırım ya da yüz sabunu kullanırım.
Fazla kullanmaman senin icin iyi olmuş kimyasal tahris eder
Su ve sabun c vitamini serumu. O kadar da gerek yok
Aynen öyle katılıyorum. Yani öyle ekstra bir ürün falan kullanmaya gerek yok bence. Bir duru su bile bence yeterr cilt bakımı için.
Cildime daha iyi geliyor
Yıkama jeli tercih ediyorum.
Yıkama sütü kullanıyorum ben
Jel ama sülfatsız olması lazım
Yıkama jeli kullanıyorum.
Bende yıkama köpüğü kullanıyorum. Benim cildim çok kuru olduğu için o yüzden jel falan pek kullanamıyorum.
yıkama jeli
Ben yıkama jeli yerine genelde köpüğünü kullanmayı tercih ediyorum. Benim yüzüme jel falan pek yaramıyor ya kuru bir cildim olduğu için.
Sadece su
Bence en güzeli su ile yıkamak. Hem su ile yıkamanın cilde hiçbir şekilde bir zararı falan yok. En azından duru bir su.
Jeli tercih ediyorum ben.
Ben yüz yıkama köpüğünü tercih ediyorum genelde ya. Yıkama jeli benim cildime uygun değil genelde o yüzden köpüğünü kullanıyorum benn
Onu da severim ama jel daha etkili oluyor bende de :))
musluk suyu :D
En güzeli bence. En azından cildine bir zararı falan olmuyor normal su ile yıkamanın. Duru su cildi daha da güzelleştirir.
En düz adamım öyle maske falan bilmem 😊
Yıkama jeli
Jel daha iş görür
yıkama jeli
Yıkama köpüğü
Yıkama jeli
yıkama köpüğü
Yıkama jeli
Sabun 😅
Su :D
Sebamed
Haci şakir
Yıkama jeli
Saf su
Sabun 😅
Jwlll
Yıkama jeli
Yıkama jeli terch ediyorum ben
yüz kesesi