AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
175Cevap
Ulan daha hayat gormedik ne cokmesi ya bos konusma kadin
Daha hayat görmemiş sensin boş
Tamam iste ben gormedim.. yasim 28 ama dogru duzgun sevgililik gormedim ki olan da kotu gecti
saçma bir soru ve yorum. erken çökme kısmına katılmıyorum.
30 yaş genç bir yaş. Düşünmüyorum öyle çöktüklerini.
30 yaş güzel Aslında herkes için geçerli değil bı söylediğin yapı meselesi
Niye cokmeyende var asil kadin cõkuyo erkek genclesiyo tersine
kadınlar çöküyor asıl. çocuk doğurmak kolay iş değil tabi.
Katılmıyorum erkekler o yaşlarda çökmez aksine en güçlü kuvvetli zirvede olduğu yaşlarıdır
Yani ilginç bazıları 40-50 deyken bile taş gibi oluyor sporun ve genetiğin etkisi sanırım.
Kim demiş onu ben 22 yaşındaki adamdan iyi görünüyorum 😄😄
Halt etmişsin sen
Ben 36 yaşındayım daha bana 28 den daha büyük tahminde bulunan olmadı 😏
Sen yaşlı ile ölüyü karıştırıyorsun.
30 lu erkek yaşı cokuk hal değil abicim
Her 30 yaşı geçen erkek çökmüyor yani bu kadar genellemek doğru değil:)
Senin baban yaşında adamlarla ne işin var yavrum zaten, akranlarına yönel
30dan sonra daha yakışıklı oluyolar kız ne çökmesi
haklısın çoğu göründüğünden yaşlı duruyor.. sen 25 bak en fazla
Bir de soruyor musun kadınların dırdırından çıkıyor niye çökecek
Yakışıklı erkek çökmez hatta daha da karizmatik olur
21 yaşında olup 30 yaşındaki dedelere bakman mallıķ zaten ben 26 yaşındayım ama kendimden küçük erkeklerle sevgili oluyorum son sevgilim 20 yaşındaydı 1 sene sevgili olduk vücudu diri diriydi yataktada harikaydı
30 yaşındakilere dede diyorsun kendin gidip 26 yaşındasın 20 yaşında kendinden küçük biriyle oluyorsun sen önce kendine bak... 😉
@kalbindesakli91 alınmaaaaaaaa
Her erkek çökmüyor derdi sıkıntısı olanlar erken yaşta çöküyor yıpranıyor maalesef
Tam tersi kadınlar çöküyor zaman kadınlara her zaman daha acımasızdır
E 21 yaşa yaşlı gelir çocuksun daha tabii ki yaşıtlarına bakacaksın.
Senin gibi bende düşündüm ama emin ol hiç biri çökkün değil, sana oyle denk gelmiş.
30 yaşındakiler yaşlı değil olgunoluyor ama sen yine yaşıtlarınla takıl sana ağır gelir
30 tam sınır yaşı. İnsan yavaş yavaş yolu yarıladığını hissetmeye başlıyor bu yaşlarda..
Sen ne olacan bakalım ama doğru estetik boya badan var değil mi ne olurssan ol farketmez
Erkekler açısından yaşıtlarında fazlasıyla çocuksu.
Çöküş 30’dan sonra başlıyor çünkü yavaş yavaş hepimiz için
kadınlarda da aynı durum var ki yani durum sadece biz erkeklere has bir şey değil
Hayat şartları sürekli çalış eşine bak çoçuklara bak ne yapsın adamlar çöküyor
Ben çöken gördüm ama 40tan sonra çöken gördüm 30dan sonra çok az kişi çöker
Ped ürettik son soruya bak
Kadınlar da 30'dan sonra çöküyor yaş aldıkça insan çöker yani
Ped uretttik son soruya bak
o yaştaki erkek Thor gibidir. çekicini salladığında şimşekler çaktırır.
Komik olduklarını inkar edemem ama 😜
:D :D. aşırı espiriliyizdir. Gülmekten altınıza kaçırabilirsiniz.
O yüzden kolay tavlayabiliyorlar
Yaşanmışlıkların ve arsızlıkların verdiği güç ile gözümüze kestirdiğimiz avımızı öncelikle keskin ve güven verici bakışlarımızla etkiliyoruz. bir iki cool hareketler ile etkimiz altına alıyoruz. bir gözümüzle onu denetlerken relax hareketlere devam ediyoruz. kadın 3 kez baktıysa limana yanaşıyoruz. sonrası çorap söküğü gibi geliyor.
Şahsen şu an etkilendim ama her şey görene kadar işte 🤣
knk erkekte tipten önce para gelir. parası olan erkek Brad PITT gibi görünüz göze. parası olmayan erkek Yusuf ta olsa çirkindir.
Yok cidden tip olmadıktan sonra çok kötü hissediyorum beğenmediğim birisiyle birlikte olmak zulüm
Aslında tip bir yere kadar. önemli olan karşınızdaki kişinin hayat felsefesi, partnerine bakış açısı, kendi içsel dünyası ile barışık olması gibi bir çok unsurları bulunabilir. Mecnuna sormuşlar ''yahu sen bunun nesini beğeniyorsun '' dediklerinde Mecnun ''Siz birde benim gözümle görün''.
ilişkilerde şahsiyet ve karakter tipten önce gelmeli.
Yav tamam da bu demek değil ki her önüme çıkan aynı bakış açısına sahip insanla evleneyim. Evet tip bir yere kadar ama önemli bir kriter yaniii kabul et de ittifak edelim
Tip tabikide önemli reis. baktığın zaman yağlarını eritmeli insanın. Züleyhanın uğruna hayatını zindan ettiği yusuf gibi olmalı bir erkek. kadını gözünü ondan alamamalı. her an nefesini ensesinde hissetmeli.
Al işte ittifak ettim. :D
Ee çelişiyorsun şimdi de
Ayrıca senin abi deme lazım olur modunda olman gerekiyorken niye bana reis diyon hayurdır
kanka ben evliyim. o işlerde bezim yok. tabi gençliğimde fırtınaydım o ayrı. ama şimdi duruldum artık.
bazıları gerçekten 26 yaşından itibaren çöküyor hayat şartlarından olsa gerek bazıları da neredeyse 50ye kadar genç gözüküyor
ayrıca yaşıtların gibi kendinden 10 yaş büyük erkeklerle olmuyorsun iyi mantıklısın😀
Çok kötü ya o senden önce yaşlanıyor falan yanına yakışmayacak bir süre sonra. Karakter kadar dış görünüş de önemli benim için ciddeen yazjk yani kendine
bencede haklısın... 27 olduğum halde en fazla 32 diyorum 😀
Hakkında hayırlısı olsun canım
sağol canım
Bence 30 yaşından sonra tipleri oturuyor sahibiyim görünüyor çoğu
Tip olarak 30da çökmüş adam emin ol 20li yaşlarında mental olarak çökmüştür ve şimdiki gençler de öyledir çünkü türkiyede yaşıyoruz maalesef stresli
Bütün yük erkeklerde. Hayatta kalmak için herkesin tribiyle uğraşıyor kendine bakamıyor. Ne olacak böyle olunca
Sen aynada kendini kuğu gibi görüyorsun telefon filtrenle ama gerçek nasıl?
Bir gülüşüm hepsini alt eder 😄
Hmmm. Hepsini mi lazım sana bir kişi mi
Sen ağzının tadını bilmiyon. 😂🤣👌 Daha küçüksün.
Küçülde cebime gir 25-29yaş arasi gorunuyorsun minimum 25 desek bile 30la aranda 5 yaş fark var hahahahah
30 yaşındayım herkes 23 yaşında diyor öyle duruyormuşum çökme yok daha 😂
Eee gayet iyi. Kadınların daha 30 olmadan çöktüğü gerçeğini de işin icine katınca cok makul bence :)
Kendine bakmayan çöker =)) 33 yaşındayım ve en verimli en iyi çağlarımdayım bence.
Öncelikle 30 35 tam olgunluk yaşı yaşlılık için çok erken bi yaş çökenler vardır onun sebebide kendine iyi bakmamasıdır kadınlar içinde aynı şeyler geçerli
38 yaşım. ama. cokmedim. yasitlarim 50 gibi hatta yasimida. gosrermem
nasıl bişeyler dusnuyorsun
Sadece erkekler değil biz kadınlar da çöküyoruz doğanın kanunu bi
Kişiden kişiye göre değişir... 30'undan sonra daha da gençleşmeye başlayan erkeklerde var.. Ama benim gözlemlerime göre istisnalar hariç kısa boylu insanlar da erken çöküş daha erken başlıyor..
kadınlar daha cabuk düşüyor 23 sonrasıyla evlenmem mesela
Abart
Erkeklerde en güzel yaşlar 30 - 35 kimse inkar etmesin akılları dış görünüşleri tam oturmuş oluyor. Ama bu kalk kendinden 10 yaş büyük biriyle ol demek değil. Max 5 yıl fark olmalı aranda
Vallah 28 yaşındayım ama fişek gibiyim genelde 20 yaşındaki kizlar ilgileniyor
Sen çıtırlara alışmışsın olgunlara alışamıyon
Bence bu soruyu bizim sormamıs lazım çünkü 30 yaşından sonra çöken kdınlar oluyor genelde biz değil : )
Bende tam tersini dusunuyorum. 30 dan sonra bir seye benziyorlar.
Bir tane göster bana bu siteden 🤣
Sitedekiler ilgi alanima girmiyor incelemedim 🤣
Fazla incelemeye gerek yok şöyle göz ucuyla baksan bile düşüncenden vazgeçersin🤣
😅😅😅
(Kadınlar çökertiyor ) bunu gerçekten gülmek için yazdım erkeklerin klasik lafı olduğu için 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
genelde erkeklerin kadınlar için kurduğu bir cümle
bakıyım erkekler ne tepki vermiş buna 😌
Ordan düşen ölür 🥔
Hayat şartları, kaygılandığı geleceği yaşayamamak ve ekonomiksel ağırlık çekmek...
Erkekler mi cokuyor yoksa senin algilar islem mi görmüyor :)))
Acaba kadınlar neden ilk çocuktan sonra 20 yıl çöküyor 😂
Erkelerin aklindaki dusunceleri kizlara verse kiliseye girer selam verirsiniz
Bence bakımlı erkekler 30dan sonra daha da çekici oluyor hatta
30 a kadar evlenmiş oluyor , evlendikten sonra da popo göbek alıyor başını gidiyor