30 yaş civarı birisiyle belki birşeyler düşünenbilirim diyorum mantık olarak ta ama yok tipleri çok büyük çok yaşlı yani bana göre çekici gelmiyor 🙁 en iyisi yaşıtlarım.
Yaşım 21
30 yaş civarı birisiyle belki birşeyler düşünenbilirim diyorum mantık olarak ta ama yok tipleri çok büyük çok yaşlı yani bana göre çekici gelmiyor 🙁 en iyisi yaşıtlarım.
Yaşım 21
Çok nadir kendine bakmış birisi genç gösteriyor o yaşta onun dışında bana bile çok yaşlı geliyor diyorum bunlar ne yaşamış böyle adam 30 yaşında babamdan yaşlı duruyor. Ben kendim cok minyon durduğum için yanıma olmuyor bile, kafa yapisiyla beni etkilerse belki
Erkekler neden 30 yaşından sonra çöküyor sorusu çok mantıksız bir soru erkekler çöküyor da kadınlar sağlan mı kalıyor sanki fiziki evrende ENTROPİ denen bir şey var bili diyor ki sen evindeki en değerli porselen vazoyu pamuklara da sarsan günü vakti geldiğinde bu vazo çatlar diyor sen kendi keyfinin peşindesin yaşın genç bir şeyler yaşamak belki aile kurmak derdindesin karşındaki yaşı büyük adam ya da kadın bu kulvarları zaten kat etmiş yani işin heyacanını yitirmiş sana ne verebilir ki parası varsa seni yedirir içirir belki güzel bir ev açar falan filan hepsi bu kadar sen önce kendine şu soruyu sormalısın harbiden bir aşk mı arıyorsun yoksa mantık yoluyla ilerleyeyim de açta açıkta kalmayayım mı diyorsun konu bu hayat da bu dur zaten yaşamdan çok fazla bir ley beklemeyin kimse sırça köşkte yaşamıyor çık sokağa sağına soluna düşüne düşüne bak insanları izle hayatın boktan yanlarını görmek için bak gerçekleri kavraman beş dakikanı alır anladın zor konular
Harikasın 👍🙏
harikasın bro
41 yaşındayım 16 yıllık evliliğimi istediğim hayatı yaşayamıyorum diye noktaladım. Simdi ikinci evliliğim için kolları sıvadım. Görüntüm 35-40 belki ama ruhum ve enerjim 25 inde tecrübem ise 50 bu demek oluyor ikinci baharı hem yaşamak hem de farkında olmaya hazırım.
Senin soruna gelince hayatında farkında olan bir 35 yaş erkeği ile mi yoksa aklı havada 25 yaşında bir erkek ile mi ona sen karar ver.
Hayat o kadar zor ki birden çok problemle uğraşıyorsun. Bir meyve gibi ya içi çürüyecek ya da dışı. Dış görünüş bakımından genç kalsada ruhum çöktü benimde 25 yaşındayım
Hayırlısı
Cevap
172Cevap
En çekici oldukları yaşlar ne çökmesi. :))
Stresten ve mutsuzluktan
Coğrafya kaderdir sevgili kardeşim. Otuzlu yaşlarına gelmiş bir erkek orta-üst standartlarda bir yaşam sağlamak için emin ol çok şeyini kaybediyor bu ülkede. Eğer aileden gelmiyorsa para, çok ama çok çalışmak zorundasın. Zamanını, ideolojik değerlerini, kendisine olan öz saygısını yitirmeye başlıyor erkek bir süre sonra. Kişisel bakımı nı da ihmal etmeye başlıyor. Almanya`daki 3. Nesil ile bugün Türkiye deki yaşıtları arasında bile çok büyük fiziksel farklılıklar var.
Türkiye de yaşıyorsan bu genelleme ile karşı karşıyadır demektir. Örnek vereyim stres kaynaklı saç dökülmesinde Türkiye Avrupa birincisi. Bu da tam 30 lu yaşlara tekabül ediyor.
Her insanın farklı bir görüşü ve beğenisi vardır. Bu yüzden, kendinize uygun birisiyle ilişki kurmak için yaşının önemli olmadığını düşünebilirsiniz. Önemli olan, kişinin karakteri, davranışları ve size verdiği değerdir. Eğer 30 yaş civarı birisiyle ilgileniyorsanız ve onun size göre çekici olmadığını düşünüyorsanız, o zaman bu kişiyle ilişki kurmak istemeyebilirsiniz. Ancak bu kişinin yaşının onu çekici olmaktan çıkardığını düşünmek doğru bir yaklaşım değildir. Eğer birisiyle ilişki kurmayı düşünüyorsanız, onunla dürüstçe ve nazikçe konuşarak onunla tanışabilir ve onunla nasıl bir ilişki istediğinizi konuşabilirsiniz. Eğer bu kişi size uygun değilse veya beklentileriniz uyumlu değilse, o zaman ilişki kurmak istemeyebilirsiniz.
Merhaba...
30 yaşında bir birey olarak buna cevap vermek istiyorum. Ilk yaşımı düşünmeye başladığımda 25 yaşıma yeni girmiştim. Bir şirkette çalışıyordum. Lise mezunuydum. Asgari ücretten 3 kat fazla ücret alıyordum. Ama 25e girmiştim! Aman Allahım 25im ve ben kendim için ne yapıyorum diye sormaya başladım. Gelecek yıl şirkette ki sorumluluklarımı elimin tersiyle yıkıp istifa ettim. Kendime zaman ayırabileceğim bir hayat istiyordum. Bugün 30um. Halen çalışıyorum. Evim var. 3 kedim var biri kör. Şimdi tekrar aynaya bakınca soruyorum. Kendin için ne yapıyorsun birader diye. Evli değilim. Yalnızım. Çevrem tamamen iş odaklı. Çökmek değil aslında yapmak istediğim şeylerin listesini güncelliyorum. Gezdim öğrendim. Merak ettiğim her şeyi yapmışım. Şimdi 30um yapacak bir şey bulamıyorum. Sıkıldığımı fark ediyorum. Ya bu psikolojiyle sevdiğim kadına bel bağlayıp evleneceğim ya da yine tek tabanca kafam nereye esiyorsa bunu yapacağım. Çöküyor muyum? Aslında olgunlaşıyorum 😊
Sıkıcı
Bu mu yani. Verdiğin cevaplara bakiyorumda saçmalamışsın. Yanlış sitedesin. Sen incisozlukte takil
Verdiğin cevabın içi o kadar dolu ki. Bir kompoziyon gibi yazmışsın. Anlamadığım şey sıkıldığını fark etmen bana ilginç geldi. Oysa ne çok görülecek ülkeler, kurulacak arkadaşlıklar, izlenecek filmler, okunacak kitaplar, öğrenilecek diller, sevilecek insanlar var.
Kesinlikle... Belki de bunu destekleyecek bir şeye ihtiyacım var
Aslında bu biraz genetik ve geçmişteki sorunlar belirler yani şöyle diyebiliriz
Genetiği açıklamama gerek yok fakat 30undan büyük bir insanın geçmişinde stresle üzgünlükle boğuşması dış görünüşüne çok büyük etki yaratabilir bunun dışında fazlasıyla sigara alkol kimyasal maddeler hücrelere iyi gelmediği için erken çökme meydana gelebiliyor en basitinden Türkiyede yaşıyoruz eger o kişi zengin değilse zaten ömrü boyunca çalışmış organik olmayan aksine gdolu market urunleriyle beslenip spor bakım vs yapmayan bir insanın çökmemiş dinç beklemek birazda hata
Bazı büyüklerim'den duyduğum ama bilimsel olarak araştıramadığım, bayan erkek'ten önce çöküyor. Hatta yuva kurmayı düşünüyorsan?, kendinde 5-8 yaş arası küçük biriyle hayırlısıyla evlen diye. Ancak ömürlük ve beraber mutlu olabilinecek hayırlı bir eş aramaktayım'ki yok çökermi veya bağışıklık sistemi olarak dahiliye'den kan testi vb. yaptıracak biriyle evlenme amacım yok. Benden yaşça büyük olsada sorun değil, esas saygı, sevgi, güven, vefa, sadakat, anlayış, hoş görülü ve olgun olup geçim ehli olacak hayat yoldaşı lazım İnşeAllah amin. Ayrıca olgun ve hayat tecrübesini esas doğrular üzeri harmanlamış eşi bulmak kolaymı? bulunsada sana olumlu karşılık verip muhattap alırmı diye'de düşünmek gerek..
Genellemesiz ; erkek çalışma hayatında sıkıntı ve zorluklar çekiyor, bekarlık sürecin'de anne ve babası ile hatta kardeşlerinin'de yardımına koşuyor sorumluluklarını alıyor. Yuva kurmak için eş adayı aramak ve teklifte bulunan taraf olma ile maddi hazırlık yapmasıda kolay değil. Sitres yaşlı görünmeye'de vesile.. Yeni çipli kimlik çıkartmak için fotoğraf çekilen bir arkadaşım var, daha iyi maaş kazanmak için işe girdi,2 yıl sonra bir resmi iş için görevliye yeni kimliğini verdi ; Resme Bakan Memurun Cevabı ; Resmine göre yaşlanmışsın dedi...
Çünkü erkeğin sorumluluğu 20 yaşında içeride dışarıda sınırda vatanı teröre karşı savunmakla başlıyor. İnsanın ömründen ömür götüren en ağır ve sert eğitimlerden geçerek...
Çünkü erkek hayatın EN AĞIR YÜKLERİNİ sırtlayıp, İNCE İŞLERİNİ kadına bırakıyor:
Dağ taş delip madenleri çıkarmak, yaşadığımız yuvaları inşaa etmek, Vatanın güvenliğini sağlamak ve savunmak, Üzerinden geçtiğimiz yol ve köprüleri, suyunu içtiğimiz ve elektriğinden faydalandığımız barajları inşaa etmek gibi...
En ağır, en ölümcül, en pis işlerin kimlere yaptırıldığına bakarsanız belki bir gün bir ihtimal erkeklerin de 30 yaşından sonra neden çökmeye başladığını anlarsınız...
Ayna karşısında cilt ve yüz bakımı yapmaya fırsat bulamadığımız için yine de özür dileriz!!
Bu ne saçma genelleme haksızca eleştiri 🤦♂️ kadınlar erkeklerden daha çabuk yaşlanmalarına rağmen, onlar için bile böyle genelleme yapılamaz 🤷♂️ şimdi ben sana brad pitt, leonardo dicaprio veya kıvanç tatlıtuğ, burak özçivit fotolarını koyardım ama sen onlar için istisna diyerek geçiştirirdin yani o nedenle başkalarını seçtim, daha fazlasını istersen çoooook fazla var (aşağıdaki fotolardakilerin yaşları 30'dan aşağı yok ama üstü var)
Cidden sen erkek görmemişsin o zaman. Bu biraz genetikle de alakalı ancak etrafına bak derim 30 yaşında çoğu kadın erkeklerden daha fazla yıpranmış oluyor. Ben 38 yaşındayım ve daha 33 üstü söyleyen olmadı. Bu aile ve hayat tarzı ile de alakalı. Ayrıca bu senin tercihin. Kimse sana şu yaşta insanlarla çıkmalısın demiyor
Sen bu erkekleri robot sanıyorsun herhalde bu erkekler 30 yaşına kadar ya da yaş sınırlandırması yapmıyalım hep stres iş hayat zorluklarının yükü hep sırtında olduğu için bırakta biraz değişikler olsun en azından kadınlar gibi makyaj yapıp sahte güzelliğin arkasına saklanmadan doğal görüntümüz ile yaşıyoruz
Hayır çökmüyoruz. Benim yaşıma ve profilde ki foroğrafıma bir bak istersen çökmüş müyüm :))) Fotoğraf çok yorgun ve uykusuz olduğum bir an çekildi bir de :))
Genetik olarak yaşımdan aşırı genç durdum her zaman, bu benim bir avantajım ama 30 dan sonra erkek çökmez genelde.
Erkekler 30 dan sonra olmaya başlar ve uzun yıllar çökmezler, tabi ki kendilerine bakarlarsa, düzenli spor yaparlarsa, besinlerine dikkat ederlerse.
E olmayıver, neyin sitemi bu, soruyu anlayamadım.
Genlerle, kişisel bakımla, beslenmeyle, sağlıklı, ortamla, hayatla beraber değişebilen bir çöküştür.
Erkek var 70 inde çöker.
Erkek var 23 ünde çöker.
70' inde çökeni al, olsun bitsin, herkes mutlu olur.
cut.
Çocukluğundan beri stres, sosyal baskılar, psikolojik sorunlar ve bunlara ek olarak fiziksel olarak ağır işlerde köpek gibi çalışan erkekler senelerin birikimiyle biraz rahata kavuştuklarında o konfor alanından çıkamıyorlar. Adamın beslenmesi rezalet, uyku düzeni bozuk spor desen yok e yaşlandıkça birde sağlıksal problemler başgöstermeye başlıyor adamda güç kalmıyor tabi salıyor herşeyi. Bende evli çocuklu 30yaşındaki erkekleri görüyorum kafada saç kalmamış yüzü muşmula gibi fizik desen giyinis desen rezil karısıda kafasına geçiyor çarşafları yiyor içiyor sıçıyor hergün esra erol izliyor aptal düşk seviye arkadaşlarıyla takiliyor instada takiliyor ne bileyim akşama ne yemek yapacağını düşünüyor. Tek derdi kocasi yaptigi yemekleri beğenecek mi gece biraz oynaşacaklar mı gibisinden esnaf kafası alt insanca şeyler. Aga kültür yok kalite yok insanlarda tabiki 30yaşında çökerler. Birde karbonhidrat yemekten kafalari çalışmıyor bunların xd
Erkeklerin Dez avantajı makyaj yapamamak, yapmamak sanırım. Kendini genç sanan kadınların hepsi sahte kimlik ondan genç görünüyor (makjay estetik botox vs) çokta büyük konuşma daha ağzın süt kokuyor 30a gelince teyzeme dönersin kız töbe de bak 😅😅
erkeklerde estetik yapıyor ki makyaj yapanda var
10 binde bir😅😅😅
Ülkede yaşam zor, elin ecnebisi istediğini yiyip içiyor. Ev araba alma derdi yok, öss derdi yok. Coğrafya kader maalesef. Ülke insanımız genel olarak genç kalamıyor. Kendim de 29 yaşındayım, hoşlandıgım çocuk benden küçük 27 yaşında. Kendimden büyük erkeklere göre daha enerjik evet, olgun da. Kendimden büyük erkekleri fiziksel olarak yargılamıyorum ama biraz sıkıcılar, pek idealist ya da hayata karşı hevesli halleri pek kalmamış.
Secim tercih senin. Cokmekte insanin kendisine aittir.. insan nekadar canli olmak jsterse nekadar haayti yaşarsa okadar hayatta aykata sağlam kalir.. onenli olan hayat koşusuşturmasında kendini kaybetmemek önemlidir.
Btiridin beni bee
Tm sen hariç
Kabul edemem bunu
Neden
Bir kere dedin 30 yaş çöküyor diye
Sen bilirsin abii
Tamam bacimmm
Herkes belli yaştan sonra çöküyor zaten, nedir bu erkeklerden istediğiniz? Yaşlanmasın, ağlamasın, zengin olsun, dizimin dibinden ayrılmasın, erken cevap versin...
Kim diyor bunu? Beni goren 20, sesimi duyan 18 fakan saniyor hatta kadin sapiklarim oluyor. O senin dediklerin kadjnlar için gecerli canim menapoza giriyorlar çünkü. Erkeklerde ise oyle birsey yok canim
Bak o yaşlarda yaşlı gibi görünüyorlar sonra bir bakmışsın sen otuz olmuşsun bu sefer de gözüne küçük geliyor otuz yaş erkekler 😅 enteresan bir durum yani.
Bazısı kendine bakmaz bazısıda yaşadığı sıkıntılar çökertir. Bu tipsiz gördüğünüz insanların içinde o kadar iyi insanlar varki siz bunu göremeyecek kadar dışa bağımlısınız. Daha genç görünen birini arıyorsan kendin ufaklara bak derim.
Herkes dengini bulsun
Senin gözünde denk olan nedir tip mi sadece
Evet hem karakter hem tip denk olmalı bana göre
Valla hiçte bile bi erkeğin en yakışıklı olduğu yaş aralığı 27 den sonrası 40 a kadar. 26 yaşındayım. Daha küçükkende hep kendimden büyüklere bakardım. Zevk meselesi
Kızlar dura dura hiç olur, oğlan dura dura koç olur
Polatlı'da bir hoca var, üfledi mi uçurur
Sen de böyle bekar gez havalı havalı
Yaşlanınca görecem yanında kalanı :D
Çirkinim ama kalbim umut dolu ve kendi halimdeyken çok mutluyum. Ben çöksem de umutlarım asla çökmez. Buna da şükür...
Böyle pozitif insanların hayranıyızz hep mutlu ol 😍
Teşekkürler...
Ne çökmesi ya 30 dan sonra erkekler daha yakışıklı bence 😂
Ne çökmesi 😂 bak bakalım ben çökmüş müyüm. Millete 30lu yaşlarda olduğuna bile inandıramıyorum. Herkes hala 24-25 sanıyor beni 😂
Sendeki özgüvene hayranım;)) Erkek iyi bakımla 60'da bile dinç olabilir. Sen 3,-5 yıl sonra hızla değişeceksin. Neyin kafasiını yaşiyorsun? 30 yaşa büyük diyorsun. Yaşıtların da 18 arar.
Çökmüş biri gibi konuşuyorsun hayırdr
Yok çok şükür:)
Bakiyim
Bir ara bakarsın
🤣
Kapa gotunu otur evde o zaman der eskıler bu ıse ablacım begenın yanı bırını artık bır garıbanda sız sevındırıverın sevaptır evlılık hem farz hem sunnet çok büyük kutsal muessesedır sapkılıgı yok edıcıdır evlılıkte hayır huzur bereket ve keramet vardır.
30 yaşından büyük erkekler de tüm erkekler, bütün konyalılar, tüm doktorlar... diye herseyi çocukça gruplayan kızlara yüz vermez, üzülme yani.
Sen 30 yaşındaki adamlara motorluk yapma zaten yaşıtlarına motorluk yap 😁😁
Evlenmeden olmz canım
Takılmak isteyen kim
Sacim dokuldu sadece. Bunun disinda bir sorunum yok. Boy kilo yerinde :) tecrube zaten kat be kat fazla. Daha ne lazim :)
Çökeni görmedim henüz sende kendi akraninla takil
Kadn daha çabuk gider bir zmaan sonra haberin olsun
tercih meselesi çok yakın doktor arkadaşım daha bu pazar evlendi. kendisi 45 kız ise 29
kızda avukat bu arada
Ne çökmesi ya yok öyle bi şey. Sürünüyoruz :))))
Samimi
Sen nerde yaşıyorsun
Norveç - Ankara
Norveçi merak ediyorum böyle dağlık bir yerde mi yaşıyorsun acabaa bir de kuzey ışıklarını gördün mü ne kadar şanslısın
Dağlık değil ama her tarafın yemyeşil olduğu, denize çok yakın bi yer. Kuzeyışıklarını da gördüm çok kere. Gelirsen gezdiririm :))
Görebilir miyiim
Tromsoarcticreindeer isimli Instagram hesabına bakabilirsiniz. Ben de o hesabın köyüne gidip görmüştüm kuzey ışıklarını.
Genç seviyon o yüzden sende gençlerle takıl yaşlı adamı boş ver kompleks yapıyorlar sonraları kıskançlik krizi aman çekilmez
Yaşınız doğru mu 🤔
Evet
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen 😊👍 şimdiden teşekkürler...
Hayır veremem teşekkürler almim
Aynen bende farkettim bunu yaşları 29-30 ama görünüş olarak çok çökmüş görünen var. Hayat yaşantısı ırsilik de olabilir.
Alakası yok ben 33 yaşındayım gayette fit bir yapım var sacimdaki bir kaç adet beyazlar hariç tabi 😉
Önemli olan bakımdır kendini koy vermek değil. aynı şey kadınlar içinde geçerli.
Ben çok büyük konuştum şu an 30 yaş sonrası ben felç
Maksat yorum almak, laf olsun diye söylenilen bir cümle. Genelleme ifadesinden sonra kendini ifade etmeniz, neyse bu kadarı size yeter artar.
Herkeste bu durum böyle olmaz en büyük etken stres sonrasın da yapılan iş sorumluluklar vs… insan kendine bakabildiği sürece çökmesi 40-45’i bulur.
Her erkek çökmez ama bazı erkekler yaşadıkları stres ya da zorluklar nisbetinde erken çökme yaşayabiliyor fiziksel ya da ruhsal..
Bence kariyerle alakalı ya. Benim 37 yaşında olup 25 duran exim vardı. Lise mezunuydu çünkü.
@ofsıkıldımyine Evet kesinlikle kariyer iş insanı ister istemez etkiliyor ya da etrafındaki insanların tutumu...
Bazı erkekler..
Genellemeler hatalıdır.
Sorry
Erkekle 30 yaşından sonra olgunlaşır sadece bence erkeklere göre kadın çöküyor biraz 30 dan sonra
kadınlar 30-35 arası 20li yaşlarından çok daha güzel oluyor. 40a geldiğinde erkek kadından daha iyi oluyor
Bencede en iyisi yaşıtların ne işin var 30 yaşında adamlarla
Senin vizyon KS'den ibaret olunca böyle yorum yapman normal:) Gözün açılmamış bile henüz, haliyle çocuksun. Gerçekler çok başka.
Valla hepsi çökmüyor, şöyle esmer kavruk tenli uzun boylu yapılı babyface 30 larında çok karizma adamlar var 😂
Ömrümüzü yiyorsunuz da ondan. 25 yaşında evlendirilip 500 bin borca sokulan erkek nasıl genç kalabilir
bu ülkedeki kadınlar da erkekler de artık 20lerinde çöküyo. ülke şartları, geçinme kaygısı, stres, depresyon, takıntı bozuklukları vs.
Erkekler de 25 ten sonrası kartlasıyo awk
Kadınlar da 25 ten sonra daha bi kadınsı olgun seksi oluyor
Zannediyorlar ki, 20lerinde eglenirler 30 da onlari Alan olur. Ama cok beklerler her halti yiyip tuketiyorlar kendilerini. Duzgun isleri bile yok boyle Bos gezenlerin. Sonlari bu.
Ay aynen bu
O eskidendi. Hic birini kabul etmiceksin. Saclari dokulsun. Hiv olup gezsinler.
Tövbe de kız ablamın sevdiklerimin senin benim nasibim hariç🤣
O ayri canim. Bize zaten en basta boyle yasayan adamlar dusmesin. Duzgun insan dussun.
Amiin
:)) her malın bi alıcısı cıkar ama
Eee bütün eforu biz sarf ediyoruz kadın yaptığı şey yokki ya sırt üstü yatıyor ya ters d*omLiyur
Çökmek nedir ya. Kendine bakmıyordur. Kaldı ki dediğin tip erkeklere bakarsan %90’ ı evlidir.
Bu yüzdendir o 😀
Spor diyet ve düzenli uykuyla civa gibi olunuyor. Ben şahsen 20 liklere bakabiliyorsam sende 35 liklere bakabilirsin :D
Gecinme derdi, kendini umursamama, bu saatten sonra tek derdim kendimi ona buna begendirmek mi dusuncesi, eskiden beri boyle olmalari
Denk gelmemisssin.5 parmak bir degilse ondanlar da bir degildir.En iyisi doyurabilendir
😂🤣😁kimisinin irsi olur dökülür kimi kadında kel sever 😁 kadının saçı uzun ama aklı kısa derler duydunmu acaba 😂🤣
Ne alaka, ellisinde bile çökmeyen insan taniyorum. kendine bakmasi ile alakali
Helal
Bence kadınlar patates oluyor. Şuradaki 30 yaş üstü ablalara bi bakarsan hak verirsin inan. Utanmasalar neyse..
Komik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?