Ben en çok fön makinesini kullanıyorum bu aralar. Maşa ve düzleştiriciye üşeniyorum sanki siz?

Maşa
Düzleştirici
Fön makinesi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben en çok fön makinesini kullanıyorum bu aralar. Maşa ve düzleştiriciye üşeniyorum sanki siz?

Düzleştirici favorim ama ben saçlarıma ısı kullanmıyorken bile kırılıyor bıktım bundan bu yüzden hiç kullanasım bile gelmiyor artık siz nasıl yapıyorsunuz bunu
Cevap
7Cevap
bu aralar maşa en çok kullandığım ürün
Fön makinesi
hiç birisi fön düzleştirici ve maşa saçlarluyla oh mis misın yıpranmasına sebep oluyor duş sonrası kurula havluyla mis mis
Fön kullanırım genelde değişiklik olsun dersemde düzleştirici kullanırım
Dyson diyip geçtimm🥹
Philips saç düzleştirici fırça tarak kullanıyorum.
Düzleştirici
Yok ki bir Dyson'ımız fön makinesiyle uğraşıyorum
Duzlestirici
Elim ve parmaklarım
Fõn makinasi
Düzleştirici
Fön makinasi ile rahat oluyor
Dyson air wrap
Ucuza nereden alabilirim
Suanki güncel fiyatı kac
@isimsizdiss ucuza nereden alınır bilmiyorum ben isveçten almıştım ucuz gibiydi orada
Kaç milyar...
İsveç mi harika ülkeeee
@isimsizdiss anne tarafım isveçli benim. Her şeyi oradan alıyorum daha iyi daha eko
İsveç e gitmek çok maliyetli mi peki... hayalim kuzey Avrupai fa gezmek abii
@isimsizdiss türkiye vatandaşları için pahalı tabi
Çok şanslısın. Ben zaten bu ülkeye ait degilim gibi kuzey Avrupa ya gibi ahahahauaua tövbe estağfurullah
@isimsizdiss o zaman götüreyim seni 😂
A niye
Kiz kıza diyorsun nu
@isimsizdiss gitmek istiyorsun ya o yüzden söyledim :)
Adın ne seni çok merak ettim yola çık yol açık mı gerçekten
@isimsizdiss adım Tobias Bilal (trde bilal kullanıyorum. merak ettimden sonra yazdıklarını anlamadım
boş ver benim dünyayı kimse anlayamaz
@isimsizdiss anlat da anlamazsak biz anlamayalım
Ben seyahat etme hayali ile yaşayan bir kızım. İsveç de buna dahil. Yola çık, yol açık diye bir slogan var seyahat edenlerin hiç duymadın mi
@isimsizdiss şimdi söyleyince hatırladım gibi. Erasmus interrail interbus gibi imkanlardan faydalanabilirsin. Eğer buradan arkadaş olursak vize daveti konusunda yardımcı olabilirim
Gitmek için atanıp maaşa bağlanmam lazjm
@isimsizdiss o zaman gidemezsin ki iş güçle kim gidebildi :D
Çıkarcı biri olmadım hiçbir zaman
@isimsizdiss ne güzel... çok sevindim senin adına.
Umarim isvec e gidebilirim ilerideki eşim ile
Ama Dyson bayan ürünü siz bay değil misiniz olayı çözemedim
@isimsizdiss saçım omuzlarımda
Anladim ne güzel şanslısınız
Dyson alabildiginix icin
@isimsizdiss inşallah siz de alırsınız ne diyim.
Zor ama inşallah.
@isimsizdiss dediğim gibi gelmek istersen vize daveti konusunda yardımcı olabilir.
Nasıl oluyor izin verirseniz sizi takip edebilir miyim
@isimsizdiss tabi neden olmasın :)
Fön makinesi
Tarak şjencoenxksmxm
Parmaklarım.
Arzum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?