• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Estetikli olsun ya da olmasın senin için güzel güzel midir?

nirhamm
nirhamm Takip Et
Master Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1313
Yapay Zekaya Sor
#nirhammm
#nirhammm
Estetikli olsun ya da olmasın senin için güzel güzel midir?
Cevapla
Estetik Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
26 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Mаямеlат
    Mаямеlат Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 24
    +1 yıl

    Kesinlikle öyle ha çok aşırıya kaçılan artık yapmacık derecesinde duran estetikler ister istemez itici ve kötü duruyor ama yüzde küçük ptnamalar altın oranı yakalamak ve ya kendini aynadan güzel ve özgüvenli bulmak için olabilir demem o ki güzel güzeşdir estetik çok da şey diil yani.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • niceness
    niceness Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Tabii ki. Estetikli ya da estetiksiz güzel diye ayırmam. Güzel, güzeldir. Doğal olunca güzel oluyorsun da estetikli olunca neden "estetik güzeli" diye linçliyorlar insanları anlamıyorum. Güzel mi, değil mi ona bakarım ben sadece...

    0
    0 Yorumla
  • piranha85
    piranha85 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 86%
    +1 yıl

    Benim için farketmez. Hatta tercihim estetiksiz olur. Her yer tek tip insan doldu. Halbuki bu kadar büyük genetik mirasın olduğu topraklarımızın kıymetini bilmeliyiz.

    0
    0 Yorumla
  • TheLeonard
    TheLeonard Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 56%
    +1 yıl

    Estetik insanları güzelleştirir fabrikasyon tek tip olmaya doğru gidiyorlar. Bazı şeylerin olduğu gibi olması gerek ki sana özel bir karakteristik bir şey olsun.

    0
    2 Yorumla
    • redwines
      redwines
      +1 yıl

      maalesef günümüzde bunlara önem verilmiyor.

      Yorumla
    • TheLeonard
      TheLeonard
      +1 yıl

      @redwines Günümüzde insanların çoğu yaşamıyorlar aslında. Sosyal medya ve televizyonun kafalarının içerisine soktukları sahte bilgiler ile yaşadıklarını düşünüyorlar.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

72

Cevap

94

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 36
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı.

    Selam gadası 🙃

    Eskiden estetik mi vardı. Şimdi popüler oldu. Her kadının ayrı güzelliği vardır.

    6
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Kesinlikle öyledir sonuçta bıçağın altına yatmak da büyük bir cesaret istiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.

    Evet güzeldir

    0
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Estetikli görünüm ne kadar doğal uygulanmış olursa olsun belli oluyor en azından ben anlıyorum ve bu yüzden bu yapay görünüm bana hoş gelmiyor güzel bulamiyorum. Bir de hep birbirlerine benziyorlar sanki estetik ırkı topluluğu gibi oluyorlar 😄

    3
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Acaba iz falan kalmıyor mu

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Ameliyat bölgesindeki müdahale noktasına göre değişiyor sanırım , çoğunlukta organın iç kısmında kalacak şekilde yapılıyor diye duymuştum ama mesela meme ameliyatlarında illa kalıyordur iz, az ya da çok o da doktorun ekipmanina ekibine ve başarısına kalmış bir durum fakat günümüzde çoğu ameliyatın kapalı yapılma durumu var bu da iz bakımından estetik kaygıyı azaltmada baya avantaj sağlıyor

      Yorumla
  • Ugurböcükünüz
    Ugurböcükünüz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 95%
    +1 yıl

    Selam, estetikli bir kadının güzel olan estetikli yeri sadece minnak burnu ise sorun değil 😇 yalnız, dudak göğüs kalça yanakları (elmacık kemikleri) kısaca botoks vb. varsa dünya güzelide olsa hiç çekici gelmez. Makyaj olabilir fakat dudak dolgusu ve göğüs konusu sıkıntılı, öperken ya da dokunurken hep tereddütte kalacaksınız. Orgsnik olmak bence en güzeli, bir insan güzel görünmek için estetik yaptırmasına gerek yok. Sonra dokunmaya kıyamıyorsunuz, çünkü masraf çıkabilir 😂😂😂

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Doğru tespit

      Yorumla
    • Ugurböcükünüz
      Ugurböcükünüz
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. Saygılar... 🙏🏻

      Yorumla
  • Baran1979
    Baran1979 Takip Et
    Yoda Yaş: 47 , eic 99%
    +1 yıl

    Estetik olmadan önceki halinde kusurları olduğuna inanan ve estetik yaptıran hatta güzelleşen kadınları , görsel anlamda beğensemde doğal güzelliği tercih ediyorum. Kendi düşünceme göre ufak tefek sorunların , kişinin yaratıcı tarafından lütfedilen özellikleri olduğuna inanıyorum. Ergenlik döneminde başlayan kendini beğenmemelerin travma haline dönüşmesiyle insanın kendi doğallığı ile oynaması aslında biraz üzücü geliyor bana. Tabiiki çokta gerekli değilse.

    4
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Yani güzel görünüyorsa güzeldir estetik olsa da. Ama doğal hali ile güzel diyemeyiz ona.

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Ajda Pekkana yakışmı mı

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet ajda Pekkan ayrı bir şey 😄

      Yorumla
  • Onüçüncüyağmur
    Onüçüncüyağmur Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 45%
    +1 yıl

    Kendine has şekillerde olan orijinal uzuvlar mimikler çok daha çekici bana göre. Çok yamuk bir burundan bahsetmiyorum. Ama tornadan çıkmış gibi çıkık elmacık kemikleri şiş dudaklar güzellikten çok uzak ve yapay.

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Kesinlikle doğru tespit

      Yorumla
  • user0182636289182
    user0182636289182 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Güzel olmayana estetik bile kar etmiyor güzelinde ihtiyacı yok zaten belirli yaştan sonra neyse şimdi gençlr yaptırıyor at suratlı kadınlar çogaldı anlamıyorum şimdinin estetik modasımı bu

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Aynı fikirdeyim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Estetik de var estetik de. Mesela çocukken yüz üstü düşen ve burun ucu düşuk olan, hem nefes hem görüntü zarar gören durumlar var. E bunu düzeltmekle yüze askı koydurmak aynı olamaz.

    Ben yaşlanmaktan kaçanı, o ultra estetiği onaylamıyorum. Seda Sayan, Ajda Pekkan, Ebru Şallı, Ebru Yaşar gibi.

    Ama mesela Tuvana Türkay, Melisa Aslı Pamuk, Nebahat Çehre güzel, sadece pürüzleri düzeltip kendi doğal görüntüsünü kaybetmemiş.

    Ama sonuç olarak güzellik özgüvenle ve kalp temizliği ile oluşuyor. Ha estetikli ha estetiksiz, yüzünde nur yoksa güzel değildir benim için.

    1
    0 Yorumla
  • Freddy1616
    Freddy1616 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 95%
    +1 yıl

    Estetiğe karşıyım.

    Göğsüne yasliycam başımı

    " Ay kalk Osman kalk silikonumu patlattin " gibi bi muhabbete girmek istemezdim

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Yakışana yakışıyor

      Yorumla
    • Freddy1616
      Freddy1616
      +1 yıl

      Yakismasi ayrı ama Bi erkek için göğüs huzur demektir. Bu yapıyı bozuyor mesela...

      Yorumla
  • Sinirrr
    Sinirrr Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 96%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 415 cevap paylaştı.

    Kişinin kendi özü önemlidir.. karakteri.. kalbii. Süslü, bakımlı, dikkat çeken kadını/erkeği herkes imrenerek izler, sever... önemli olan içidir.

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Mükemmel yorum olmuş

      Yorumla
    • Sinirrr
      Sinirrr
      +1 yıl

      🌹

      Yorumla
  • klavis
    klavis Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 521 cevap paylaştı.

    Güzellik ne makyaj ne estetiktir.

    bir çok kadın hayatını tiyatro gibi aldatma üzerine yaşıyor. olmadıkları gibi gözükmenin peşindeler

    Yahu madem çirkinsin niye makyajla karşındaki insanı kandırırsın 😂

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • uslu27
    uslu27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 72%
    +1 yıl

    Estetiksiz biri gözümde soldaki gibi görünüyor
    Estetik yapmış biride gözümde sağdaki gibi görünüyor

    Estetikli olsun ya da  olmasın senin için güzel güzel midir?
    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Çok abartmış

      Yorumla
    • uslu27
      uslu27
      +1 yıl

      Bence de 😊

      Yorumla
  • jasper3516
    jasper3516 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 32%
    +1 yıl

    kaza yapmis arabaya... yarisini baska araba yarisi baska arabadan birlestirip yaptiklari gibi... ne kadar can guvenligin olabilirse... oda o kadar guzel

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Öyle bir şey mi olmuş

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Simdi millet geliyor 10 saniyede bir igneyle buyuk degisimler gerceklestiriyoruz. Onceki halini bildigimizden dolayi arkasindansa baya dalga geciyoruz. Guzele guzel derim ama dogal guzel olmali. Dogustan estetikli olmak gibi dusunebilirsiniz.

    2
    3 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Üçretler ne kadar hocam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anlayamadim ucret neden soruyorsunuz? Buradan olacak is mi?

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Hocam yüzüm için küçük bir operasyon lazım.. Estetik onu soruyorum, dm atardım ama gizli kullanıcısınız.

      Yorumla
  • cankall
    cankall Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 370 cevap paylaştı.

    Ne kadar güzelleşmiş te olsalar aslında sanki tek tip bir insan tipine dönüyorlar gibi makyajlar aynı onu için güzellik aslında doğal olanda. Neden doğal gıda ararken güzelliğin doğallığını aramayalım değil mi?

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Sen sevmiyor musun

      Yorumla
    • cankall
      cankall
      +1 yıl

      Sevmiyorum doğal olan daha güzeldir.

      Yorumla
  • gezer16
    gezer16 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 64%
    +1 yıl

    arabamızıda kaporta boya tsmirinden sonra ayıla bayıla biniyoruz... bana göre estetiklide olsa güzel güzeldir...

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Sevmiyor musun

      Yorumla
    • gezer16
      gezer16
      +1 yıl

      yooo güzel olanı severim...

      Yorumla
  • kreeck
    kreeck Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Doğal olsun gerekirse Kötü ollsun. Bazı estetikler okey ama bazıları bunu cidden abartıyor ve iyice cirkinlesiyor

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Ne kadar doğal olsun

      Yorumla
  • deli_xatûn
    deli_xatûn Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Her kadin güzeldir 1940 lardaki kadinlara baksaniz ne kadar doğal ne kadar sade makyaj estetik cok yapay duruyo ya hic guzel gelmiyor

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Bu zamanda az var dogallardan

      Yorumla
  • Guzin-abla
    Guzin-abla Takip Et
    Xper 7 Yaş: 68 , eic 98%
    +1 yıl

    Güzel güzeldir, doğal estetiksiz güzellik benim için daha geçerli tabi tıbbi zorunluluk gerektirmiyorsa

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • serkan82
    serkan82 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 95%
    +1 yıl

    Estetik yaptırmış yaptırmamış güzel hatlara sahip olan herkes dikkat çeker. Fark yaratan doğal güzellik ve karakter yapısı.

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Kesinlikle çok doğru...

      Yorumla
  • ibrahimfurkan34
    ibrahimfurkan34 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Soldaki sedef avcıydı galiba ünlüler arasında birtek o yüzü tatlı geliyor ama Şu an yüzü nasıl bilmiyorum ezel dizisinde tatlıydı

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      3ü ne yakışmış mı sence

      Yorumla
    • ibrahimfurkan34
      ibrahimfurkan34
      +1 yıl

      Estetiği soruyosan ben doğsllıktan yanayım yüxü buruş buruş olsada doğallığı secerim

      Yorumla
  • benimyahu
    benimyahu Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 34%
    +1 yıl

    Estetikli olunca yapay oluyor. Genelde anlaşılıyor ama diyelimki anlamadım ve hoşuma gitti. Sonradan estetik olduğunu öğrenirsem yine bir anda bütün beğenim kayboluyor.
    Şişme balon gibi. Ne kadar güzel olursa olsun yapay olduktan sonra anlamı yok.

    0
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Bunlara yakışmış mı

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      +1 yıl

      Hayır. Özellikle sağdaki korkunç görünüyor.

      Yorumla
  • ilayda412
    ilayda412 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bana göre insb kusurlariyla guzeldir yani estetik yaptirmasini yanlis buluyorum eyer yaptirmissada o insan yapay guzelliktir nasil dogal bir ortamda yetismis meyvenin tadi nasil dogal gelirse boyle agza guzel bir tad verir ve sen bu cok guzel dersin ama yapay ortamda yetismis meyve yediginde agzinda o yapayligi hissedersin o ilaci o sisirilmisligi ikiside güzeldir ama biri dogal biri yapay ama dogal olan kusurlariyla dogal guzeldir onunla gorunmeyi kabul etmistir ama yapay olan cok duzgundur ama agza tad vermez

    1
    0 Yorumla
  • Üşüyenbuz
    Üşüyenbuz Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 92%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı.

    duvardaki sıva çatlar boya dökülür duvara bakım yapılır amaa daha tazecik bi cilde içi kimyasallarla dolu neyidüğü bilinmedik şeyler güzelleşmek adına sürülemez ve asla da kabul edilemez

    uzun yıllar makyaj yapan ve yaşlanmış bi kadının suratına hiç baktinizmi aman Allahım o nası bi surattir

    kendini seven bi bayan kız kadın kendine asla bu işkenceyi yapmaz yapanada Acımam bile

    1
    0 Yorumla
  • araz60
    araz60 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    evet neden olmasın kalbı guzelse tadından yenmez :

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Seviyor musun her durumda

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      yuzu guzenn olanı daha cok sevıyorum ve karakterı de guzelse zaten asık olurum :)

      Yorumla
  • Burakerdemerdem
    Burakerdemerdem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl

    Güzellik bakan ve baktığınız kisiye göre değişir

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Sana göre?

      Yorumla
  • kırmızılego
    kırmızılego Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Bunlar geçici şeyler. Yaş geçtikçe ne güzellik kalıyor ne yakışıklılık. Takılmayın böyle şeylere

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Kaç yaştan sonra güzellik geçiyor sence?

      Yorumla
    • kırmızılego
      kırmızılego
      +1 yıl

      Her yaşın kendi güzelliği var ama kadın erkek farketmez 50 yaşından sonra çöküş daha belirgin ve hızlanıyor

      Yorumla
  • Tokdüşünür
    Tokdüşünür Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Bi kadının da içime sinmedigini düşününce de kötü be en iyisi her zaman güzel kadın

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Estetik seviyor musun yani

      Yorumla
    • Tokdüşünür
      Tokdüşünür
      +1 yıl

      Estetik demeyelim de güzel kadın. Diyeyim ben

      Yorumla
  • VictoriaBeckhams
    VictoriaBeckhams Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Ufak tefek operasyonlar bence kişiye yakışıyor ancak her yerine yaptirinca hiç güzel olmuyor.

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Herkese yakışmıyor

      Yorumla
  • andy5686
    andy5686 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 97%
    +1 yıl

    Bazen çok iyi işler çıkabiliyor ortaya. Ajda Pekkan gibi abartmamışsa güzeldir.

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • gaziakkaya
    gaziakkaya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Estetik bana çok itici geliyor gulyabani gibi dolanıyorlar sonra herşeyin doğalı en güzelidir

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Nasıl itici

      Yorumla
    • gaziakkaya
      gaziakkaya
      +1 yıl

      Yani böyle gözler felan büyüyor yo dudaklar balon gibi yani görünce yolumu değiştiriyorum resmen

      Yorumla
  • Azzy21
    Azzy21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendisi olsun benim olsun.


    Biliyorsun nasıl istediğimi 😏

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Nasılmış?

      Yorumla
    • Azzy21
      Azzy21
      +1 yıl

      Beyaz ten, kıvırcık saç 😍

      Yorumla
  • ChooChoo
    ChooChoo Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 343 cevap paylaştı.

    Estetigi bile beceremeyenler var o yuzden fark etmiyor

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Misal hangi ünlü beceremiyor

      Yorumla
  • frenchgirl16
    frenchgirl16 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence güzellik vücut ölçüleriyle alakalı birde kendine yakışanı giymek

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
    • frenchgirl16
      frenchgirl16
      +1 yıl

      ❤️❤️❤️

      Yorumla
  • karameleeeek
    karameleeeek Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Güzelse esteyiği abartmamışsa güzel olduğunu söylerim

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Sana göre ne kadar abartılı olur

      Yorumla
    • karameleeeek
      karameleeeek
      +1 yıl

      Balon gibi dudaklar dimdik bi burun abartılı kaşlar ve ipek kirpikler bence biraz fazla

      Yorumla
  • GeceMuhafızı
    GeceMuhafızı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Merhaba,

    Aslında estetik dedikleri kavram belli bir zamana kadar insanı güzel gösterir, sonuçta ne yaparsanız yapın, insan 55 yaşını geçtikten sonra yaşlılık belirtileri görülmeye başlar, bunun sonucunda da değişiklikler olur, bazı insanlar bunu kabullenmek istemediği için bu konuda farklı arayışlar içinde olur, ancak bir insanın en güzel zamanı 25 ile 55 arasında olan doğal güzellik halidir, bu da kişiden kişiye değişir.

    0
    0 Yorumla
  • Pirkiz
    Pirkiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 44%
    +1 yıl

    Estetik güzelliğe önem veren birisi değilim ama bir insanda bir ışık bir aura varsa en uzaklardan bile farkedilebilir bir enerjisi varsa o kişiyi güzel gösterebilir

    1
    0 Yorumla
  • Tuana4680
    Tuana4680 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Bence yüz yaptırılabilir çenen yamuktur kaşındakı çukur geniş olduğu için rimel sürünce gözünü kapatırsan rimel görünmez filan burunun yamuktur bunlar düzeltilebilir ama kalça şişirme dudak gögüs botoksu nedir yani yakında herkes birbirine benzemeye başlayacak

    1
    0 Yorumla
  • Emrecan4154
    Emrecan4154 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ya her kadın guzeldır ama estetıklı ama estetıksız amma velakın ben karşıyım kardesım estetiğe söyle karşı olmam bır ınsanın yaşam fonksıyonlrını kotu etkıleyen bır yerını amelıyat ettırmesıne bısey demem ama bunun dısındakı seylerı doğru bulmuyorum Cenab-ı Allah em güzel sekılde yaratmıs ınsanoğlunu

    1
    0 Yorumla
  • yarikizyarierkek
    yarikizyarierkek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 63 , eic 100%
    +1 yıl

    estetikli olmak sahtekarliktir insanlari aldatmaktir gecicidir yas ilerledikce kaybolur sarkar cirkin goruntu verir dogal guzellik daima degerli ve onemlidir

    1
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Güzellik göreceli bazı durumda güzel oluyor bazında eskiyide aratır yapabiliyor onun için 2 kere düşünmek gerekir

    1
    0 Yorumla
  • Trilogy588
    Trilogy588 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Estetik yaptırıyorlar ama porselen makyajı yapıyorlar bu bildiğin maske. onun için hepsi birbirine benziyor. Sadece estetikte yetmiyor onlara

    1
    0 Yorumla
  • Apple-Crow
    Apple-Crow Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsanların dışını modifiye edebiliyoruz imkanlar dahilinde , esas karakter bozuklukları düzeltildiğinde gerçek estetiğe inanacağım..

    1
    0 Yorumla
  • YanlızAdam412
    YanlızAdam412 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Şu fotodakilerngüzel değil özellikle sağ taraftaki. Estetik burun vs. doğuştan anirmal olduysa yaptirilir. Sonradan yaptirilanlar gram güzel değil.

    1
    0 Yorumla
  • sierravista
    sierravista Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Değildir. Güzel olmak için doğal olmak lazım. Estetik yaptıran biri pek güzel olmuyor, yapmacık duruyor

    1
    0 Yorumla
  • Leylanindusbahcesi
    Leylanindusbahcesi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Doğal olmadıktan sonra güzel güzel değildir

    2
    0 Yorumla
  • BlackPanter34
    BlackPanter34 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bir insan kendini degistirmek amacli estetik yaptirmasi benim icin o kisinin bittigini gosterir dogal halinde olanlar candır

    1
    1 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Hepsi tercih meselesi

      Yorumla
  • Bergiyaruk
    Bergiyaruk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ahlak der Sokrates gibi kadın dırdırı dinlemem anlamaya çalışmıyorum seviyorum ama iyileştiriyorum ama ben kötü oluyorum..

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Kitaptan söz mü

      Yorumla
    • Bergiyaruk
      Bergiyaruk
      +1 yıl

      Herhalde

      Yorumla
  • P4nch_
    P4nch_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 86%
    +1 yıl

    Dogal guzel olursa cocugum da guzel olur o yüzden estetik nononono

    1
    0 Yorumla
  • кєℓєвєкк___
    кєℓєвєкк___ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Estetik dogal duruyorsa güzel derim ama yapay yapay duruyorsa aksine cirkin duruyor bence

    1
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 586 cevap paylaştı.

    Doğrudur.
    Estetikli olan insanları pek tercih etmediğim ortadayken.

    1
    0 Yorumla
  • KasiKesh u
    KasiKesh Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Doğal halini sevmişsen estetikden banane bu kadınlar iyice abarttı herkes birbirine benziyor dudağı şişik balık gibi dolaşıyorlar

    1
    0 Yorumla
  • hakkiates
    hakkiates Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Estetik abartılı değil ve kalıcı ise bir problem göremiyorum :))

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Kalıcı olmuyor mu

      Yorumla
    • hakkiates
      hakkiates
      +1 yıl

      Bazı estetiklerin zamanla tekrarlanması gerekiyor ya ondan bahsediyorum. Dolgu gibi.

      Yorumla
  • can7565
    can7565 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 44
    +1 yıl

    Onu bunu bilmem, estetik yaptırmış birinin benim hayatım da yeri olamaz, zorunluluk başka bir şey, maymuna dönmek başka, yok burnun takma göğüsler yapma kalçalar çıkma eee , mamuna döndünüz haberiniz yok 😁😁😁

    1
    0 Yorumla
  • Pit10um
    Pit10um Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Estetiklik 90 yaşında ki bastonla gezen birine mine etek giydirmek gibi bir şey 😉

    1
    2 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Öyle mi düşünüyorsun

      Yorumla
    • Pit10um
      Pit10um
      +1 yıl

      Benim görüşüm bu 🤣

      Yorumla
  • Gezigen
    Gezigen Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 98%
    +1 yıl

    Estetikten estetiğe fark var, Aşırı belli oluyorsa güzel demem. Fotoğrafa shop yapacaksın ama belli etmeyeceksin. yapacağın estetiğinde estetik olması lazım,

    _Yoksa beğenmem,

    0
    0 Yorumla
  • suuu01_
    suuu01_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Yaptigi seye bagli mesela dudak dolgusu vs gibi seyler benimde hosuma gidiyor ama ajda p gibi b. Cikartirrsaannn hic hos durmuyor hemde onun disinda kesinlikle goreceli bir kavram ama gunumuzde herkes o kadar standart haline getirdiki guzelligi herkes ayni

    0
    0 Yorumla
  • Hakan32-34
    Hakan32-34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Estetik genelde doğal durmuyor ama önceki görünüm daha kötüyse hafif bi şekilde olabilir misal dudak göğüs hafif dolgu yapılabilir aşırısı çok çirkin belli oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (106)
Devamını Gör(151)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Estetikli olsun ya da olmasın senin için güzel güzel midir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Estetikle sizce güzel olunur mu? 61 cevap verildi
Sizce estetik olmak güzel mi yoksa itici mi? 103 cevap verildi
Estetikle yakışıklı veya güzel olunur mu? 6 cevap verildi
Estetikten güzel olur mu? 12 cevap verildi
Estetikle çok güzel olunur mu? 12 cevap verildi
Estetikle çok güzel olunur mu? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨