Kesinlikle öyle ha çok aşırıya kaçılan artık yapmacık derecesinde duran estetikler ister istemez itici ve kötü duruyor ama yüzde küçük ptnamalar altın oranı yakalamak ve ya kendini aynadan güzel ve özgüvenli bulmak için olabilir demem o ki güzel güzeşdir estetik çok da şey diil yani.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Tabii ki. Estetikli ya da estetiksiz güzel diye ayırmam. Güzel, güzeldir. Doğal olunca güzel oluyorsun da estetikli olunca neden "estetik güzeli" diye linçliyorlar insanları anlamıyorum. Güzel mi, değil mi ona bakarım ben sadece...
00 Yorumla
Benim için farketmez. Hatta tercihim estetiksiz olur. Her yer tek tip insan doldu. Halbuki bu kadar büyük genetik mirasın olduğu topraklarımızın kıymetini bilmeliyiz.
00 Yorumla
+1 yılEstetik insanları güzelleştirir fabrikasyon tek tip olmaya doğru gidiyorlar. Bazı şeylerin olduğu gibi olması gerek ki sana özel bir karakteristik bir şey olsun.
02 Yorumla- +1 yıl
@redwines Günümüzde insanların çoğu yaşamıyorlar aslında. Sosyal medya ve televizyonun kafalarının içerisine soktukları sahte bilgiler ile yaşadıklarını düşünüyorlar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı.
+1 yılSelam gadası 🙃
Eskiden estetik mi vardı. Şimdi popüler oldu. Her kadının ayrı güzelliği vardır.
60 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle öyledir sonuçta bıçağın altına yatmak da büyük bir cesaret istiyor.
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet güzeldir
00 Yorumla
+1 yılEstetikli görünüm ne kadar doğal uygulanmış olursa olsun belli oluyor en azından ben anlıyorum ve bu yüzden bu yapay görünüm bana hoş gelmiyor güzel bulamiyorum. Bir de hep birbirlerine benziyorlar sanki estetik ırkı topluluğu gibi oluyorlar 😄
32 Yorumla- +1 yıl
Ameliyat bölgesindeki müdahale noktasına göre değişiyor sanırım , çoğunlukta organın iç kısmında kalacak şekilde yapılıyor diye duymuştum ama mesela meme ameliyatlarında illa kalıyordur iz, az ya da çok o da doktorun ekipmanina ekibine ve başarısına kalmış bir durum fakat günümüzde çoğu ameliyatın kapalı yapılma durumu var bu da iz bakımından estetik kaygıyı azaltmada baya avantaj sağlıyor
+1 yılSelam, estetikli bir kadının güzel olan estetikli yeri sadece minnak burnu ise sorun değil 😇 yalnız, dudak göğüs kalça yanakları (elmacık kemikleri) kısaca botoks vb. varsa dünya güzelide olsa hiç çekici gelmez. Makyaj olabilir fakat dudak dolgusu ve göğüs konusu sıkıntılı, öperken ya da dokunurken hep tereddütte kalacaksınız. Orgsnik olmak bence en güzeli, bir insan güzel görünmek için estetik yaptırmasına gerek yok. Sonra dokunmaya kıyamıyorsunuz, çünkü masraf çıkabilir 😂😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim. Saygılar... 🙏🏻
Estetik olmadan önceki halinde kusurları olduğuna inanan ve estetik yaptıran hatta güzelleşen kadınları , görsel anlamda beğensemde doğal güzelliği tercih ediyorum. Kendi düşünceme göre ufak tefek sorunların , kişinin yaratıcı tarafından lütfedilen özellikleri olduğuna inanıyorum. Ergenlik döneminde başlayan kendini beğenmemelerin travma haline dönüşmesiyle insanın kendi doğallığı ile oynaması aslında biraz üzücü geliyor bana. Tabiiki çokta gerekli değilse.
40 YorumlaYani güzel görünüyorsa güzeldir estetik olsa da. Ama doğal hali ile güzel diyemeyiz ona.
12 Yorumla
+1 yılKendine has şekillerde olan orijinal uzuvlar mimikler çok daha çekici bana göre. Çok yamuk bir burundan bahsetmiyorum. Ama tornadan çıkmış gibi çıkık elmacık kemikleri şiş dudaklar güzellikten çok uzak ve yapay.
11 Yorumla
+1 yılGüzel olmayana estetik bile kar etmiyor güzelinde ihtiyacı yok zaten belirli yaştan sonra neyse şimdi gençlr yaptırıyor at suratlı kadınlar çogaldı anlamıyorum şimdinin estetik modasımı bu
11 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEstetik de var estetik de. Mesela çocukken yüz üstü düşen ve burun ucu düşuk olan, hem nefes hem görüntü zarar gören durumlar var. E bunu düzeltmekle yüze askı koydurmak aynı olamaz.
Ben yaşlanmaktan kaçanı, o ultra estetiği onaylamıyorum. Seda Sayan, Ajda Pekkan, Ebru Şallı, Ebru Yaşar gibi.
Ama mesela Tuvana Türkay, Melisa Aslı Pamuk, Nebahat Çehre güzel, sadece pürüzleri düzeltip kendi doğal görüntüsünü kaybetmemiş.
Ama sonuç olarak güzellik özgüvenle ve kalp temizliği ile oluşuyor. Ha estetikli ha estetiksiz, yüzünde nur yoksa güzel değildir benim için.10 Yorumla
+1 yılEstetiğe karşıyım.
Göğsüne yasliycam başımı
" Ay kalk Osman kalk silikonumu patlattin " gibi bi muhabbete girmek istemezdim
12 Yorumla- +1 yıl
Yakismasi ayrı ama Bi erkek için göğüs huzur demektir. Bu yapıyı bozuyor mesela...
Güzellik & Bakım konusunda 415 cevap paylaştı. Kişinin kendi özü önemlidir.. karakteri.. kalbii. Süslü, bakımlı, dikkat çeken kadını/erkeği herkes imrenerek izler, sever... önemli olan içidir.
12 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 521 cevap paylaştı. Güzellik ne makyaj ne estetiktir.
bir çok kadın hayatını tiyatro gibi aldatma üzerine yaşıyor. olmadıkları gibi gözükmenin peşindeler
Yahu madem çirkinsin niye makyajla karşındaki insanı kandırırsın 😂
11 YorumlaEstetiksiz biri gözümde soldaki gibi görünüyor
Estetik yapmış biride gözümde sağdaki gibi görünüyor
12 Yorumla
+1 yılkaza yapmis arabaya... yarisini baska araba yarisi baska arabadan birlestirip yaptiklari gibi... ne kadar can guvenligin olabilirse... oda o kadar guzel
11 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSimdi millet geliyor 10 saniyede bir igneyle buyuk degisimler gerceklestiriyoruz. Onceki halini bildigimizden dolayi arkasindansa baya dalga geciyoruz. Guzele guzel derim ama dogal guzel olmali. Dogustan estetikli olmak gibi dusunebilirsiniz.
23 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAnlayamadim ucret neden soruyorsunuz? Buradan olacak is mi?
Güzellik & Bakım konusunda 370 cevap paylaştı. Ne kadar güzelleşmiş te olsalar aslında sanki tek tip bir insan tipine dönüyorlar gibi makyajlar aynı onu için güzellik aslında doğal olanda. Neden doğal gıda ararken güzelliğin doğallığını aramayalım değil mi?
12 Yorumlaarabamızıda kaporta boya tsmirinden sonra ayıla bayıla biniyoruz... bana göre estetiklide olsa güzel güzeldir...
12 YorumlaDoğal olsun gerekirse Kötü ollsun. Bazı estetikler okey ama bazıları bunu cidden abartıyor ve iyice cirkinlesiyor
11 Yorumla
+1 yılHer kadin güzeldir 1940 lardaki kadinlara baksaniz ne kadar doğal ne kadar sade makyaj estetik cok yapay duruyo ya hic guzel gelmiyor
11 Yorumla
+1 yılGüzel güzeldir, doğal estetiksiz güzellik benim için daha geçerli tabi tıbbi zorunluluk gerektirmiyorsa
11 YorumlaEstetik yaptırmış yaptırmamış güzel hatlara sahip olan herkes dikkat çeker. Fark yaratan doğal güzellik ve karakter yapısı.
11 Yorumla
+1 yılSoldaki sedef avcıydı galiba ünlüler arasında birtek o yüzü tatlı geliyor ama Şu an yüzü nasıl bilmiyorum ezel dizisinde tatlıydı
12 Yorumla- +1 yıl
Estetiği soruyosan ben doğsllıktan yanayım yüxü buruş buruş olsada doğallığı secerim
Estetikli olunca yapay oluyor. Genelde anlaşılıyor ama diyelimki anlamadım ve hoşuma gitti. Sonradan estetik olduğunu öğrenirsem yine bir anda bütün beğenim kayboluyor.
Şişme balon gibi. Ne kadar güzel olursa olsun yapay olduktan sonra anlamı yok.02 YorumlaBana göre insb kusurlariyla guzeldir yani estetik yaptirmasini yanlis buluyorum eyer yaptirmissada o insan yapay guzelliktir nasil dogal bir ortamda yetismis meyvenin tadi nasil dogal gelirse boyle agza guzel bir tad verir ve sen bu cok guzel dersin ama yapay ortamda yetismis meyve yediginde agzinda o yapayligi hissedersin o ilaci o sisirilmisligi ikiside güzeldir ama biri dogal biri yapay ama dogal olan kusurlariyla dogal guzeldir onunla gorunmeyi kabul etmistir ama yapay olan cok duzgundur ama agza tad vermez
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı. duvardaki sıva çatlar boya dökülür duvara bakım yapılır amaa daha tazecik bi cilde içi kimyasallarla dolu neyidüğü bilinmedik şeyler güzelleşmek adına sürülemez ve asla da kabul edilemez
uzun yıllar makyaj yapan ve yaşlanmış bi kadının suratına hiç baktinizmi aman Allahım o nası bi surattir
kendini seven bi bayan kız kadın kendine asla bu işkenceyi yapmaz yapanada Acımam bile
10 Yorumlaevet neden olmasın kalbı guzelse tadından yenmez :
12 Yorumla
+1 yılGüzellik bakan ve baktığınız kisiye göre değişir
11 Yorumla
+1 yılBunlar geçici şeyler. Yaş geçtikçe ne güzellik kalıyor ne yakışıklılık. Takılmayın böyle şeylere
12 Yorumla- +1 yıl
Her yaşın kendi güzelliği var ama kadın erkek farketmez 50 yaşından sonra çöküş daha belirgin ve hızlanıyor
+1 yılBi kadının da içime sinmedigini düşününce de kötü be en iyisi her zaman güzel kadın
12 Yorumla- +1 yıl
Estetik demeyelim de güzel kadın. Diyeyim ben
+1 yılUfak tefek operasyonlar bence kişiye yakışıyor ancak her yerine yaptirinca hiç güzel olmuyor.
11 YorumlaBazen çok iyi işler çıkabiliyor ortaya. Ajda Pekkan gibi abartmamışsa güzeldir.
11 Yorumla
+1 yılEstetik bana çok itici geliyor gulyabani gibi dolanıyorlar sonra herşeyin doğalı en güzelidir
12 Yorumla- +1 yıl
Yani böyle gözler felan büyüyor yo dudaklar balon gibi yani görünce yolumu değiştiriyorum resmen
Kendisi olsun benim olsun.
Biliyorsun nasıl istediğimi 😏12 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 343 cevap paylaştı. Estetigi bile beceremeyenler var o yuzden fark etmiyor
11 Yorumla
+1 yılBence güzellik vücut ölçüleriyle alakalı birde kendine yakışanı giymek
12 Yorumla- +1 yıl
❤️❤️❤️
+1 yılGüzelse esteyiği abartmamışsa güzel olduğunu söylerim
12 Yorumla- +1 yıl
Balon gibi dudaklar dimdik bi burun abartılı kaşlar ve ipek kirpikler bence biraz fazla
+1 yılMerhaba,
Aslında estetik dedikleri kavram belli bir zamana kadar insanı güzel gösterir, sonuçta ne yaparsanız yapın, insan 55 yaşını geçtikten sonra yaşlılık belirtileri görülmeye başlar, bunun sonucunda da değişiklikler olur, bazı insanlar bunu kabullenmek istemediği için bu konuda farklı arayışlar içinde olur, ancak bir insanın en güzel zamanı 25 ile 55 arasında olan doğal güzellik halidir, bu da kişiden kişiye değişir.00 YorumlaEstetik güzelliğe önem veren birisi değilim ama bir insanda bir ışık bir aura varsa en uzaklardan bile farkedilebilir bir enerjisi varsa o kişiyi güzel gösterebilir
10 YorumlaBence yüz yaptırılabilir çenen yamuktur kaşındakı çukur geniş olduğu için rimel sürünce gözünü kapatırsan rimel görünmez filan burunun yamuktur bunlar düzeltilebilir ama kalça şişirme dudak gögüs botoksu nedir yani yakında herkes birbirine benzemeye başlayacak
10 Yorumla
+1 yılYa her kadın guzeldır ama estetıklı ama estetıksız amma velakın ben karşıyım kardesım estetiğe söyle karşı olmam bır ınsanın yaşam fonksıyonlrını kotu etkıleyen bır yerını amelıyat ettırmesıne bısey demem ama bunun dısındakı seylerı doğru bulmuyorum Cenab-ı Allah em güzel sekılde yaratmıs ınsanoğlunu
10 Yorumla
+1 yılestetikli olmak sahtekarliktir insanlari aldatmaktir gecicidir yas ilerledikce kaybolur sarkar cirkin goruntu verir dogal guzellik daima degerli ve onemlidir
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 4,1b cevap paylaştı. Güzellik göreceli bazı durumda güzel oluyor bazında eskiyide aratır yapabiliyor onun için 2 kere düşünmek gerekir
10 Yorumla
+1 yılEstetik yaptırıyorlar ama porselen makyajı yapıyorlar bu bildiğin maske. onun için hepsi birbirine benziyor. Sadece estetikte yetmiyor onlara
10 Yorumla
+1 yılİnsanların dışını modifiye edebiliyoruz imkanlar dahilinde , esas karakter bozuklukları düzeltildiğinde gerçek estetiğe inanacağım..
10 Yorumla
+1 yılŞu fotodakilerngüzel değil özellikle sağ taraftaki. Estetik burun vs. doğuştan anirmal olduysa yaptirilir. Sonradan yaptirilanlar gram güzel değil.
10 Yorumla
+1 yılDeğildir. Güzel olmak için doğal olmak lazım. Estetik yaptıran biri pek güzel olmuyor, yapmacık duruyor
10 Yorumla
+1 yılDoğal olmadıktan sonra güzel güzel değildir
20 Yorumla
+1 yılBir insan kendini degistirmek amacli estetik yaptirmasi benim icin o kisinin bittigini gosterir dogal halinde olanlar candır
11 Yorumla
+1 yılAhlak der Sokrates gibi kadın dırdırı dinlemem anlamaya çalışmıyorum seviyorum ama iyileştiriyorum ama ben kötü oluyorum..
12 Yorumla- +1 yıl
Herhalde
Dogal guzel olursa cocugum da guzel olur o yüzden estetik nononono
10 Yorumla
+1 yılEstetik dogal duruyorsa güzel derim ama yapay yapay duruyorsa aksine cirkin duruyor bence
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 586 cevap paylaştı.
+1 yılDoğrudur.
Estetikli olan insanları pek tercih etmediğim ortadayken.10 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı. Doğal halini sevmişsen estetikden banane bu kadınlar iyice abarttı herkes birbirine benziyor dudağı şişik balık gibi dolaşıyorlar
10 YorumlaEstetik abartılı değil ve kalıcı ise bir problem göremiyorum :))
12 YorumlaOnu bunu bilmem, estetik yaptırmış birinin benim hayatım da yeri olamaz, zorunluluk başka bir şey, maymuna dönmek başka, yok burnun takma göğüsler yapma kalçalar çıkma eee , mamuna döndünüz haberiniz yok 😁😁😁
10 YorumlaEstetiklik 90 yaşında ki bastonla gezen birine mine etek giydirmek gibi bir şey 😉
12 YorumlaEstetikten estetiğe fark var, Aşırı belli oluyorsa güzel demem. Fotoğrafa shop yapacaksın ama belli etmeyeceksin. yapacağın estetiğinde estetik olması lazım,
_Yoksa beğenmem,
00 YorumlaYaptigi seye bagli mesela dudak dolgusu vs gibi seyler benimde hosuma gidiyor ama ajda p gibi b. Cikartirrsaannn hic hos durmuyor hemde onun disinda kesinlikle goreceli bir kavram ama gunumuzde herkes o kadar standart haline getirdiki guzelligi herkes ayni
00 Yorumla
+1 yılEstetik genelde doğal durmuyor ama önceki görünüm daha kötüyse hafif bi şekilde olabilir misal dudak göğüs hafif dolgu yapılabilir aşırısı çok çirkin belli oluyor
00 Yorumla- Devamını Gör (106)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 