Erkekler sizce de yaş alınca daha çok yakışıklı olmuyor mu?

Erkekler genç iken mi daha yakışıklı yoksa yaş alınca mı

😂💛💙

Erkekler sizce de yaş alınca daha çok yakışıklı olmuyor mu?

#reda

Güncellemeler
+1 yıl
Yani bunun altında da yakışıklı olanlar oluyor tabii ki ama genelde 30 yaşının sonunda erkekler mükemmel bir patlama yaşıyor bence ozamana kadar hani olgunlaşıyorlar ama ondan sonra o kadar mükemmel oluyorlar ki ve bir de yakışıklı olduğunun farkına varınca gerçekten çok tehlikeli oluyorlar ama mükemmel yani şarap gibi yıllanmış Yüz hatları vs tamamen oturuyor Ama tabii ki bakımlı olması lazım yoksa gerçekten kötü görünüyor başka bir tabir yok
Erkekler sizce de yaş alınca daha çok yakışıklı olmuyor mu?
Cevapla