Artık kadınlar erkekte neden kıl, tüy istemiyor?

Göğüslerimde ve göbek kısmında kıl görünce ıyy o ne öyle al şunları diyorlar. hadi sırtta olmamalı o konuda kesinlikle haklılar.

aynı şekil bacakta kıl görüncede aynı tepkiyi veriyorlar. istiyorlarki anadan doğma full kılsız olalım.

tamamda bu bizim tabiatımıza aykırı değil mi? çok feminen bir görüntü oluşturmazmı?

kimisi kaşlarını incelt diyor, ortasını anlarım haklılar ama inceltmek veya toplatmak bir erkeğe bence yakışmaz.

Sizler ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?

Artık kadınlar erkekte neden kıl, tüy istemiyor?
Cevapla