Kadınlar neden saçlarını kapatmak zorundayken erkekte böyle bir zorunluluk yok?

Son zamanlarda merak etdiğim bir konu var aslında bu soruyu ben sormadım başkası sordu sonra ise bende merak ettim kadınlar niye saçlarını kapatmak zorunda oysa erkekler kapatmak zorunda değil. Her ikiside kıl değilmi kadında çıkınca ayrıca ne oluyor? Erkekler tahrişmi oluyor? Tuhaf... Yanlış anlamayın Allah'ın verdiği emiri sorgulamak benim haddime değil sadece merak zaten araştırmak sorgulamak gerekmezmi islamı doğru yaşamak için
Kadınlar neden saçlarını kapatmak zorundayken erkekte böyle bir zorunluluk yok?
Cevapla