Kadınlar tüylerini almak zorunda mı? Erkekler niye almıyor?

Selam ks üyeleri neden kadınların bıyıklarını ya da kolundaki bacağındaki kılları alması gerektiğini düşünüyosunuz bende alıyorum peki erkekler niye almıyor ya da alanları niye dışlıyosunuz kıvırcık ve siyah oluyor hemde kendinize bakmadan Kezban diyorsunuz sizin bir kere bile tüyünüz alınsa acıdan duramıyorsunuz. Buna gerek olduğunu düşünmüyorum kapitalizm işte bana cinsel seçilimden bahsetmeyin adanın acısını siz değil biz çekiyoruz ufak bir tüyde bile itici ve iğrenç biri olduğumuzu söylüyorsunuz peki bunda nerde eşitlik Allah aşkına!!!
Güncellemeler
+1 yıl
Almıyorum demiyorum alıyorum ama zorunda değiliz almasak bile yorum yapmayın sizene sizin kolunuzdan kan içmeye çalışan Sinek kaybolup çıkamıyor kıllardan bizdeki tüy madem biz alıyoruz sizde alın ya da yorum yapmayın
Kadınlar tüylerini almak zorunda mı? Erkekler niye almıyor?
Cevapla