Diğer konusunda 1b cevap paylaştı. Burada kıllı erkek mi kılsız erkek mi diye milyon tane konu açıldı. Ve kadınların görüşü neydi biliyor musun? Kolunca bacağında kıl olacak. Göğsünde olmasa daha iyi olur şeklinde. Kılsız erkek mi olur diyenler mi ararsın, benim gibi kılsız olacaksa erkek arkadaşım değil kankam olsun diyeni mi ararsın? Şimdi sen söyle toplumsal olarak kılını aldıran erkek erkek olarak görülmüyorsa direk i*ne deniyorsa ne yapalım biz. Kıllı olsak dert, olmasak dert.
İkinci bir konu her ne kadar hoşlanan veya hoşlanmyanda olsa kıl erkeksi birşeydir. Tamam kadında da çıkar ama kadına yakışmaz. Sizin kadar yapmasak ta biz de kendimizce ağda yapıyoruz. Yanak ve kaş ortası düzenli olarak aldığımız yerler. Sizin kadar olmasa da ağdanın acısını biliyoruz. Ama şu bir gerçek. Siz erkek değilsiniz. Kıl kadına yakışmıyor. Hele o koldaki kıllar bildiğin kadını iğrençleştiren kıllar ya.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
genelleme yapma lütfen. ben vucuduma ağda yapıyorum saç sakal bakımına özen gösteriyorum kollarımda çok hafif sarı kıllar var bacaklarımada dokundurtmam erkek oldugumuz anlaşılsın dimi :) yapı olarak kadın narin bir çiçektir ve narin bir çiçekte iğrenç dikenlerin olması hoş olmaz
01 Yorumla- +1 yıl
Hayır asıl erkekler narin bir çiçektir ürkektir hassastır kırmaya gelmez.
açıkçası bazı erkeklere kıllı olmak çok yakışıyor :)
ve bazı erkeklerde alıyor :)
çok kıllı erkkelerınde alması lazım acıkcası en azından yılda bir falan (:
ve her erkeğin aldığı biyer var onuda unutmayalım :D
ve kadınalr kendine yakıştırmadığı için alır geneli bnde öyleyim (:00 Yorumla
aynen ya gitsinler aynı acıyı bir yaşasınlar ağlarlar kesin ya işkence gibi bişe bir de kezban dyolar kendi kıvırcıklaşmış tüylerine bakmadan!!!
17 Yorumla
Soran+1 yılSorma ya bide azar işitiyorum yok öretmişim bilmemne
Soran+1 yılDoğumu kaldıranda biziz
- +1 yıl
sen sadece göğüs kılı aldırtıyosun biz her yerimizdeki kılları almak zorundayız hem de sürekli yani, onun yanında makyajı var giyimi var.. zaten erkek olarak herşeyiniz rahat kılınızı almasanız da olur almasanız da. üstünüze bir gömlek veya bir tişört geçirin hemen hazırsınız işte. ama bize birini eksik yapınca kezban damgasını vuruyosunuz yok türk kızı böyle türk kızı şöyle diye laf atıyosunuz... sinirlendim şimdi :D
Soran+1 yılYürü beee :DD helal yafrumm
Soran+1 yılrica:DD
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
+1 yılağdanın tarihçesine bakarsan erkekler kadınlara işkence etmek için ağdayı icat etmişler sonra bakmışlar pamuk gibi elledikçe elleyeleri geliyo ve inanılmaz ama gerçek kadınlarda bu ilgiyi beğenmiş zaten güzel olmak için her türlü manyaklığa katlanabildiğimizden ilgi uğruna devam ettirmişik ama erkeklerde böle bir istek yok malesef
24 Yorumla
Soran+1 yıl:(( işkence ya
- +1 yıl
sen nerden duydun buradada böyle diyor
tarihsel kaynaklar, M. Ö. 15 haziran 696 günü Lidya uygarlığını işaret etmektedir.
Batı Anadolu'da Gediz ve K. Menderes civarında ikamet eden Lidyalıların parayı bulmalarını takiben sahtecilik diye bir meslek dalı oluşmaya başlamıştır.
dönemin en boş gezen Lidyalısı, Karia köyünden Aida (bilinen 3. sahtekar) altın sikkeleri taklit etmek için kolları sıvar.
biraz limon suyu, biraz şeker ve eser miktarda suyu harmanlar. bir kapta köpüklenene kadar ısıtır. daha sonra bu karışımı sikke kalıbına dökmeye başlarken sakarlık ve anksiyateyle bacağına döker. karışım katılaşır, Aida bir ucundan tutup can havliyle çeker. sonuç ortadadır.
karışımın döküldüğü bölgede kıldan, tüyden eser yoktur.
Aida sahte sikke yerine tarihteki ilk istenen ve istenmeyen tüyleri yok edici solüsyonu bulduğunu fark eder. seri üretime geçer, buluşa kendi adına verir.
Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı. kadın erkek eşit değildir zaten, kimse sana tüylerini al demiyorki, sen kendini güzel gösterebilmek için alıyorsun, erkeklerdede tüylerini alanlar var ama ibine gibi görünüyorlar bazı kızlara, bu işler karışık, sen tüylerini alma boşver, hacı dayı gibi gez bıyıklı sakallı, bacakları tüylü tüylü, ben doğal kızları severim
15 Yorumla
Soran+1 yılSanane yahu benim bıyığımdan sakalımdan
- +1 yıl
zaten alanlar ib. i. ne sen karizmatik yakisikli ve cekicisin mk :))))
Soran+1 yılKendini bişey sanıyor ibinaa :)
çok sacma bir soru olmuş. bu doğanın geregınce boyledır. kadının tuylerı alınmak ıcın vardır. erkek bacagındakı kılları alırsa erkek olur mu? aradaki tek fark sadece cinsel organ mıdır? hayır tabı kı. erklerde tras oluyor bedensel temızlıgını yapıyor kadınlarda. burada bır esıtsızlık soz konusu degıl temızlık soz konusudur. zaten temız olması gereken yerlerı erkeklerde tras olarak yapıyor
02 Yorumla
Soran+1 yılYok öyle bir düşünce arkadaş eski insanlar fil dişiyle mi alıyordu kılını kimse zorunda değil
beyin terk ya ALLAH aşkına soru bulamamışsın saçma saçma konuşuyorsun bir şey tutturmuşsun kadın erkek eşit. eşit falan değildir. Yaradılış çok farklıdır dayanma güçleri ilgi alanları merhametleri çok farklıdır ben bilgiliyim diye ortada dolaşma almak istemiyorsan alma. Kadının ve erkeğin, tıraşta, giyinmekte karşı cinse benzemesi haramdır. (S. Ebediyye) eşitlik ALLAH katındadır.
10 Yorumlacanım yapacak birşey yok. toplumda "doğru" olduğu kabul edilen şey bu. kadınlar ağda olacak, bakımlı olacak, erkekler istediğini gibi dolaşacak. diyecek tek şey var: umarım sonraki yaşamımızda erkek doğarız.
02 Yorumla
Soran+1 yılUmarım adeti bitmez adası bitmez doğumu yemeği insan yoruluyor
- +1 yıl
haklısınnn ama bir de iyi tarafından bak.. bulmak zor valla:) ama sonuçta içinden bir çocuk çıkarıyosun ve o senin canından bir parça alıyor ve şöyle bir söz var "dünyayı erkekler yönetir, erkekleri de kadınlar" yani sevdiğin adam senin için her şeyi göze alabilicek biri olursa yere gelmezsin
+1 yılAhahhaha :D bugun mesajlastigim biri vardi erkek, kendisine agda yapilmasindan zevk aliyomus hayalini kuruyodu falan onun icin zevkmis :D bende ilk defa duydum zaten boylelrride varmis baksana , gay olabilir :/
00 Yorumla
+1 yılama erkek vücuduna kılı yakıştırıyorum ben almasınlar ya :)
42 Yorumla
Soran+1 yılO zaman bizde almayalım eşitlik
- Diğer konusunda 578 cevap paylaştı.
+1 yılaslında toplumun yarattığı bir düzen bu. kadın kısmı alır erkek kısmı almaz. ama iyi ki de yaratılmış böyle bir düzen. harbiden hatunun kıllısı ıyy :D:D
02 Yorumla
Soran+1 yılKıl değil tüy yahu erkeklerin çok çekiliyor sanki
- +1 yıl
10 sene futbol oynadım. bir kere tüy dökücü bitti yarım kaldı bacaklar mecburen ağda kullandım :D acısını biliyorum o yüzden de fark etmez tüy kılın ince hali zaten. zamanla kıl oluyo aldıkça ;)
Kimse sana al demiyor. Siz kızlar kendinizi güzelleştirmek adına yapıyorsunuz bunu. Almazsan senin bileceğin iş ama şu an ki toplumdan dışlanırsın. ya da farklı açıdan bakarsak bir sevgili bulma ihtimalin nerdeyse sıfıra düşer
02 Yorumla
Soran+1 yılSevgili çok mu umrumda sanıyosun
Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Çok haklısın kardeşim. Hemen gidip kıllarımı keseyim. Ama tıraş bıçağıyla kescem bir şey olurmu kanka
02 Yorumla
Soran+1 yılÇoğalır koyulaşır :(
+1 yılkadınlar zariftir o güzelliği tüylerin bozması iyi olmaz erkekler tüysüz olursa iyi olmaz azcıkta olsa olmalı tamam orman gibi sırtı felan olsun demiyorm ama.. erkeğe yakışır kadına yakışmaz
00 Yorumla
+1 yılKadin dedigin tuysuz puruzsuz olmali. Erkekte oyle. Bu konuda cinsiyet ayrimi yapilmamali.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Alma o zaman kimse zorlamiyor. Begenilmezsin sadece ama madem ki feministsin erkeklerin begenmemesini de takmazsin zaten.
13 Yorumla
Soran+1 yılFeministtim dedim mi
- +1 yıl
Demen gerekmiyor, her konuda esitlik svunmak feministliktir. Her seyde esitlik beliyorsan emin ol hukuk onunde bizden fazla haklara sahipsiniz biz de onlara itiraz edelim oyleyse? Mesela neden bir kz evlenene kadar ailesinin sigortasini kullanbilirken erkege 25 yasinda tekmeyi koyuyor devlet? Daha bir suru ornek var. Istediginiz kadar her seyde esitlik bekleyin bu fizyolojik olarak mumkun degil. Emin ol bizden iyi durumdasiniz.
+1 yılMetrobuste bir kadin gordum bacaklari killi bıyıklari vardi iy dedim
01 Yorumla
Soran+1 yılKıl iğrençtir tamamda tüy farklı ya sararsa bari
+1 yılben alıyom parlakçayım : )
https://i.hizliresim.com/M9omYQ.jpg02 Yorumla
Soran+1 yılAferin sana
- +1 yıl
sağol pampa :D
+1 yıllazer varken ağdayla kim uğraşır ben girecem ilerde sende gir kesin çözüm
02 Yorumla
Soran+1 yılPaket programları var
- +1 yıl
alam 2 paket girem beya nolcak sanki tüy değilmi bu beğenmezsek ektiririz sonuçta parasıyla
Millete saldırmadığın kalmış bi'. Almadığımızı nerden biliyosun? Belki ben birine kezban demiyorum? Ne ön yargılısınız be.
01 Yorumla
Soran+1 yılGenelde böyleler yorumları oku anlarsın istisnalar Kaideyibozmaz
Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Soruya bak cay demle sacma sacma soru sormayin ya sen onlari aldırma sonra bak bakiyim bir erkek bakiyormu
00 YorumlaBen bir kere omuz umu alayım dedim. Agdayla bir kere çektim. Bıraktım. 1 hafta cilt tahriş li kaldı.
04 Yorumla
Soran+1 yılBiz heryeri alıyoruz onu düşün birde
Soran+1 yılJilet mi makas mı yaptı ya da hormonlar mı?
+1 yılKıldan tuyden sebeplerle kırmayalım bırbırımızı lutfennn ))))
10 YorumlaBen bazen sırf _kıllık_ olsun diye uzatıp örüyorum :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEe ben aldırdım aldırıyorum da hem de en acı veren yöntemle lazerle ama bunu kızların kesinlkle yapması da lazım ozellikle kolunu yani kadin dedigin sadece benim yuzum guzel tamam dememeli biraz da diger bolgelerine onem vermeli
00 Yorumla- Diğer konusunda 17,7b cevap paylaştı.
+1 yılbıyık ve genital bölge alınmalı. kol yanak felan alınmasada olur.
02 Yorumla
Soran+1 yılBıyığıda geçtim kol almak ne ya
- +1 yıl
kol kılsız bence garip. biraz kıl olsun ya.
+1 yılkızlar almadığı zaman erkeğe benzer
erkek aldığı zaman kıza benzer o yüzden :D02 Yorumla
Soran+1 yılNeden böyle bir düşünce var?
- +1 yıl
düşünce değil bu gerçek :D
hem zorunda değilsin almaya ama kıllı bir kro gibi olmak istiyosun o çok sevdiğin eteklerini giymekten vazgeç o zaman :D
saçlarınızı tüylerinizi ortalıklarda bırakmayın kızlarrrrr
00 YorumlaTop lar alıyor sende acı çekme tüy Dökücü kullan allah allah bun Dada eşitlik olmaz gereken yerleri alıyoruz jste
00 Yorumla
+1 yılaynen canım katılıyorum ama kız dediğin bebek gibi olmalı :)
00 YorumlaHadi sen orman gibi dolas kapitalizme tepki yap:D
31 Yorumla
Soran+1 yılSanane ya Sanane
bence eşitliği kadınlar bozuyor ama ağdasız şort giyindiğini düşünsene :(
00 YorumlaDiğer konusunda 479 cevap paylaştı. Kendince haklisin senin fikrin der saygı duyarim.
Tüylü kari ölsün.00 YorumlaAdı üstünde Erkek diyosun erkek adam hiç öyle şey yaparmı?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBayan dediğin temiz olmalı tüysüz olmalı partnerim yanima geldiğinde kolunda bile tüy olsa kızarım.
00 YorumlaDiğer konusunda 494 cevap paylaştı. hahahahah helal kız :D
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol kızzzz :D
erkekelrde alıyo ki artık
01 Yorumla
Soran+1 yılEet ama çok değil alanada i*ne diyolar
Sen şikayetçiysen ör abla
02 Yorumla
Soran+1 yılBoş muhabbet yapma
zorunda değiliz ama zorundayız.
00 Yorumlaşu an aklıma pala bıyıklı kadın geldi
11 Yorumla
Soran+1 yılPala bıyık olmaz Jilet vurmadığın sürece
- Diğer konusunda 20,5b cevap paylaştı.
+1 yılSizdek tüy, bizdeki kıl.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet zorunda mı yar?
- +1 yıl
Bizdekilere ağda para etmez, başda edilmez.
Diğer konusunda 456 cevap paylaştı. tamam sende alma eşit olalım
11 Yorumla
Soran+1 yılGit be
çoğu bayan kıllı erkeklerden hoşlanıyorr...
04 Yorumla
Soran+1 yılYooo misal Ajdar Anık çok mu hoş?
- +1 yıl
Ajdar Anık öldü yazıyor google'da... Enteresan
+1 yılalma neden alıyonki o zaman bende yok zaten
02 Yorumla
Soran+1 yılsen alma dersin almazsam dalga geçersin bu dünya böyle
- +1 yıl
dalga gecmem ama evlenmem de benim kollarımda falan yok gibi zaten diğer yerleri zaten alıyom iş ivcabı sık traş olurum sen düşün artık DD
bunu da kadın-erkek eşitliğine bağlamayın da :p
00 YorumlaAgdayi biz bulduk uleeeee :)
00 Yorumla
+1 yılBizde mi bıyıklarımızı alalım?
00 Yorumla
+1 yılAlma yavrum sana al diyen oldumu 😆
00 YorumlaSen de alma o zaman :)
00 Yorumla- Diğer konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılErkek kılsız Kadın kıllı çirkin olur. d
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkezban gibi gezin ortada o zaman * barzoları
11 Yorumla
Soran+1 yılSen farklı mısın? Dağdan inme
Benim Vucud tertemiz çok şükür biseey YOK
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKizda biyik varken opusemezsin
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOlede kizdada olursa olmaz pederle opusuyormus gibi olur canim
Soran+1 yılZuhahaha :Dddd
Soran+1 yılHelal kız
Cevap sahibi+1 yılBiyikli kezbanlar sizi :d
Soran+1 yılYav he he bar zo
Eşitlik yok
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet zaten kadınlar herzaman güçsüz görülmüştür
Soran+1 yılBen kadınlara güçsüz demedim öyle görülmüştür dedim git biraz kitap oku körchil seni
+1 yılO da bizim gücümüz
01 Yorumla
Soran+1 yılAdanın tarihçesini araştır bir :(
Gizli Üye(30-35)+1 yılkatılıyorum yani
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol yafrum
Gizli Üye(30-35)+1 yılaynen
00 Yorumla
+1 yılbizde alalım o zaman
02 Yorumla
Soran+1 yılAlın
- +1 yıl
nasıl olcak bu iş peki alamayacagım yerler var mesela
+1 yılsakin ol ilk önce :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıltamam canım sen alma
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynen canım haklısın
01 Yorumla
Soran+1 yılSağol canm
almayın ben severim
00 Yorumla
+1 yılerkek çünkü
00 Yorumla- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar