Merhabaa 🌸
Her kadın illa aynı mı olmak zorunda? Her kadın ince belli olsa yapay bir görüntü çıkmaz mıydı ortaya. Siz ne düşünüyorsunuz?

Merhabaa 🌸
Her kadın illa aynı mı olmak zorunda? Her kadın ince belli olsa yapay bir görüntü çıkmaz mıydı ortaya. Siz ne düşünüyorsunuz?


Yiyip içemez sonra benim eşim
Bitkisel hayatmı yoksa komamı belirttiginiz
https://www.youtube.com/embed/pPDk_Eke7AUDeğil ancak ince belin daha güzel, çekici yaptığı kesin.
Bir cinsiyete atfedilmiş her şey dayatmadır ve bu da onlardan biridir evet
Cevap
13Cevap
Ben tercih ama daha güzel oluyor
Alakası yok bazen değişik gelebilir hafif geniş cok aşırı değil seviyorum hafif etlimsi beli olan kızları çok ince itici
Resimdeki cillop gibi mesela 🙂 İnce belli kadın sağlıklı da olur.
Özellikle mi arıyorsunuz bu görselleri 🤔😑😄
Her kadına yakışmaz ince bel zaten.. Bazen kalın da olabilir..
Hayır sadece ince belli kadınların görüntüsü Daha çekici olduğu için o şekil söylenmiş
İnce bel candır 😄 resimdeki kadının göbeği güzel 😊 bide piercing olsaydı dahada iyi olurdu
Herkesin kendi tercihi
Yo o sizin tercihiniz
çok ince olması gerekmez
Bence değil kıvrımlı olmak güzellik belirtisi
hayır şart
İnce bel candır.
İtici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?