Başımızın belası yüz tüylerinden kurtulmak için siz hangi yöntemi kullanıyorsunuz? Seçenekler dışındaki yöntemleriniz neler?
Ağda
Yüz usturası
Lazer epilasyon
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Başımızın belası yüz tüylerinden kurtulmak için siz hangi yöntemi kullanıyorsunuz? Seçenekler dışındaki yöntemleriniz neler?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Jiletle alıyorum
Normalde ağda ile aldırıyordum ama sivilce ilacı kullandığımdan beri iple aldırıyorum.
Ben ağda ve cımbız kullanıyorum ama ip kullanabilsem iple alırdım.
İple. Ağda leke bırakır ve sarkıtır. Lazer yüzde işe yaramaz tüylerde. Ustura zaten çoğaltır öyle alanların aklını sorgularım.
Ağda ve cımbız ile alıyorum
Gillette 3 bıçaklı 🙂
Biz direkt tıraş oluyoruz erkekler olarak.
Iğneliği kılcal lazer ile
Ağda ile alıyorum.
Lazer lazer
Ağda ama yakında epipasyona giderim
iğneli epilasyon kökten çözüm