sacimi toplayinca kotu duruyo
ama almaya da korkuyorum daha beter olur diye
napsam ya da neyle alsam?
sacimi toplayinca kotu duruyo
ama almaya da korkuyorum daha beter olur diye
napsam ya da neyle alsam?
önceden ağdayla alırdım dusak üstü tüyleri tam bie işkenceydi aşırı ince oldukları için alınmıyordu boşuna dudağım tahriş oluyordu. lazer mak. aldıktan sonra yüz usturasıyla alıp uyguluyorum. artık o ince tüyler bile yok. -lazer candır Kamu Spotu-
hangi marka aldın
bende öyle yapmayı düşünüyorum
Philips lumeayı çok övüp oneriyolar
Lumea asla önermiyorum atım sayısı az , lazer gücü etkisiz ve gereksizce pahalı. Ben robx buz lazer aldım hem fiyatı çok uygun , hem buz lazer kısa sürede etki ediyor (her hafta yapabiliyorsun) , hem tasarımı güzel, hem de 1 milyon atımlı yani tüm aileyi bitirebilirsin bu kadar atımla 😁😁
hadi ya
ilk defa duydum. teşekürler.
ona da bakacam 😄
nasıl kullandığını da anlatabilir misinn pekii🫣😁
haftada 1 tüylerini jilet veya kökten almayacak bir şeyle alıp üstüne lazer uyguluyorsun bu kadar.
tamamdır çok teşekkür ederim en kısa zamanda alcam inşallah
Sakal uzatıyorum ben ya çok iyi kadının makyajı sakaldir
kolanyayı yuzume çarpıp çakmağı çakıyorum
way anasini
harika!!
Cevap
7Cevap
Traş makinesi ile alın kızlar zaten iyice sakal bıyık olmuş
hahagwhwghssg
Lazer yaptır her yerine. Orasınıda bi zahmet al ağdayla ne bilim
e tamam da ne diye trip atip kiziyosun
İğneli epilasyon. Sakin ağda falan yaptirma. Öyle kalsın daha iyi, yayılır gider ağda yaptırırsan. Tek çözüm iğneli epilasyon.
Cildim aşırı hassas olduğu için ağda ile alamıyorum hemen sivilceleniyor bunun için kas usturasi ile alıyorum 2 yılıdır tüylerim hiç sertleşip çoğalmadı
Güzel bir lazere git, mahalle kuaförü değil bahsettiğim
Yüz tüyleri alınmalı ya ağdayla alıyorum. miss gibi
genellikle ip kullanıyorlar ama ben eğer çok rahatsızsan epilasyona gitmen taraftarıyım ben gittim ve rahatladım
Gılette mach3 le
hehe
Yüz usturasıyla ama kullanırken dikkat et sivilcelerin varsa daha çok cıkabilir☺️
Hormonlarında sıkıntı yoksa ustura pratik oluyor
İğneli epilasyon yaptır
almıyorum
Lazer
ağdayla aldım ben
Almıyorum.
Almıyorum
Ben almıyorum
Permatik
Venus
İple al
Tras makinasiynan
eyw abim
Aliyom yani. Tavsiye değil 😂
abi ben tıraş makinesiyle alsam ormana döner erkek olurum
akshajdheidhwkdh
İple alıyorum
Sarart
ağdayla
Kuaför git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?