Zayıf biri olarak balık etli kadınlara hayranım bu arada.💋

Zayıf biri olarak balık etli kadınlara hayranım bu arada.💋

Onların da beğeneni vardır iyi tarafı böylece bir çok şahsı elemiş oluyorsun. Yani kızla mi evleniyorsun veya sevgili yoksa sadece cinsel obje olarak mı görüyorsun. Bir eleme kriteri gibi düşünürüm bu gibi durumları mesela dünyanın en çirkin kadını kim diye Google'a yazdığınızda çıkan kadının daha sonraları Ted konuşmasını dinlemiştim ve gerçekten o kadına hayran olmuştum. Tüm o olumsuzluklar hayattaki zorluklara rağmen hala ayakta dimdik duruyor ve motivasyon konuşması yapıyordu etkilendim ondan. Benim bir çok şeyim eksik ama o herşeyiyle tam görünüyordu. Tavsiye ederim YouTube da var konuşması yazarsanız çıkar
Biraz geniş düşünmek lazım.
Balık etli kadın evlenip hamile kalınca aldatılanların başında gelir.
Çünkü kilo alır kocasıda inkar etse'de %99.9 aldatır.
Zayıf iyidir.
Ne alaka ya
@erkekyhaaa
Al bir mal kere mal.
Aldatmayı dusunen her türlü aldatir. bahnesi olmaz. boşuna bahane üretmeyin o zaman.
onun için
Ben balık etli kadın tercih etmedim bu güne kadar biraz kilo takıntım var. Bu kendim inde böyle. Ben zayıf tercih etlrum genel olarak fit bir vücut tercihim.
Aslında bence ikiside çekici balık etli kadının hatları daha seksi olup ele avuca daha iyi gelmesinden aslında zayıf kadınıda daha kolay evirip çeviririm
Cevap
38Cevap
Zayıf kızlar daha güzel benim için
bence onemli olan o fizik bütünüyle güzel mi yoksa zayıfmıs balık etliymis cok onemi yok herkesin zevki farklı sonucta
Balık etli ya da zayıf olmaktan ziyade vücudun orantılı ve yuvarlak hatları beğeniyi toplayan kısım bana göre
Kim diyor bunu balık etiler mi? 😂 Kimin züğürt tesellisi bu? 😂 Beğenilmediğim olmadı bu zamana kadar. 💅🏻
çoğu kız balık etliyim diyor ama kilolu göbek varsa basen varsa kilolusundur ben de inceyim ama düz değilim allaha şükür dkdşddş
boş ver ülkenin ekonomisi böyle giderse zaten herkes zayıf olacak. 😂
Bana vitaminsiz gibi geliyor çocuksu gelişmemiz gibi
En iyisi fit vücut selülit çatlak olmuyor. Balık etlier sanalda var reelde kilolular
yooo beğenilir... siz duymak istediğinizi anlıyorsunuz... ben zayıf kız beğenirim...
Balık etli kızlarda hatlar daha belli olduğu için bir tık daha sempatik geliyor olabilir
Zayiftan kastin limon meme tepsi popo galiba. Onlar sevilmez evet.
Aslında zayıf ve minyon kızlar daha çok beğeniliyor
Her baktığın eti de yenmez bu arada. Bazıları kötü bazilari çok iyi
Fazla kilo da sagliksiz durur. Fazla zayif ta sagliksiz durur. Saglikli goruntu bellidir ikisinin arasi olmasi gereken kadar kilo.
Kalça dolgun değil, göğüsler ufak oluyor ele avuca kemik geliyor.
kaslı geniş omuzlu erkekler nedne daha çok tercih edliyorsa o sebepten
Çok zayıflık erkekler tarafından tercih edilen bişey değil. Fiziğe önem verenler accık dolgun göğüs kalça vs ister. Bir de zayıf kızların kemikleri batıyor😜
Çünkü herkes zayıf artık😂
Zayıflar daha iyi bence, genelde benle aynı düşünüyor bence
Sen şakami yapiyorsun?
Ahah ne oldu?
Ben zayıf kız beğeniyorum
Balık etliler de dalga konusu oluyor ama
Beğenen var tatlım
Zayıf kadınlar daha ilgi çekici 💆
çünkü balık etkililik biraz kadinsilik katıyor
Zayıf beğeniyoruz zaten
ben zayıf seviyom balık etli güzel değil
Ben Beğeniyorum Tabikide Ama Onlar Beni Beğenmiyo
Ben Zayıf seviyorum çıtı pıtı
Zayıfçıyım, yağsızcıyım
Meksikalı kadınları gördün mü hiç?
Çevremdeki çoğu erkek minyon seviyo
Bence zayıf kızlar daha hos görünüyor
Zayif kizlar daha cekici bnce balik et ne 😏😏
zayıf beğenen daha cok yalniz.
Pek albenisi yok sanırım.
resimdekinin begenilecek yanı yokki
Çoğu erkek hayran😁
Balık etli kızlar candır
Milletin zevki bu biz napak
Ben bol et seviyorum
Zayıf kizlar daha çekici bence
Aura farkı
butun. kadınler. güzeldir çirkin. kadın. yoktur
Kim demiş bunu :)
Renkler zevkler ben çok balık etli sevmiyorum
Çünkü çok zayıf
Benim için tam tersi :)
Var mı beğenelim
Zayıf cıtır severim
Zayıf kız herzaman favori
Aynn bncede
Senin fiziğin güzel,
Zayiflar daha cekici
Sallamayınız efenim.
Zevk meselesi
balık etli candır 😋
Kivrimlari yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?