Yüz tüylerimi almıyorum diye bakımsız sayılır mıyım?

Bugüne kadar hiç almadım açıkçası beni hiç rahatsız da etmedi. Birçok kişinin aldığını görünce biraz kafaya takmaya başladım yüz tüylerini sizce yüzde tüy olması bakımsızlık göstergesi midir?

Yüz tüylerimi almıyorum diye bakımsız sayılır mıyım?
Cevapla