Sizce kadın ve erkeğin arasındaki ideal boy farkı kaçtır?

Selam herkese, boyu 1.73 cm olan bir kızım ancak boyu 1.70-1.75 cm erkeklerden hoşlanıyorum. Arkadaşlarım hep kendinden en azından 10 cm daha uzun erkekleri tercih ediyorlar. Benim düşüncem ise bu şekilde aramda 2-3 cm farktan fazla olsun istemiyorum. Hatta kısa da olabilir sorun değil... Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Sizce kadın ve erkeğin arasındaki ideal boy farkı kaçtır?
Cevapla