Kadın ve erkek arasındaki ideal boy farkı sizce kaçtır? Ben 15 cm diyorum.


Bir makalede okumuşdum 13 cm imiş. Hatta biz kızlar erkek olarak dogmuş oldaydık 13 cm uzun olucakmışız erkeklerde 13cm kısa. Bu bilimsel bir şey hatta çocugun yaşı bulunurken de 13 cm kullanılıyordu,
Kesinlikle katılıyorum ben 184üm sevgilim 170 mükemmel bir uyum var 12-14 arası boy farkı çok iyi
Omuzlarına ya da göğüs hizasına geliyim istiyorum 20 veya üzeri
Çok fazla değil mi ya :)
Hayır babamla anneme hep gıpta ederim çok tatlılar. Bende öyle istiyorum Allahtan boy kısa :)
@Johhn. Ben böyke seviyorum napiyim
2 metre mi😦 180 olsam iyi olabilirdi ama yok o kadar istemem :D
Lazım değil :)
ideal olan 10. daha fazla boy farkı olunca yanımızda çocuğumuz gibi duruyolar :D awfeawf
Tamam da 10 cm topuk payını unutuyosunuz :D O +5 cm o sebeple :D
Ben topuksuz boy farkından bahsettim :D topuk hile sayılıyo bu yüzden saymam ben benene benene :D awefwf
ne 15 i be en fazla 5 10 olmalı öyle çok sorun olabiliyor hatta oluyor :D
Kadın topuklu giymeyecek mi hiç :D
kanka sorunun çıktıgıyer başka bir yer şuanda sölemiyim ama çok büyük sorun oluyor orda :D :D
Anlıyorum
anlamasan daha iyidi
Cevap
21Cevap
Ben şahsen erkeğin kucağında kendimi kedi gibi hissetmek isterim. Kaybolmak isterim. Onun için benden 25 cm uzun erkek idealdir.
15 cm Standart. Arada bir topuklu ihtiyacı oluyor bayanların bu boy farkı o anda kapanıp daha sonra standartına dönebilir :)
Ben eşime topuklu ayakkabı giydirmiceğim için en fazla 10 cm kısa olmalı
ben bu zihniyete tüküreyim. kim koyuyor bu saçma kanunları
Kanun koyduk diyen mi oldu
evet dayatma var.
Sevdigin zaman boyun onemsiz oldugunu anlatiyor beynine yuregin...
Kalpler bir olduktan sonra boymuş yaşmış ne önemi var?
10-15 arası olmalı bence bundan azı veya fazlası itici duruyor
Ben 167yim mesela 185 güzeldi ama artık istemem boyle iyiyim
%9 olmalı bilimsel olarak yani orta boylu biri için 13cm falan
En az bir kafa (20 cm) :D
170'e 190 oluyo. Fazla gibi sanki :D
Murat boz ile asli enverinki kadar olmasa daha iyi
15 cm falan var aralarında netet yazana göre. Ama bana da daha fazlaymış gibi geldi
1.75 boyun olunca kanka neredeyse hiç fark olmuyor
Erkek arkadaşımla 13cm var. Bu hoşuma gidiyor :D
kadının boyu ceneyi gecmemeli bence
gönüller bir olsun... boyun ne önemi var?
E tabi orası öyle
Bizim aramizda 22 santim var hic de sıkıntı değil
10 cm ideal fazlası da olabilir.
Ben 171im erkek arkadasım 196 bizde 25😁
20 cm e kadar normal geliyo bana
Erkegin penis boyunun iki katını geçmeyecek 😃😃😃
Boy farkına takılılmamalı
17..
12 cm
İdeal olan 10-15 gibi
10 iyi
bizim 25 :D
10-15
Yoktur.
Olmamalı mıdır yani :D Yoksa ideal diye bir şey yoktur mu diyosun
İdeal yoktur. Boy önemsiz 😂
10-15 civarı
20 25 arası bence
15 20 iyi
Bizimki 25 falan
15-20
15-20 cm^^
15 cm:D
20 falan bence
10 santim yeter
10 15 falamn
10-15
15-20
15 20 cm
15 iyidir
5cm en fazla
Kadın topuklu giyince adamdan uzun oluyor o zaman
Özel günler harici topuklu giyen bayandan haz etmem
5 cm
10-15.
10-15
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar