Dış görünüş yüzünden sevilmemek çok kırıcı, değil mi?

28 yaşındayım. Sevilmedim. Ben yıllarca seviyorum karşılık yok. Başka biri bunu dakikalar içinde sağlayabiliyor. Sebep başka bir şey olsa bu kadar kırılmayacağım. Büyüdükçe görüntümden kaynaklı mutsuzluğum geçer sandım. Öyle olmadı. Bir gün terk edersem dünyayı sebebi budur.💔

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Ah bee
Güncellemeler
+1 yıl
Bu düşünce sürekli kafamda ağlatıyor
Dış görünüş yüzünden sevilmemek çok kırıcı, değil mi?
Cevapla