Yani saçımın eski hali yok ama ön taraf neredeyse hiç yoktu. yana tarama flan yapamıyordum. şimdi saçlarımın son hali böyle dagitinca seyrekli çok belli oluyor ama yana tarayınca az görünüyor seyreklik. doktoru aradım genetik olduğu için eski saçlarınız dökülüyor yine dedi. tekrar Ekim gerekiyor dedi. ama ben çok yoruldum gerçekten sırf sokakta iyi yuruyim diye ektirmistim birisi beni sevsin diye ama artık dayanamıyorum gerçekten.24 yanındayım. bir öneriniz var mı. evde kalırım diye korkuyorum kellikde yakışmıyor bana. Ense olan taraf da saç bol yani tekrar Ekim olur.5.500 Ekim oldu
çekenin derdinden çeken anlar diye boşa dememişler. :) öncelikle geçmiş olsun. açık ve net olmak gerekirse ben şahsen saç ekimini önermiyorum. gerek dayım gerek baba tarafından kuzenim ektirdi sonuç bir hiç... ben 2 sene protez saç kullandım. senin yerinde olsam hiç düşünmeden protez saç kullanırdım madem bu kadar takıyorsun psikolojik bozukluğa kadar ilerlemiş. çok zorlandım ben yer yer ama kadın protez saçını kullanmak çok çok daha zor. erkekler için yapılan protez saçı kullanmak çok daha kolay. daha 2-3 hafta önce 2 senelik protez saçıma veda ettim. :) ha bu arada protez saçı kullanmadan evvel de yaklaşık 2 sene kadar peruk kullandım. toplam 4 sene başımda yabancı bir cismi taşıdım. şu an tekrardan peruğa geçiş yaptım geçiş yapma nedenim kendi saçlarımı çıkartıyoruz Allahın izniyle. mezoterapiye başvurabiliriz belki bilmiyorum. benimki hastalıklardan ötürü de genetikten çok. naçizane tavsiyem proteze de bak derim lakin güzel olmuş takma kafana şükret.
Sizin içinde geçmiş olsun. yaşım 24 ailem ne saçmalıyorsun iyisin ektirme tekrar diyor aynı acıyı yaşama seni sevecek olan böylede sever hem ne var halinde diyor. ben evlenmeyi çok istiyorum ve sanki saçlarım seyrek diye olmayacak gibi hissedince çok moralim bozuluyor. proteze hiç yanaşmadım gusül abdestti için normal abdest için sıkıntılar oluşturabiliyor. bir bayan olarak sizin kullanmanız eminim size çok yakışır ama bir erkek için 3 numaraya vurmak sürekli öyle olmak okadar da dünya kararacak bir durum olmadığını söylüyorum kendime. ama sonrada yine çok üzülüyorum dünyam yine başıma yikiliyor gibi geliyor. hastaneyi aradım eski saclarin dökülüyor tekrar bir ekim yapalım diyor. yani yine somurcekler. çok canım sıkılıyor gerçekten tek sağlık sorunum bu. diyorum kadir şükret haline ama yine içim karalar bağlıyor. mucadele ettiğim halde hiç bir şey yolunda gitmiyor ve çok yoruldum
teşekkür ederim öncelikle. bu arada ailen boşuna demiyor sana onları haklılar. hani sana moral olsun diye söylenmiş sözler değil gerçekler. durumun senin sıkılacağın kadar değil ki. herkesin saçı aslan yelesi gibi olmak zorunda değil. dert etme inan dert ettikçe stresten dökersin. saç ekimine yanaşma daha. abdest durumu olarak şöyle ben suyun geçtiğini hissediyordum. saç ekimine daha masraf yapma derim. ve seven her türlü seviyor saç değil ya tek etken. canını sıkma şükret. şükür çok önemli
12 TL ama sizin ikinci defa olacağı için 8 bin TL dedi. ben evlenmek için okadar para biriktiyorum yine bir saça para vermek istemiyorum. hem insanların ne dertleri var pul dökülmesi gibi hastalıkları olan insanlar var benim ki dışarıdan bakıldığında aa saçı nekadar az denecek türden bir şey de değil. Ve çoğu insan istagramdan bana yazıyor kötü olsam niye yazsın. ben kendi kendimi kötü yapıyorum. sizin neden saçlarınız döküldü bilmiyorum bilmek isterdim ama sizi daha fazla üzmek de istemiyorum
senin tercihin lakin verme o parayı. gayet iyi. göze batan türde bir döküklük yok takma artık. millet hastane hastane geziyor çaresiz kalıp umutsuz hastalıklar yüzünden. kendini sev. özgüvenli ol. yo üzülmem lakin yorgunum konuşmak anlatmak için. dediğim gibi umursama. takılacağın durum yok.
Teşekkür ederim bir kaç gündür karamsar yazılar yazıyor kendimi berbat bir hale koyuyordum bu dedikleriniz iyi geldi. o parayı da vermeyeceğim onlara giderim kendime hobi tarzı bir şey alırım daha iyi onlara vereceğime
rica ederim. bak çok güzel söyledin. işine yarayacak şeylere harca o parayı kafanı dağıtacak aktiviteler yap. millet sıfıra vurup geziyor saçı olduğu halde düşün. takılacak şeyler değil. hem senin saçın var. iyi günler dert etme.