Sizce saçlarımı ektirdim çok mu kötü olmuş?

Yani saçımın eski hali yok ama ön taraf neredeyse hiç yoktu. yana tarama flan yapamıyordum. şimdi saçlarımın son hali böyle dagitinca seyrekli çok belli oluyor ama yana tarayınca az görünüyor seyreklik. doktoru aradım genetik olduğu için eski saçlarınız dökülüyor yine dedi. tekrar Ekim gerekiyor dedi. ama ben çok yoruldum gerçekten sırf sokakta iyi yuruyim diye ektirmistim birisi beni sevsin diye ama artık dayanamıyorum gerçekten.24 yanındayım. bir öneriniz var mı. evde kalırım diye korkuyorum kellikde yakışmıyor bana. Ense olan taraf da saç bol yani tekrar Ekim olur.5.500 Ekim oldu
Sizce saçlarımı ektirdim çok mu kötü olmuş?
Sizce saçlarımı ektirdim çok mu kötü olmuş?
Sizce saçlarımı ektirdim çok mu kötü olmuş?
Cevapla