Ben nedense sabahları kendimi çok güzel hissediyorum. Sanırım uyku iyi geliyor.


Bazen tam bir prenses edasıyla keyfim yerinde kalkarım genelde hep düzgün uyanırım saçım basım iyi olur kalkar cıvıl cıvıl biseyler yaparım evde bazen de yanlışlıkla aynanın önünden geçerken görüp bir iki saniye durup şu tipe baksana lan ben bile korktum bu evdekiler benle nasıl yaşıyor diyip geri hiç umursamadan yatağa dönerim o zamanlarda
Cevap
11Cevap
Hayır ya uykum oluyor genelde aklıma gelmiyor.
Hayır yorgun hissediyorum
Saçbaş karışmış, gözler şişmiş, neden uyandım diye tavanı izlerim genelde... Güzellik aklımdan geçen son sey bile olmuyor.
Yoo bütün gece savaş etmişimde, sağ salim çıkmışım gibi hissediyorum :D
hahahahah valla bazen ben de savaştan çıkmış gibi uyanıyorum :D
😅 savaşın galibi olmak önemli
Uykumu aldıysam çok güzel hissediyorum ama almadıysam kabus gibi :D
tam olarak bu
Evet aynaya baktığım zaman güzel bir kadın görüyorum.
süpersin <3
Bazen diyorum tatlı uşaksın haa zehir bazense hayır :D
Sabah uyandığım da ne?
Uyumuyorum ki sabah yatıyorum.
sabahları uyanamıyorum ki beden 6 da kalkıyor beyin 11-12 ye anca uyanıyor :D
Yüzümü yıkayana kadar mükemmelim hehe
hahaha yüz yıkayınca uyanıyoruz ondan herhalde
Her sabah değil ama çoğu sabah.
tabii her zaman olmuyor
Her zaman şiş pofidik asabi Halime bile Aşığım😍
Ben de öyle uyanıyorum
Düzenli uyku uyuyunca evet.
Yine mi uyandım diyorum
Uyandığımı hissetmiyorum ki
Ben yakışıklı hissediyorum
Evet harika hissederim
Bazen hissediyorum
Hayır ya 😂😂😂
Her zaman ki gibi
taş gibiyim taş..
hayır
Her zaman hissederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?