+1 yılMakyaj yapmak kişinin kendini olduğundan daha güzel görmek, göstermek istemesiyle alakalıdır. herkesin kendi vücudunda beğenmediği, kusur olarak gördüğü ya da kendisi önemsemese bile toplum baskısıyla üzerinde uygulama yapmaya mecbur kaldığı yerler mevcuttur. yok diyene aldanmayın. hal böyle olunca güzel, hoş, yakışıklı, çekici görünmek adına yapılan tüm uygulamalar bu mantıkla nitelikli dolandırıcılık kapsamına girer. buna kaş almak, epilasyon yaptırmak, cilt bakımı, estetik operasyon, saç kesimi, solaryum, diş beyazlatma ve protezi, peruk, saç protezi, ince gösteren giysiler, kaldırıcı etkili iç çamaşırları, parfüm oje gibi aklınıza gelebilecek tüm kozmetik ürünler, topuklu ayakkabı vs dahil edebilirsin. ne demişlerdi, çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılKızların sürekli makyaj yapması ve fotolarının çoğuna filtre ekleyip fotoşop yaparak kendilerini olduklarından daha güzel göstermeleri maddi olmasa bile manevi dolandırıcılıktır. Çünkü bazı kızların doğal halleri güzel olmuyor. Doğal hali güzel olmayan kızlar makyaj yapıp güzel olduklarında ve karşısındaki erkeği bu şekilde etkilemeye çalıştıklarında bu dolandırıcılık değil de nedir?
00 Yorumla
Güzellik & Bakım konusunda 586 cevap paylaştı. Ben bir kadının makyajına maaşımı veremem abi ne gerek var güzelse güzel çirkinse çirkin olduğu gibi olsun çirkin olmak suç değil kadınlar güzellikle olacağını sanıyor herşeyi çirkindir zekidir fiziği konuşması iyidir karakteri güzeldir yine kabul edilir yani makyaj olayı abartılıyor bence
00 Yorumla
Hayır, kendi bedenimiz kendi kararımız. Hiç makyaj yapmamanın bir eksiklik olmayacağı gibi çok makyaj yapmak da dolandırıcılık değildir, kendimizi bu şekilde daha iyi hissediyorsak, aynaya baktığımızda mutlu oluyorsak mesele yok demektir. Diğerlerinin ne düşündüğünü çok fazla önemsememek gerekir.
09 Yorumla- +1 yıl
@Berivann6 bu sizin görüşünüz, bırakın kim kendini nasıl iyi hissediyorsa öyle yapsın bu yapılan tamamen cinsiyetçilik, müdahale. Nasıl ki bir erkeğin kıllarını alıp almamasına biz karar veremiyorsak ve müdahale etme hakkına sahip değilsek her kadın da kendi bedeni üzerinde istediği işlemi yapabilir, saygı duymak zorundayız. Bunu da çok makyaj yaptığım için söylemiyorum herhangi bir estetik operasyon da yaptırmadım ama yaptıranlara saygım var.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
+1 yılYok, makyaj yapan kızla birlikte olmazlar isterlerse. Bu onların tercihi. Ama makyajı dolandırıcılık olarak adlandırmak nasıl bir seviye anlamadım.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvet var bence bazıları kırkını değiştiriyor
72 Yorumla- +1 yıl
Irkını
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣 güzel hemşerim benim 🙏
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır güzele makyaj yakışıyor
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 889 cevap paylaştı.
+1 yılErkekler gerçekten o gördükleri imajın olmadığını bile bile ilgi gösteriyorlar sıradan bir erkeğin kadınlardan kendisine yaşatılan cinsel hislerin ötesinde bir beklentisi olduğunu sanmıyorum. Fiziksel beklentilerin ötesinde hedefi olan bir erkekle rastlaşmadığım için yalnızlığı tercih ettim zaten. Makyajın altında neler gizlendiğini reel videolar gayet net ifşa etti ayrıca. Derler ya, alan razı veren razı diye. Herkes birbirinin yalanlarından geçici bir haz uğruna memnunmuş gibi yapıyor.. Bana sorarsan, makyaj yapmak genç bir kadının kendisine yapabileceği en sinsi kötülüklerden birisidir..
31 Yorumla
+1 yılMakyaj’ı dolandırıcılık olarak Adlandıran tek toplum Türk toplumu galiba.. Adı üzerinde MAKYAJ.. İsteyen istediği gibi Makyajını yapar, Türk Erkekler gördüğü kıza şıpsevdi gibi aşık mı oluyor? önceden kızın hiç mi yüzünü görmüyor? Doğal halinide Makyajlı halinide bilmiyor mu ki Dolandırıcılık diyor? Vah vah vah 🫡🫡 ? Tipik her gördüğü güzel sandığı kıza / kadına Ya. v. şayan Bir (Örnek) Erkek lafları bence bu, ondan dolandırıcı lafını yapıştırmış, Hemcinsini gömen kadınlarda bunların şakşakcısı.
26 Yorumla- +1 yıl
Şu anda tüm kızlar makyajla dışarı çıktığı için tanıyamıyoruz sizi gayet normal.
- +1 yıl
Eğer harbi dediklerinizin arkasındaysanız bir gün tüm kadınlar makyajsız çıksın dışarı o zaman görelim neymiş sizin asıl yüzünüz.
- +1 yıl
@SavegBeyYeni Her kadın makyajlı mı? Doğru sanırım Türkiye için geçerli bu.. orada bir çoğunuz kadın erkek olsun birbirinden komplexli zaten.. HAKLI olma payında vardır…
- +1 yıl
Genelleme yaptığım için kusura bakma
+1 yılDolandiricilik olarak gormuyorum. Asiri guzel makyaj yapan kizlar var tamamen degisiyorlar. Yetenek bu. Erkeklerde bunu bile bile yaklasiyorlar sonra huylar ortaya cikinca yok makyajla guzelsin yok kendini tamamen degistiriyosun bilmem ne pesinde kosarken oyle demiyodun artist diyesim geliyor. Ben bi maskara bi ruj suruyorum gundelik hayatta ama makyaji guzel olan kizlara donup donup bakiyorum yalan yok. Yapabilen yapsin, zamani olan yapsin, kendine yakistiran yapsin kimsede karismasin bi zahmet.
10 Yorumla
+1 yılMerhaba evet biraz haklılık payı var bazı kadınlar özellikle bu Koreli olanlar yüzlerine bant falan çekiyor birşeyler yapıyorlar onlar düpedüz dolandırıcı ama böyle hafif bir makyajla daha ön planda olmak dolandırılıcılık sayılmaz :)
00 Yorumla
+1 yılErdoğan'ın tek doğru söylediği laf makyaj yapan kadın kaportası bozuk araba gibidir. Şimdi eşi yapıyor maşallah 1 ton makyaj.
Sahtekarlıkta 1 numara makyaj. Sadece kadınlar için geçerli bir durum değil. Ev araba hepsi için geçerli. Güzel göstermek istiyorsan üzerinde biraz oynaman yeterli.10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 757 cevap paylaştı.
u +1 yılYerine göre haklı yerine göre haksız. Natural makyaj yapan kadınlar var bir de boya küpünden çıkmış kadınlar.. Erkekler bunu her kadın için kullanamaz bence makyaj yapmak bir sanattır doğru yapılırsa. Sadece Görünüşe göre eş seçersen olabilecekler bunlar. İyi olan iyiyi hakkediyor. Kızlar Bir Adım Öne
12 Yorumla- +1 yıl
@Berivann6 doğru, ölçüsünde makyaj yapmak bir sanattır.
yani her insan bir değil ay kız birde erkek tarafından düşün yani kızların doğal hali daha güzel bakıyo makyajlı güzel olmuş tamam diyiyor sabah bi kalkıyor surat ter temiz makyaj yok ay şöyle düşünün erkeğin kendine yakışan sakal bıyığı var 1 saat sonra yok tepkin ne olurdu ya da lafın insanın içi güzel olucak ya dışı değil
00 YorumlaBen genelde makyajsızım nadiren makyaj makyajsız halimi daha çok beğeniyorum makyaj maske gibi hissettiriyor cilt nefes almıyor gibi çok rahat sayılmaz makyaj yapan olabilir tabide yapaylik bana görede ve cildi yıpratıyor sık sık yapılırsa yüz daha çok alışır yapılmadıgında ise değişik ve yorgun duruyor renksiz
00 Yorumla
+1 yılAslında benim iki görüşüm var. Birincisi boya badana yapan kızlar genellikle doğal hali güzeldir ama daha çekici olmak için yaparlar. İkinci görüşümde ise doğal halleri ile pekte çekiç olmayan kızdır. Örneğin benim saçlarım dalgalı dır normalde ama jule ile düzleştiriyorum. Onu da yapamıyorum çok dalgalı olduğu için 😀😀
00 Yorumla
+1 yılHayır, hiçbir haklılıkları yok! Ne için gerekçe? Makyajın sahtekarlık olduğunu düşündüğü için mi? Makyaj yapan kadınların sahtekar olduğunu düşündükleri için mi? Yoksa milyarlarca dolarlık kozmetik endüstrisinin tamamının büyük bir sahtekarlık olduğunu düşünmek için mi? Emin değilim, ama sahip olduklarını düşündükleri gerekçe ne olursa olsun, muhtemelen yanlış olduğundan eminim.
07 Yorumla- +1 yıl
Bu arkadaşın düşünce stili : ERKEKLER BİR ŞEY DEDİ KESİN YANLIŞ ÇÜNKÜ BİZ KADINLAR HER ŞEYİ BİLİRİZ.
- +1 yıl
@SavegBeyYeni Ah, canım. Erkeklerin neden makyajın bir sahtekarlık olduğunu söyleyebileceğine dair basit, mantıklı açıklamam, zihninizin karmaşık, nüanslı iç işleyişini hesaba katmadığı için çok üzgünüm. Lütfen, neden beni aydınlatın. makyajın sahtekarlık olduğunu söyleyen erkeklerin haklı olduğunu düşünüyorsun. LOL
- +1 yıl
"Emin değilim, ama sahip olduklarını düşündükleri gerekçe ne olursa olsun, muhtemelen yanlış." Bu tam bir üstün-kız hastası birisinin söyleyebileceği vır şey.
- +1 yıl
@SavegBeyYeni "Üstün kız" mı? Üzgünüm, erkeklerin birdenbire kadınlarla ilgili her konuda uzmanlaştığı notu kaçırmış olmalıyım. Lütfen bana bir kadın olarak bilmediğim şeyler hakkında daha fazla bilgi verin. Can kulağı ile dinliyorum. Aksi takdirde irrasyonel fikirlerini al duvara felan söyle !
- +1 yıl
Her konuda uzmanlaşan sizsiniz. Her şeyi siz bilmiyorsunuz. Bunu kabul edin artık.
- +1 yıl
@SavegBeyYeni Seninle gereksiz polemiğe girmeyeceğim. Soruma cevap istiyordum ama alamıyorum ^^
Bazı kadınlar gerçekten aşırı değişiyor özellikle Çinliler ve Japonlar :D ama durum hepsi için aynı değil tabii ki. Erkeklerin de saçı sakalı onların makyajıdır genelde kestiklerinde tanıyamıyorsun.

00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yıl
=)) Düğün sabahında boşanmaların sebebini bulduk =)
08 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂harbiden laa bu ne😅sabah bi kalkiyon dün ki kadin değil ara polisi jsjsjssj
- +1 yıl
@BlackDeacker sende dış görünüşü için evlenir isen böyle durumla karşılaşırsın arkadaş
- +1 yıl
Herkes dıs görünüşüne göre harekt ediyor kandırmayın kendinizi
- +1 yıl
@BlackDeacker dış görünüş dediğiniz şeyde bakım ve güzellikten geliyor ama. Bakım yapmasan makyaj yapmasan kendi benliğini saklamasan da bakmıyorsunuz e buda doğru. O zaman o şoku yaşayıpta isyan edemezsiniz sizde haksızsınız
- +1 yıl
Genelde makyaj güzeli seçmiyorum ben😃doğal güzellerdir guzel olanlar
- +1 yıl
@BlackDeacker doğal güzel diye bir şey yok. Sadece doğal gösterip kusursuz (yine makyaj , kozmetik ürünleri vs) doğal görünümlü güzellerle karşılaşıyorsunuz. Bayan kuaförüyüm biliyorum şimdi bana doğal güzellikten bahsetme yani
- +1 yıl
Yo kız hiç makyajsız güzel😄3 tane arkadaşim var oyle. Onlar zaten düğunde bile hafif makyaj yapar yeterli😄1 ton boya kullanmiyorlar.
Yuz şekli , göz, dudak , burun güzel olduktan sonra boyaya gerek kalmiyor
- Güzellik & Bakım konusunda 342 cevap paylaştı.
+1 yılEvet var bence ya güzelsinizdir ya değilsinizdir makyajla ancak geçici bir beğeni toplarsınız doğal olarak güzel kız her zaman öndedir bence mesela sokakta çok güzel kız var ama yakışıklı erkek çok aşırı az çünkü erkeklerin makyaj gibi bir imkanı yok o yüzden yakışıklı olanlar da tam yakışıklı oluyor
00 Yorumla
+1 yılKorelilerin yaptigi tamamen sahtekarlık. Ama aslinda normal dusununce de aslinda olmayan bir guzelligi daha iyi daha guzel gostericek kadar yapilan makyaj bence de dolandiricilik gibi bir sey. Doğalliği her zaman daha cok seviyorum Zaten bi kadın dogalken guzelse makyaj bile yapmiyor bazilari en azindan. Erkek makyaji diye de bir sey var oldugundan daha fazlasi gibi gosteriyorsa bence o da dolandiricilik.
00 YorumlaNedendir bilmem, kadının makyajı ne kadar ağırsa saklayacak o kadar çok şeyi varmış gibi gelir bana, gündelik makyajın bir maske gibi kullanılması.
Akne izin varmış, su çiçeği izi kalmış, bacağında yanık izi varmış, vs. bunlar önemsiz şeyler benim için. Makyaj falan neyse de, iki taraf için de karakter önemli, gerisi çiçek böcek00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYapana da saygım sonsuz yapmayana da saygım sonsuz majyaj seven erkeğe de saygım sonsuz yapmayana da saygım sonsuz ben allık ve rimel seviyorum ruju biraz korkunç buluyorum. En çok sade makyajı hanımlara yakıştırıyorum. Hanımefendiler de beni tersleyip aşağılıyor beni tersleyip aşağılayanlara da saygı duyuyorum. Makyajlar makyajıyla, makyajsızlar makyajsızlığıyla uzun ve mutlu yaşasın.
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHanımefendiler her konuda herşeyin en doğrusunu bilirler bana saygı duymak düşer...
Gizli Üye(18-24)+1 yılKızlar Bir Adım Öne Ne alakası var sadece erkekler için yapmıyoruz sonuçta kendimizi daha güzel görmek için yapıyoruz. Kendilerini fasulyeden nimet sanmasınlar.
08 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Rezzy Doğal güzelliklere rastlayamamışsınız oturunda halinize yanın bence 🤣
Cevap sahibi+1 yıl@Rezzy tüm erkekler kıvanç ya da kenan değil hele sen yanından geçemezsin ağzını açma bence
Cevap sahibi+1 yıl@Rezzy bu tiple çok zor
Cevap sahibi+1 yıl@Rezzy hehe kendini kandırmaya devam edebilirsin
- Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılYapsınlar kimsenin gerçek yüzünü görmek istemiyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Haha😁😁😁
- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAklı gözünde olan zaten kendi kendisini dolandırıyor. Burada makyaj yapan kadını kimse suçlayamaz. Çünkü kadın, kendisi için makyaj yapan, kendisi için giyinen ve kendisi için aksesuar takan yegane canlıdır.
10 Yorumla Ben bir kiz olmama ragmen erkeklere destek veriyorum bu konuda. Ama tabiki makyaj yapmayida seviyorum. 😊
46 Yorumla- +1 yıl
Pickme olmak nası bi duygy
- +1 yıl
Tamam guzelim
- +1 yıl
Sorun yok 🖤
Sakal da dolandırıcılık bana göre. Sakalı kesince İlyas Salman'a dönen bir sürü erkek tanıyorum.
40 Yorumla
+1 yılBence var. Makyaj çoğu kadını bambaşka birisi haline getiriyor. Doğal iken güzel olan kadınları tenzih ederim.
41 Yorumla
+1 yılAynen öyle tamamen bir ozguven eksikligi kendinde olmayan seyleri makyajla ort bas edip ben dogalim ayağına gelenler abi o çocuk ya da erkek oyle ya da böyle seni zaten makyajsiz gorecek saçma yani :D
00 Yorumla
+1 yılBu makyaj kaç kadını evde kalmaktan kurtardı 😎👍 boşuna dememişler bir kadını sabahları yataktan kalktıktan sonra görüp karar vereceksin güzel her zaman güzeldir. Boyayla ninemde teyzemde 18 lim sıfır kilometre olur 😎😂
00 Yorumla
+1 yılVar. Yüzsüz binlerce kişi en güzel yüzleri takınıyorlar. Keşke yüzlerine uğraştıklarını karakterlerine uğraşsalar. Belki daha iyi bir insan olurlar da kimse onların yüzündeki makyaja göre değerlendirmek zorunda kalmasa...
00 Yorumla
+1 yılmakyaj güzelleşmek içinde yapılır
bi çeşit kusurları kamufle etme için de yapılır
buradaki niyet önemlidir güzelleşmek isteyen bir kadın hafif makyaj yapar
ama boya küpü gibi gelen biri bir şeyleri gizlediği çok bellidir :D00 Yorumla
+1 yılGünlük rutin yapılan kolay ve hafif makyajlar dolandırıcılık değil fakat bazıları öyle iyi yapıyor ki gerçek yüzü ile makyajdan sonraki yüzü tanımak epey zorlaşıyor.
10 Yorumla
+1 yılAçık konuşmak gerekirse çoğu kızlar sırf karşı taraf beğensin diye makyaj yapıyor giyiniyor kimse kendine özgün hareketler sergilemiyor erkeklere karşı dikkat çekmeye çalışıyor nerden biliyon diceniz görüyorum şahit oluyorum yaparlar b*ktan bir makyaj vs. Olsun sonrada erkeklerin tipini eleştirirler
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 634 cevap paylaştı.
+1 yılYani hafif bir makyaj yapıyorsa bunda sorun yok ama kimisi öyle bir makyaj yapıyor ki orijinalini görmek için tazyikli suyla yıkamak falan gerekiyor işte bu dolandırıcılıktır.
00 Yorumla
+1 yıltamam bazıları çok abartıyor ama erkekler de kanamasın bir zahmet göz var nizam var yani o kadar boyanın altında ne bekliyorsun dış görünüşe bakarsanız böyle olur...
00 YorumlaHaklılar iki çeşit makyaj vardır yüzüne renk katmak içinde yapılır yüzüne boya badana yapmak içinde yapılır erkekler o boya badanayi kast ediyorlardir...
01 Yorumla- +1 yıl
Makyajsizda beyeniyorsam sıkıntı yoktur.
Ya bazıları var harbiden kaporta çürük. Pasta cila boya ile toparliyorlar. Sonra değişen yok, önemsiz yerlerde boya var diyorlar. Abi etek altı komple boyalı...😁
00 YorumlaKadınlar kiloyu zor örter ama makyajla çirkinliğini tamamen saklar evlenmeden makyajsız mutlaka görün erkekler başka biriyle evlendiginizi düşünürsünüz valla benden söylemesi
00 YorumlaBazı durumlarda haklı olabilirler. Bazı kızların içinden başka bir insan çıkıyor.
Onun dışında bizim günlük yaptığımız sıradan makyajlar bir şey ifade etmez bence.00 Yorumla
+1 yılDaha öncede söylediğim gibi. Bazı kadınlar saatlerce makyaj yapar bazıları ise sadece gülümser. 🙂 Abartılan makyaj çekici değil iticidir. Ne yazık ki bazı kızlar kadınlar bunu anlamıyor.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 324 cevap paylaştı. Holding patronu diye kendini tanıtan erkek beş parasız ciksa evlenince de sana zengin görünmek için yaptığı masrafların borcunu ömür boyu ödeyecek olsan sen ne hissedersin aynı şey işte 🤣🤣🤣
00 Yorumla
+1 yıl
Bundan sonra bizde böyle yapacaz ozaman anlarsınız haklılık payımızı :D
00 YorumlaEfsaneyi anmadan geçmeyelim :))
https://www.youtube.com/embed/AL2YoUF7ARc
Herkes izlesin00 Yorumla
+1 yılSorma ya bi kızla tanışıyorum fıstık gibi sanırsın kalibre mermisi neyse bir şeyler oluyor ayıp şeyler makyajı bir akıyor o makyajsız hali tarif edilemez. Cidden çok can sıkıcı
00 YorumlaEvet diecemde bana evet değil instagram da insanlar farklı insanlara dönüşüyor ben hep aynıyım sinirlerim bozuluyo bende barbie bebek olmak isterdim
10 Yorumla
+1 yılEvet haklıyız. Bir insanın güzelliğini boya badana alçıpan sıvayla kapatması dolandırıcılıktır açık ve net.
10 YorumlaAhahah maalesf haklılar makyajlı fıstık gbi olan kizlar makyajı silince içinden başka hi kadın çıkıyor resmen nitelikli dolandırıcılık resmen bu
11 Yorumla- +1 yıl
Nitelikli dolandırıcılık 😂😂
+1 yılSahtekarlık diyip makyaj yapmayanda da kusur buluyolar gidip makyajlılara yapışıyolar onu ne yapacağız?
11 Yorumla- +1 yıl
Erkeğin de makaji sakal demişler
+1 yılErkekler gözleri ile sever. O yüzden kadınlar makyaj yapar. Kadınlar kulakları ile sever. O yüzden erkekler yalan söyler.
11 Yorumla- +1 yıl
yalanda insanı uzaklaştırır
+1 yılMakyaj yaptığında doğal haliyle alakası olmayan birine dönüşüyor sa evet dolandırıcılık...
20 Yorumlakabortacı mahmut abinin dediği gibi... boya varsa darbe vardır...
20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çoğu kız dozajını kaçırıyor ama gerçekten makyajın altından bambaşka bir şey çıkıyor aynı kişimi diye şaşırıyor insan 😌
00 Yorumla- 00 Yorumla
+1 yılKul hakkı fotoşopla aynı şey 😂
https://youtu.be/cASbKWRSYzw00 Yorumla
+1 yılAlakası yok. Yani o makyajı ben yapsam o kadar güzel olamam. Alt yapı var kızlarda. Güzelliği arttırır demek daha doğru olur.
00 YorumlaMakyaj bir kadının en doğal hakkıdır. Güzelliğine eşlik eden bir araçtır. Bunu diyen erkekleri, kafayı üçe vurup sakalı kesmelerini rica ediyorum.
00 YorumlaDolandiricilikta olsa bakimliysa bence olur. Bana gelirken yapsin bana gene cekici gözüksün bence mahsuru yok 😂
00 YorumlaEVET bakımlı olmak iyidir ama maalesef bazı bayanlar kendilerine yeni yüz yapıyorlar iki yüzlü bir insanı kimse istemez
00 Yorumla10 kilo makyaj süren kızlarda, erkekler acaba ne saklıyor diye düşünüyordur bence 😅 ve haklılar. doğal bir makyaj herzaman iyidir
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2,1b cevap paylaştı. Yani anormal bir makyaj bence sahtekarlık dendiği gibi.. O kişiyi makyajsız görünce tanimak imkansiz.
00 YorumlaSade yapılan yüze renk gelsin diye makyaj yapanlara denilirse haksizlar. Suratına boya badana yapmış kişilere ben bile diyorum dolandırıcılık bence.
00 Yorumla
+1 yılMakyajin yaoilmasi guzel olan yerlerde var ama bence evet dolandiricilikdir kendi guzelligin neyine yetmezki extra bisiler yapiyorsun derim
00 Yorumla- Devamını Gör (205)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


