• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

"Makyaj dolandırıcılıktır" diyen erkeklerin haklılık payı var mı?

birsuskuncicek
birsuskuncicek Takip Et
FenomenMentor Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1017
Yapay Zekaya Sor
Makyaj sahtekarlıktır diyen erkeklet sizce haklı mı?
Makyaj dolandırıcılıktır diyen erkeklerin haklılık payı var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Makyaj
"Makyaj dolandırıcılıktır" diyen erkeklerin haklılık payı var mı?
Cevapla
Makyaj Soruları Erkek Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
27 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • HissizProfil
    HissizProfil Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Makyaj yapmak kişinin kendini olduğundan daha güzel görmek, göstermek istemesiyle alakalıdır. herkesin kendi vücudunda beğenmediği, kusur olarak gördüğü ya da kendisi önemsemese bile toplum baskısıyla üzerinde uygulama yapmaya mecbur kaldığı yerler mevcuttur. yok diyene aldanmayın. hal böyle olunca güzel, hoş, yakışıklı, çekici görünmek adına yapılan tüm uygulamalar bu mantıkla nitelikli dolandırıcılık kapsamına girer. buna kaş almak, epilasyon yaptırmak, cilt bakımı, estetik operasyon, saç kesimi, solaryum, diş beyazlatma ve protezi, peruk, saç protezi, ince gösteren giysiler, kaldırıcı etkili iç çamaşırları, parfüm oje gibi aklınıza gelebilecek tüm kozmetik ürünler, topuklu ayakkabı vs dahil edebilirsin. ne demişlerdi, çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • BalkanTürkü
    BalkanTürkü Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 76%
    +1 yıl

    Kızların sürekli makyaj yapması ve fotolarının çoğuna filtre ekleyip fotoşop yaparak kendilerini olduklarından daha güzel göstermeleri maddi olmasa bile manevi dolandırıcılıktır. Çünkü bazı kızların doğal halleri güzel olmuyor. Doğal hali güzel olmayan kızlar makyaj yapıp güzel olduklarında ve karşısındaki erkeği bu şekilde etkilemeye çalıştıklarında bu dolandırıcılık değil de nedir?

    0
    0 Yorumla
  • Demir666
    Demir666 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 586 cevap paylaştı.

    Ben bir kadının makyajına maaşımı veremem abi ne gerek var güzelse güzel çirkinse çirkin olduğu gibi olsun çirkin olmak suç değil kadınlar güzellikle olacağını sanıyor herşeyi çirkindir zekidir fiziği konuşması iyidir karakteri güzeldir yine kabul edilir yani makyaj olayı abartılıyor bence

    0
    0 Yorumla
  • Lilith_me
    Lilith_me Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır, kendi bedenimiz kendi kararımız. Hiç makyaj yapmamanın bir eksiklik olmayacağı gibi çok makyaj yapmak da dolandırıcılık değildir, kendimizi bu şekilde daha iyi hissediyorsak, aynaya baktığımızda mutlu oluyorsak mesele yok demektir. Diğerlerinin ne düşündüğünü çok fazla önemsememek gerekir.

    0
    9 Yorumla
    • Rezzy
      Rezzy
      +1 yıl

      Ya bırak bu masalları çoğu kızın tipi vasatın altında. Makyaja kurtuluş gözüyle bakıyorlar

      Yorumla
    • Lilith_me
      Lilith_me
      +1 yıl

      @Rezzy güzellik görecelidir, makyajla kendilerini daha güzel hissediyor ve bu şekilde mutlu oluyorsa onların adına sevinmeliyiz🤗

      Yorumla
    • Lilith_me
      Lilith_me
      +1 yıl

      Oluyorlarsa*

      Yorumla
    • Rezzy
      Rezzy
      +1 yıl

      Sen çok makyaj yapiyosun galiba

      Yorumla
    • Lilith_me
      Lilith_me
      +1 yıl

      @Rezzy sen de yapmıyorsun ama leş gibi suratın var oluyor böyle şeyler hayatta ❤️

      Yorumla
    • Rezzy
      Rezzy
      +1 yıl

      Ben beğeniyorum gayet iyi bir yüzüm var

      Yorumla
    • 6116SS
      6116SS
      +1 yıl

      Sen git bacak killarini al önce iki yüzlü biz olmasak boya süreceksiniz sanki

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Makyajla güzel olduğunu sanmak biraz eksik hissetirir bence aynı şey efektle Ve estetikle de olduğun gibi güzel hissetmek önemli

      Yorumla
    • Lilith_me
      Lilith_me
      +1 yıl

      @Berivann6 bu sizin görüşünüz, bırakın kim kendini nasıl iyi hissediyorsa öyle yapsın bu yapılan tamamen cinsiyetçilik, müdahale. Nasıl ki bir erkeğin kıllarını alıp almamasına biz karar veremiyorsak ve müdahale etme hakkına sahip değilsek her kadın da kendi bedeni üzerinde istediği işlemi yapabilir, saygı duymak zorundayız. Bunu da çok makyaj yaptığım için söylemiyorum herhangi bir estetik operasyon da yaptırmadım ama yaptıranlara saygım var.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

133

Cevap

132

Cevap

  • Afroditin_kızı41
    Afroditin_kızı41 Takip Et
    FenomenXper 6 Yaş: 24
    +1 yıl

    Yok, makyaj yapan kızla birlikte olmazlar isterlerse. Bu onların tercihi. Ama makyajı dolandırıcılık olarak adlandırmak nasıl bir seviye anlamadım.

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Evet var bence bazıları kırkını değiştiriyor

    7
    2 Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      +1 yıl

      Irkını

      Yorumla
    • Kemaltangunes
      Kemaltangunes
      +1 yıl

      🤣🤣🤣🤣 güzel hemşerim benim 🙏

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.

    Hayır güzele makyaj yakışıyor

    0
    0 Yorumla
  • tuba-sueda
    tuba-sueda Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 889 cevap paylaştı.

    Erkekler gerçekten o gördükleri imajın olmadığını bile bile ilgi gösteriyorlar sıradan bir erkeğin kadınlardan kendisine yaşatılan cinsel hislerin ötesinde bir beklentisi olduğunu sanmıyorum. Fiziksel beklentilerin ötesinde hedefi olan bir erkekle rastlaşmadığım için yalnızlığı tercih ettim zaten. Makyajın altında neler gizlendiğini reel videolar gayet net ifşa etti ayrıca. Derler ya, alan razı veren razı diye. Herkes birbirinin yalanlarından geçici bir haz uğruna memnunmuş gibi yapıyor.. Bana sorarsan, makyaj yapmak genç bir kadının kendisine yapabileceği en sinsi kötülüklerden birisidir..

    3
    1 Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Cildi maddesiyle bence surmediklerinde çoğunun cildi daha bozulmuş renksiz duruyor makyaja alışmış yüzler

      Yorumla
  • 7_Kocali_Hürmüz
    7_Kocali_Hürmüz Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 44%
    +1 yıl

    Makyaj’ı dolandırıcılık olarak Adlandıran tek toplum Türk toplumu galiba.. Adı üzerinde MAKYAJ.. İsteyen istediği gibi Makyajını yapar, Türk Erkekler gördüğü kıza şıpsevdi gibi aşık mı oluyor? önceden kızın hiç mi yüzünü görmüyor? Doğal halinide Makyajlı halinide bilmiyor mu ki Dolandırıcılık diyor? Vah vah vah 🫡🫡 ? Tipik her gördüğü güzel sandığı kıza / kadına Ya. v. şayan Bir (Örnek) Erkek lafları bence bu, ondan dolandırıcı lafını yapıştırmış, Hemcinsini gömen kadınlarda bunların şakşakcısı.

    2
    6 Yorumla
    • SavegBeyYeni
      SavegBeyYeni
      +1 yıl

      Şu anda tüm kızlar makyajla dışarı çıktığı için tanıyamıyoruz sizi gayet normal.

      Yorumla
    • SavegBeyYeni
      SavegBeyYeni
      +1 yıl

      Eğer harbi dediklerinizin arkasındaysanız bir gün tüm kadınlar makyajsız çıksın dışarı o zaman görelim neymiş sizin asıl yüzünüz.

      Yorumla
    • 7_Kocali_Hürmüz
      7_Kocali_Hürmüz
      +1 yıl

      @SavegBeyYeni Her kadın makyajlı mı? Doğru sanırım Türkiye için geçerli bu.. orada bir çoğunuz kadın erkek olsun birbirinden komplexli zaten.. HAKLI olma payında vardır…

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      @SavegBeyYeni ben çoğunlukla doğal çıkıyorum tüm kızlar diyerek genellemek saçma bence

      Yorumla
    • SavegBeyYeni
      SavegBeyYeni
      +1 yıl

      Genelleme yaptığım için kusura bakma

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      @SavegBeyYeni önemli değil

      Yorumla
  • Yâvheheeya
    Yâvheheeya Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Dolandiricilik olarak gormuyorum. Asiri guzel makyaj yapan kizlar var tamamen degisiyorlar. Yetenek bu. Erkeklerde bunu bile bile yaklasiyorlar sonra huylar ortaya cikinca yok makyajla guzelsin yok kendini tamamen degistiriyosun bilmem ne pesinde kosarken oyle demiyodun artist diyesim geliyor. Ben bi maskara bi ruj suruyorum gundelik hayatta ama makyaji guzel olan kizlara donup donup bakiyorum yalan yok. Yapabilen yapsin, zamani olan yapsin, kendine yakistiran yapsin kimsede karismasin bi zahmet.

    1
    0 Yorumla
  • _GAYGünlükleri_
    _GAYGünlükleri_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 30
    +1 yıl

    Merhaba evet biraz haklılık payı var bazı kadınlar özellikle bu Koreli olanlar yüzlerine bant falan çekiyor birşeyler yapıyorlar onlar düpedüz dolandırıcı ama böyle hafif bir makyajla daha ön planda olmak dolandırılıcılık sayılmaz :)

    0
    0 Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Erdoğan'ın tek doğru söylediği laf makyaj yapan kadın kaportası bozuk araba gibidir. Şimdi eşi yapıyor maşallah 1 ton makyaj.

    Sahtekarlıkta 1 numara makyaj. Sadece kadınlar için geçerli bir durum değil. Ev araba hepsi için geçerli. Güzel göstermek istiyorsan üzerinde biraz oynaman yeterli.

    1
    0 Yorumla
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 757 cevap paylaştı.

    Yerine göre haklı yerine göre haksız. Natural makyaj yapan kadınlar var bir de boya küpünden çıkmış kadınlar.. Erkekler bunu her kadın için kullanamaz bence makyaj yapmak bir sanattır doğru yapılırsa. Sadece Görünüşe göre eş seçersen olabilecekler bunlar. İyi olan iyiyi hakkediyor. Kızlar Bir Adım Öne

    1
    2 Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Makyajın sanatla ilgisi Yok evet güzel makyaj yapan çoğu kişinin resim yeteneği de iyi olabilir yüze sanat çizenler gibi ama makyaj sanat sayılmaz yinede

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      +1 yıl

      @Berivann6 doğru, ölçüsünde makyaj yapmak bir sanattır.

      Yorumla
  • Adem23
    Adem23 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    yani her insan bir değil ay kız birde erkek tarafından düşün yani kızların doğal hali daha güzel bakıyo makyajlı güzel olmuş tamam diyiyor sabah bi kalkıyor surat ter temiz makyaj yok ay şöyle düşünün erkeğin kendine yakışan sakal bıyığı var 1 saat sonra yok tepkin ne olurdu ya da lafın insanın içi güzel olucak ya dışı değil

    0
    0 Yorumla
  • Berivann6
    Berivann6 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Ben genelde makyajsızım nadiren makyaj makyajsız halimi daha çok beğeniyorum makyaj maske gibi hissettiriyor cilt nefes almıyor gibi çok rahat sayılmaz makyaj yapan olabilir tabide yapaylik bana görede ve cildi yıpratıyor sık sık yapılırsa yüz daha çok alışır yapılmadıgında ise değişik ve yorgun duruyor renksiz

    0
    0 Yorumla
  • Descartes01
    Descartes01 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Aslında benim iki görüşüm var. Birincisi boya badana yapan kızlar genellikle doğal hali güzeldir ama daha çekici olmak için yaparlar. İkinci görüşümde ise doğal halleri ile pekte çekiç olmayan kızdır. Örneğin benim saçlarım dalgalı dır normalde ama jule ile düzleştiriyorum. Onu da yapamıyorum çok dalgalı olduğu için 😀😀

    0
    0 Yorumla
  • lil_liberty1776
    lil_liberty1776 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır, hiçbir haklılıkları yok! Ne için gerekçe? Makyajın sahtekarlık olduğunu düşündüğü için mi? Makyaj yapan kadınların sahtekar olduğunu düşündükleri için mi? Yoksa milyarlarca dolarlık kozmetik endüstrisinin tamamının büyük bir sahtekarlık olduğunu düşünmek için mi? Emin değilim, ama sahip olduklarını düşündükleri gerekçe ne olursa olsun, muhtemelen yanlış olduğundan eminim.

    0
    7 Yorumla
    • SavegBeyYeni
      SavegBeyYeni
      +1 yıl

      Bu arkadaşın düşünce stili : ERKEKLER BİR ŞEY DEDİ KESİN YANLIŞ ÇÜNKÜ BİZ KADINLAR HER ŞEYİ BİLİRİZ.

      Yorumla
    • lil_liberty1776
      lil_liberty1776
      +1 yıl

      @SavegBeyYeni Ah, canım. Erkeklerin neden makyajın bir sahtekarlık olduğunu söyleyebileceğine dair basit, mantıklı açıklamam, zihninizin karmaşık, nüanslı iç işleyişini hesaba katmadığı için çok üzgünüm. Lütfen, neden beni aydınlatın. makyajın sahtekarlık olduğunu söyleyen erkeklerin haklı olduğunu düşünüyorsun. LOL

      Yorumla
    • SavegBeyYeni
      SavegBeyYeni
      +1 yıl

      "Emin değilim, ama sahip olduklarını düşündükleri gerekçe ne olursa olsun, muhtemelen yanlış." Bu tam bir üstün-kız hastası birisinin söyleyebileceği vır şey.

      Yorumla
    • lil_liberty1776
      lil_liberty1776
      +1 yıl

      @SavegBeyYeni "Üstün kız" mı? Üzgünüm, erkeklerin birdenbire kadınlarla ilgili her konuda uzmanlaştığı notu kaçırmış olmalıyım. Lütfen bana bir kadın olarak bilmediğim şeyler hakkında daha fazla bilgi verin. Can kulağı ile dinliyorum. Aksi takdirde irrasyonel fikirlerini al duvara felan söyle !

      Yorumla
    • SavegBeyYeni
      SavegBeyYeni
      +1 yıl

      Her konuda uzmanlaşan sizsiniz. Her şeyi siz bilmiyorsunuz. Bunu kabul edin artık.

      Yorumla
    • lil_liberty1776
      lil_liberty1776
      +1 yıl

      @SavegBeyYeni Seninle gereksiz polemiğe girmeyeceğim. Soruma cevap istiyordum ama alamıyorum ^^

      Yorumla
    • srwhiskey
      srwhiskey
      +1 yıl

      Bi bitmedi şu erkek düşmanlığınız

      Yorumla
  • нσηєувαвє
    нσηєувαвє Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Bazı kadınlar gerçekten aşırı değişiyor özellikle Çinliler ve Japonlar :D ama durum hepsi için aynı değil tabii ki. Erkeklerin de saçı sakalı onların makyajıdır genelde kestiklerinde tanıyamıyorsun.

    "Makyaj dolandırıcılıktır" diyen erkeklerin haklılık payı var mı?"Makyaj dolandırıcılıktır" diyen erkeklerin haklılık payı var mı?
    0
    0 Yorumla
  • Kawasaki_Ninja
    Kawasaki_Ninja Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
    =))
    =))

    Düğün sabahında boşanmaların sebebini bulduk =)

    0
    8 Yorumla
    • BlackDeacker
      BlackDeacker
      +1 yıl

      😂😂😂harbiden laa bu ne😅sabah bi kalkiyon dün ki kadin değil ara polisi jsjsjssj

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Yüz nakli :))

      Yorumla
    • Smsmaksm
      Smsmaksm
      +1 yıl

      @BlackDeacker sende dış görünüşü için evlenir isen böyle durumla karşılaşırsın arkadaş

      Yorumla
    • BlackDeacker
      BlackDeacker
      +1 yıl

      Herkes dıs görünüşüne göre harekt ediyor kandırmayın kendinizi

      Yorumla
    • Smsmaksm
      Smsmaksm
      +1 yıl

      @BlackDeacker dış görünüş dediğiniz şeyde bakım ve güzellikten geliyor ama. Bakım yapmasan makyaj yapmasan kendi benliğini saklamasan da bakmıyorsunuz e buda doğru. O zaman o şoku yaşayıpta isyan edemezsiniz sizde haksızsınız

      Yorumla
    • BlackDeacker
      BlackDeacker
      +1 yıl

      Genelde makyaj güzeli seçmiyorum ben😃doğal güzellerdir guzel olanlar

      Yorumla
    • Smsmaksm
      Smsmaksm
      +1 yıl

      @BlackDeacker doğal güzel diye bir şey yok. Sadece doğal gösterip kusursuz (yine makyaj , kozmetik ürünleri vs) doğal görünümlü güzellerle karşılaşıyorsunuz. Bayan kuaförüyüm biliyorum şimdi bana doğal güzellikten bahsetme yani

      Yorumla
    • BlackDeacker
      BlackDeacker
      +1 yıl

      Yo kız hiç makyajsız güzel😄3 tane arkadaşim var oyle. Onlar zaten düğunde bile hafif makyaj yapar yeterli😄1 ton boya kullanmiyorlar.
      Yuz şekli , göz, dudak , burun güzel olduktan sonra boyaya gerek kalmiyor

      Yorumla
  • Jealous_14
    Jealous_14 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 342 cevap paylaştı.

    Evet var bence ya güzelsinizdir ya değilsinizdir makyajla ancak geçici bir beğeni toplarsınız doğal olarak güzel kız her zaman öndedir bence mesela sokakta çok güzel kız var ama yakışıklı erkek çok aşırı az çünkü erkeklerin makyaj gibi bir imkanı yok o yüzden yakışıklı olanlar da tam yakışıklı oluyor

    0
    0 Yorumla
  • objektifyakışıklı
    objektifyakışıklı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Korelilerin yaptigi tamamen sahtekarlık. Ama aslinda normal dusununce de aslinda olmayan bir guzelligi daha iyi daha guzel gostericek kadar yapilan makyaj bence de dolandiricilik gibi bir sey. Doğalliği her zaman daha cok seviyorum Zaten bi kadın dogalken guzelse makyaj bile yapmiyor bazilari en azindan. Erkek makyaji diye de bir sey var oldugundan daha fazlasi gibi gosteriyorsa bence o da dolandiricilik.

    0
    0 Yorumla
  • e-Darius
    e-Darius Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Nedendir bilmem, kadının makyajı ne kadar ağırsa saklayacak o kadar çok şeyi varmış gibi gelir bana, gündelik makyajın bir maske gibi kullanılması.
    Akne izin varmış, su çiçeği izi kalmış, bacağında yanık izi varmış, vs. bunlar önemsiz şeyler benim için. Makyaj falan neyse de, iki taraf için de karakter önemli, gerisi çiçek böcek

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yapana da saygım sonsuz yapmayana da saygım sonsuz majyaj seven erkeğe de saygım sonsuz yapmayana da saygım sonsuz ben allık ve rimel seviyorum ruju biraz korkunç buluyorum. En çok sade makyajı hanımlara yakıştırıyorum. Hanımefendiler de beni tersleyip aşağılıyor beni tersleyip aşağılayanlara da saygı duyuyorum. Makyajlar makyajıyla, makyajsızlar makyajsızlığıyla uzun ve mutlu yaşasın.

    0
    2 Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Asıl en güzeli ruj hiç makyaj yapmasan bile ruj yeterli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hanımefendiler her konuda herşeyin en doğrusunu bilirler bana saygı duymak düşer...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kızlar Bir Adım Öne Ne alakası var sadece erkekler için yapmıyoruz sonuçta kendimizi daha güzel görmek için yapıyoruz. Kendilerini fasulyeden nimet sanmasınlar.

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Rezzy Doğal güzelliklere rastlayamamışsınız oturunda halinize yanın bence 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Rezzy tüm erkekler kıvanç ya da kenan değil hele sen yanından geçemezsin ağzını açma bence

      Yorumla
    • Rezzy
      Rezzy
      +1 yıl

      Ben erkek adamım yataktan kalktığım gibi geziyorum. Beni gören kadın zaten beğenir olduğum gibiyim doğalım. Kadınlar benden emin.

      Ama ben sizi görünce güzel mi emin olamıyorum makyaj var çünkü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Rezzy bu tiple çok zor

      Yorumla
    • Rezzy
      Rezzy
      +1 yıl

      Tipim gayet iyi. Bence yakisikliyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Rezzy hehe kendini kandırmaya devam edebilirsin

      Yorumla
    • Rezzy
      Rezzy
      +1 yıl

      Hayırdır neremizi beğenmedin. Söyle biz de bilelim

      Yorumla
    • 6116SS
      6116SS
      +1 yıl

      Illa bu tarz sorulara senin gibi soytari kizlar damliyor , erkek icin yapmiyormus ulan sevgilisi olmayınca bacak kılı almayan kızlarla dolu memleket, ne boş konuşuyorsun

      Yorumla
  • respectemir
    respectemir Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Yapsınlar kimsenin gerçek yüzünü görmek istemiyorum

    1
    1 Yorumla
    • birsuskuncicek
      birsuskuncicek
      +1 yıl

      Haha😁😁😁

      Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Aklı gözünde olan zaten kendi kendisini dolandırıyor. Burada makyaj yapan kadını kimse suçlayamaz. Çünkü kadın, kendisi için makyaj yapan, kendisi için giyinen ve kendisi için aksesuar takan yegane canlıdır.

    1
    0 Yorumla
  • zeroe
    zeroe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 71%
    +1 yıl

    Ben bir kiz olmama ragmen erkeklere destek veriyorum bu konuda. Ama tabiki makyaj yapmayida seviyorum. 😊

    4
    6 Yorumla
    • aihayasaka
      aihayasaka
      +1 yıl

      Pickme olmak nası bi duygy

      Yorumla
    • zeroe
      zeroe
      +1 yıl

      @aihayasaka cok guzel tavsiye ederim ya oyle degil tabiki hem o tur bir kisilige sahip degilim bos yapma lutfen

      Yorumla
    • aihayasaka
      aihayasaka
      +1 yıl

      Tamam guzelim

      Yorumla
    • zeroe
      zeroe
      +1 yıl

      @aihayasaka pardon canım biraz sert cikistim

      Yorumla
    • aihayasaka
      aihayasaka
      +1 yıl

      Sorun yok 🖤

      Yorumla
    • zeroe
      zeroe
      +1 yıl

      @aihayasaka sagol 😍❤

      Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Sakal da dolandırıcılık bana göre. Sakalı kesince İlyas Salman'a dönen bir sürü erkek tanıyorum.

    4
    0 Yorumla
  • Neyapacaksınkiiiiii
    Neyapacaksınkiiiiii Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence var. Makyaj çoğu kadını bambaşka birisi haline getiriyor. Doğal iken güzel olan kadınları tenzih ederim.

    4
    1 Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Zaten hem doğal hemde makyajla güzel olan gerçek güzeldir

      Yorumla
  • BayanKedivelisii
    BayanKedivelisii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 36%
    +1 yıl

    Aynen öyle tamamen bir ozguven eksikligi kendinde olmayan seyleri makyajla ort bas edip ben dogalim ayağına gelenler abi o çocuk ya da erkek oyle ya da böyle seni zaten makyajsiz gorecek saçma yani :D

    0
    0 Yorumla
  • Tatlı_günahlar
    Tatlı_günahlar Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 94%
    +1 yıl

    Bu makyaj kaç kadını evde kalmaktan kurtardı 😎👍 boşuna dememişler bir kadını sabahları yataktan kalktıktan sonra görüp karar vereceksin güzel her zaman güzeldir. Boyayla ninemde teyzemde 18 lim sıfır kilometre olur 😎😂

    0
    0 Yorumla
  • Lucky-Luke
    Lucky-Luke Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 82%
    +1 yıl

    Var. Yüzsüz binlerce kişi en güzel yüzleri takınıyorlar. Keşke yüzlerine uğraştıklarını karakterlerine uğraşsalar. Belki daha iyi bir insan olurlar da kimse onların yüzündeki makyaja göre değerlendirmek zorunda kalmasa...

    0
    0 Yorumla
  • SalvioHexia
    SalvioHexia Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 82%
    +1 yıl

    makyaj güzelleşmek içinde yapılır
    bi çeşit kusurları kamufle etme için de yapılır

    buradaki niyet önemlidir güzelleşmek isteyen bir kadın hafif makyaj yapar
    ama boya küpü gibi gelen biri bir şeyleri gizlediği çok bellidir :D

    0
    0 Yorumla
  • cryaftersleep
    cryaftersleep Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 50%
    +1 yıl

    Günlük rutin yapılan kolay ve hafif makyajlar dolandırıcılık değil fakat bazıları öyle iyi yapıyor ki gerçek yüzü ile makyajdan sonraki yüzü tanımak epey zorlaşıyor.

    1
    0 Yorumla
  • Doğukanx54
    Doğukanx54 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Açık konuşmak gerekirse çoğu kızlar sırf karşı taraf beğensin diye makyaj yapıyor giyiniyor kimse kendine özgün hareketler sergilemiyor erkeklere karşı dikkat çekmeye çalışıyor nerden biliyon diceniz görüyorum şahit oluyorum yaparlar b*ktan bir makyaj vs. Olsun sonrada erkeklerin tipini eleştirirler

    0
    0 Yorumla
  • SporcuMan18013
    SporcuMan18013 Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 634 cevap paylaştı.

    Yani hafif bir makyaj yapıyorsa bunda sorun yok ama kimisi öyle bir makyaj yapıyor ki orijinalini görmek için tazyikli suyla yıkamak falan gerekiyor işte bu dolandırıcılıktır.

    0
    0 Yorumla
  • Saudade000
    Saudade000 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    tamam bazıları çok abartıyor ama erkekler de kanamasın bir zahmet göz var nizam var yani o kadar boyanın altında ne bekliyorsun dış görünüşe bakarsanız böyle olur...

    0
    0 Yorumla
  • asisuskun
    asisuskun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 88%
    +1 yıl

    Haklılar iki çeşit makyaj vardır yüzüne renk katmak içinde yapılır yüzüne boya badana yapmak içinde yapılır erkekler o boya badanayi kast ediyorlardir...

    0
    1 Yorumla
    • Ergenlikbasabela
      Ergenlikbasabela
      +1 yıl

      Makyajsizda beyeniyorsam sıkıntı yoktur.

      Yorumla
  • Yusuf0138
    Yusuf0138 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 41%
    +1 yıl

    Ya bazıları var harbiden kaporta çürük. Pasta cila boya ile toparliyorlar. Sonra değişen yok, önemsiz yerlerde boya var diyorlar. Abi etek altı komple boyalı...😁

    0
    0 Yorumla
  • Guseeee
    Guseeee Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 42%
    +1 yıl

    Kadınlar kiloyu zor örter ama makyajla çirkinliğini tamamen saklar evlenmeden makyajsız mutlaka görün erkekler başka biriyle evlendiginizi düşünürsünüz valla benden söylemesi

    0
    0 Yorumla
  • PeloPelo
    PeloPelo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Bazı durumlarda haklı olabilirler. Bazı kızların içinden başka bir insan çıkıyor.
    Onun dışında bizim günlük yaptığımız sıradan makyajlar bir şey ifade etmez bence.

    0
    0 Yorumla
  • Scorpio_01
    Scorpio_01 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Daha öncede söylediğim gibi. Bazı kadınlar saatlerce makyaj yapar bazıları ise sadece gülümser. 🙂 Abartılan makyaj çekici değil iticidir. Ne yazık ki bazı kızlar kadınlar bunu anlamıyor.

    0
    0 Yorumla
  • deadalus
    deadalus Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 50%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 324 cevap paylaştı.

    Holding patronu diye kendini tanıtan erkek beş parasız ciksa evlenince de sana zengin görünmek için yaptığı masrafların borcunu ömür boyu ödeyecek olsan sen ne hissedersin aynı şey işte 🤣🤣🤣

    0
    0 Yorumla
  • Sonprens07
    Sonprens07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 85%
    +1 yıl
    "Makyaj dolandırıcılıktır" diyen erkeklerin haklılık payı var mı?

    Bundan sonra bizde böyle yapacaz ozaman anlarsınız haklılık payımızı :D

    0
    0 Yorumla
  • okuyankim
    okuyankim Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    Efsaneyi anmadan geçmeyelim :))
    Herkes izlesin

    https://www.youtube.com/embed/AL2YoUF7ARc
    0
    0 Yorumla
  • ExtraBigcock
    ExtraBigcock Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Sorma ya bi kızla tanışıyorum fıstık gibi sanırsın kalibre mermisi neyse bir şeyler oluyor ayıp şeyler makyajı bir akıyor o makyajsız hali tarif edilemez. Cidden çok can sıkıcı

    0
    0 Yorumla
  • Hariqa
    Hariqa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet diecemde bana evet değil instagram da insanlar farklı insanlara dönüşüyor ben hep aynıyım sinirlerim bozuluyo bende barbie bebek olmak isterdim

    1
    0 Yorumla
  • Balikkburcu
    Balikkburcu Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 53%
    +1 yıl

    Evet haklıyız. Bir insanın güzelliğini boya badana alçıpan sıvayla kapatması dolandırıcılıktır açık ve net.

    1
    0 Yorumla
  • seyda028
    seyda028 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Ahahah maalesf haklılar makyajlı fıstık gbi olan kizlar makyajı silince içinden başka hi kadın çıkıyor resmen nitelikli dolandırıcılık resmen bu

    1
    1 Yorumla
    • BlackDeacker
      BlackDeacker
      +1 yıl

      Nitelikli dolandırıcılık 😂😂

      Yorumla
  • seloyazıyo
    seloyazıyo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 74%
    +1 yıl

    Sahtekarlık diyip makyaj yapmayanda da kusur buluyolar gidip makyajlılara yapışıyolar onu ne yapacağız?

    1
    1 Yorumla
    • Kara__kizz
      Kara__kizz
      +1 yıl

      Erkeğin de makaji sakal demişler

      Yorumla
  • BenKalenderMeşrebimm
    BenKalenderMeşrebimm Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Erkekler gözleri ile sever. O yüzden kadınlar makyaj yapar. Kadınlar kulakları ile sever. O yüzden erkekler yalan söyler.

    1
    1 Yorumla
    • CorazonesROTOS
      CorazonesROTOS
      +1 yıl

      yalanda insanı uzaklaştırır

      Yorumla
  • Justtacigarete
    Justtacigarete Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 77%
    +1 yıl

    Makyaj yaptığında doğal haliyle alakası olmayan birine dönüşüyor sa evet dolandırıcılık...

    2
    0 Yorumla
  • bylamer
    bylamer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49 , eic 69%
    +1 yıl

    kabortacı mahmut abinin dediği gibi... boya varsa darbe vardır...

    2
    0 Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Çoğu kız dozajını kaçırıyor ama gerçekten makyajın altından bambaşka bir şey çıkıyor aynı kişimi diye şaşırıyor insan 😌

    0
    0 Yorumla
  • polisgazi
    polisgazi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl
    https://youtu.be/AL2YoUF7ARc
    0
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Kul hakkı fotoşopla aynı şey 😂

    https://youtu.be/cASbKWRSYzw
    0
    0 Yorumla
  • kacanhollandali
    kacanhollandali Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 96%
    +1 yıl

    Alakası yok. Yani o makyajı ben yapsam o kadar güzel olamam. Alt yapı var kızlarda. Güzelliği arttırır demek daha doğru olur.

    0
    0 Yorumla
  • TuƝiȿș
    TuƝiȿș Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Makyaj bir kadının en doğal hakkıdır. Güzelliğine eşlik eden bir araçtır. Bunu diyen erkekleri, kafayı üçe vurup sakalı kesmelerini rica ediyorum.

    0
    0 Yorumla
  • P4nch_
    P4nch_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 86%
    +1 yıl

    Dolandiricilikta olsa bakimliysa bence olur. Bana gelirken yapsin bana gene cekici gözüksün bence mahsuru yok 😂

    0
    0 Yorumla
  • bcrerkn
    bcrerkn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 52 , eic 89%
    +1 yıl

    EVET bakımlı olmak iyidir ama maalesef bazı bayanlar kendilerine yeni yüz yapıyorlar iki yüzlü bir insanı kimse istemez

    0
    0 Yorumla
  • _Elyise
    _Elyise Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    10 kilo makyaj süren kızlarda, erkekler acaba ne saklıyor diye düşünüyordur bence 😅 ve haklılar. doğal bir makyaj herzaman iyidir

    0
    0 Yorumla
  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Yani anormal bir makyaj bence sahtekarlık dendiği gibi.. O kişiyi makyajsız görünce tanimak imkansiz.

    0
    0 Yorumla
  • LiLon
    LiLon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Sade yapılan yüze renk gelsin diye makyaj yapanlara denilirse haksizlar. Suratına boya badana yapmış kişilere ben bile diyorum dolandırıcılık bence.

    0
    0 Yorumla
  • RanqFosteR
    RanqFosteR Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 75%
    +1 yıl

    Makyajin yaoilmasi guzel olan yerlerde var ama bence evet dolandiricilikdir kendi guzelligin neyine yetmezki extra bisiler yapiyorsun derim

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (205)
Devamını Gör(250)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > "Makyaj dolandırıcılıktır" diyen erkeklerin haklılık payı var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Makyajın dolandırıcılık olduğunu sadece erkekler mi düşünüyor? 20 cevap verildi
Erkekler neden destekli sütyenin sahtekarlık olduğunu söylüyorlar? 101 cevap verildi
Erkekler de dolandırıcı mı? 60 cevap verildi
Kova burcu erkekleri aldatır mı? 35 cevap verildi
Haksız yere nafaka ödeyen erkekler düdüklü tencere midir? Neden düdükleniyorlar? 12 cevap verildi
Yengeç burcu erkekleri aldatır mı gerçekten? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨