Yani tabii ki çok kilolu olmak nasıl kötü etki ediyorsa çok aşırı zayıf olmakta kötü etki ediyor mesela yakın bir süre için alışveriş merkezine gitmiştim orada bir görevliye denk geldim ama kadın o kadar zayıftı ki yani o kadar zayıf ki sana anlatamam Ve gerçekten kötü duruyordu zayıflığını da bir sınırı var
bence çok zayıf olmak güzelliği bozmaz. çünkü onlarında kendilerine has özel bir çekiciliği vardır. fakat benim beğendiğim tipi soruyorsanız sportik hafiften etine dolgun bayanlardır. ha bu demek değil ki zayıflar çirkindir. aksine zayıflarında bana göre açıkcası ayrı bir güzelliği ayrı bir sportik havası vardır.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Zayıf olmak güzel değil. Zayıf biri olduğum içindir belki bilmiyorum ama doğru düzgün kıyafet bulmakta zorlanıyorum. her şey bol büyük geliyor üstüme tam oturmuyor haliyle hep diktirmekle ugrasyorum ve oda umduğum gibi olmuyor ama yapcak birsey yok diyip kötünün iyisini kabulleniyorum.
Zayıflığın da bir ölçüsü var.. İnce belli biraz da dolgun hatlara sahipsen zayıflık güzeldir.. yoksa öyle çırpı gibi bacak, kol hiç hoş durmuyor bence.. Dümdüz zayıflık hiç güzel değil, albenisi yok
bu görüş kişiden kişiye değişir mesela benim sevgilim beni zayıf halimdeyken ele avuca gelmiyorsun diyordu şu an bir kaç kıilo aldım yani tam balıketli olmasamda dolduruyorum her giydiğimi her baktığında ya da bu muhabbet geçtiğinde maşşalh diyip ıslık ötürüyo manyak yani göreceli ama kızlarım siz kendinizi nasıl mutlu hissediyorsanız öyle güzelsiniz
Ben zayıf ve kısa boyluyum ama yuzum sirin tatli yani belim ince goguslerimde buyuk bence bana yakısiyor zayiflik çok sayif olilunca sadece hatlarin dolgun oluncandaha iyi bence heryerin lombur lombur hic iyi degil
Kesinlikle bozuyor. Birde bizimkiler öyle bir diyet yapıyorlar ki; bildiğin ölüm orucu.. Öyle ne moral kalıyor, ne keyif. Sporla taçlandırmak lazım bunu..
Formunuzu koruyor ve sağlıklıysanız iyi ancak fazla zatıflık da iyi depil. En de almaya çalışıyorum ama herkesin bünyesi bir değil. Metabolizma hızlı olunca ne yesen de kolay kolay alamıyorsun.