Ben hep zayıftım. İnsanlar sürekli bana çok zayıfsın bu ne böyle kilo al vs derdi. 50 kg 173 boyundaydım. Bir anda 60 kg oldum ve hatlarım çok güzeldi yüzümde kilo aldı herkes bu sefer estetik mi oldun yanaklarına ne yaptın kalçanı mı yaptın vs dedi. Sonra zayıf halin daha güzeldi deneye başladılar. Kimseyi memnun edemedim. Sonra bir baktım hepsi kilolu ve 50-55 kilo olmaya çalışan insanlar. Biz onların olmak istediği kilodayız ama kimse bunu kaldıramıyor. Kilo vermek zor ama almak kolay. O yüzden doğru kıyafet ile çok daha güzel görünebilirsin. İstersen 100 kilo ol doğru kıyafet kendini tanımak vücudunu bilmek çok önemli. Sen kendine ne yakıştığını bulursan diğer insanlar ne kilolu ve zayıf halini eleştirir ve sen her türlü kendini güzel hissedersin
Bizim oralarda senin gibi çok zayıf kadınlara çangal derler 🤣🤣 gerçekten çok zayıfsın, doktora gittin mi, metabolizma hızı erken yaşlanmaya da sebep olabiliyor.
benim için bir bayan yaşına ve boyuna göre kilosu olması gerek şu an gördüğüm fofota gayet boy kilo ideal görümde aman yahu kaderin güzel olsun gerini takma kafana
İlk olarak fotonu izinsiz aldığım için özür dilerim kaç kilosun bilmiyorum ama şöyle 5 kilo falan alsan dahada güzel olursun evet kilo almak zor kendimden biliyorum 😄
Kanka sen kendini nasıl hissediyorsan öyle güzelsin, boş ver milletin düşüncesini insanlara kendini begendiremezsin, kilo alırsın çok kilolusun biraz zayıfla derler, zayıf olursun bu ne kız böyle çubuk gibi derler , balık etli olursun kız sen kilomu aldın derler, anlayacağın derler de derler kanka 😀
@KaranlıkMYHEART normalde dedikodu tarzım değil ama bazen iyi oluyor😀 kız kardeşimle oturduğumuz yerde baya bir dedikodu yapıyoruz sonra diyorum ki , aman bizene dedikodu yapmayın günah deyip kalkıyorum, 😀
@KaranlıkMYHEART ya kız kardeşim diyor ki abi sen şu kızı tanıyor musun diyor , evet diyorum geçen gün parkta bir çocukla gördüm, bir gün öncede başka bir erkekle okula gidiyordu felan dedim ordan başladı konu 😀😀
Allah sahibine bağışlasın da güzellik olgusu değişkendir aslında kültüre göre değişir topluma göre değişir zamana göre değişir. Nasıl güzel buluyorsanız kendinizi öyle olun...
Kesinlikle evet aşırı zayıf olmak ya da aşırı kilolu olmak dişiliği ve kadın hatlarını kaybettiriyir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Zayifliktan ziyade durus bozuklugun var gibi. Fitness yaparak kilo alsan cillop olursun. Bir de giyinmeyi ogrenmen lazim. Bu kadar dar giyinirsen zayifligin belli olur tabi bol giyin
Biraz kilo almaya bak Zarifsin iyi süper ama kemiksi olman biraz kötü sadece bi 5 10 kiloyla efsane olursun Ha çirkin diyenler olmuş O canım bakma Her insan güzeldir heleki içi güzelse
Askere gitsem kabul etmiyecekler belki ama şuanki halimden memnunum doktora gittim metabolizma hizli dedi 3 defa kan vs aldı dedi sen kafana takma evlen veya düzenli iş olursa düzelir dedi
Bak bu iyi mesela boyun daha uzun olsaydı zayıflığın biraz daha göze batardı bence. Yinede hafif kilo alabilirsin, bu çok bir taraftanda isteğin herşeyi bir aralık yiyebilirsin öyle düşün 😊