Uzun ojeli tırnakları pis olarak nitelenirenler olmuş bence buna üşenenler uydurmuş :) yıllardır tırnaklarım uzun oje sürmeyi de ihmal etmem manikürümü de kendim yaparım artık rutine girmiş hergün çok kısa süre vakit ayırarak ellerimin bakımını aksatmam gören herkes ellerimi cok beğenir ki ben kimse beğensin diye değil kendim böyle sevdiğim için tercih ediyorum ayrıca uzun tırnakları temiz tutmayı bilmek önemli temiz tutmayı beceremeyip kesmeyi tercih edenler nasıl bakımsız olmuyorsa uzatanlarda pis değil hemen yaftalamak ne kolay, yemek yaparken de eldivenler mevcut yapmak istedikten sonra çözüm çok yani
Neden bakımsız olsun.. Tırnak uzatmak, oje vs. sürmek bakım değil, şu görsel içinde mikrop barından bir kutunun süslenmiş hali benim nazarımda.. El, tırnak hijyenine dikkat edilsin, tırnak uzatilmadan kesilip törpülensin yeterli bence..
Tabii ki bakımsızdır. Ellerine özen göstermeyen bir kadın neresine gösterecek ki ona bakımlı diyeceğiz. Herkesin gözü önündeki ellerine bakım yaptırmayan insan diğer yerlerine hiç özen göstermez. O yüzden bakımsızdır denilebilir.
Kulp takmamak lazım kimseye🙂 Bakımlı eller nede güzel olur da hani akşama kadar çamaşır bulaşık yemek ve ev işlerinden sonra ojesi de olmayı versin. Krem sürsün ellerine yeter ki o eller incinmesin değil mi!😊
Yani biraz dikkat etmek gerekiyor şartlarını el veriyorsa. Ben şimdi doğuda çiftlik yapan kadına ellerin niye bakımsız diye yargı dağıtmam. ya da pamuk toplarken sıcaktan elleri kavrulan kadına