Burnunuzdan memnunmusunuz, yoksa estetik olmak mı istiyorsunuz? 


Estetik görünsün ya da görünmesin. Kendimi tüm kusurlarınla seviyorum. Ne toplum ne de sevdiklerim için kendimde herhangi bir değişiklik yapmam, yapmayacağım da.
~olduğu gibi, gayet güzel 💮
İlk kız arkadaşım burnundan rahatsızdı ve estetik yaptırdı. Operasyondan 10 gün sonra buluştuk görünce aman tanrım didim 😳 gözlerinin beyaz kısmına kan otormuş, gözleri mosmor ve yüzü gözü şişmiş. Onu öyle görünce hem çok acıdım hemde dünya kadar para verip kendine neden bu kötülüğü yaptığını sordum! Şu anda burnu estetikli ama kocası beğenmiyor 😂 😂 💦 oysa ben eski halini beğenirdim. Bu kadın milletinin bazıları gerçekten salak :) hiç kusura bakmayın ama gerçek bu..
Nefes sorunum var
Tam istediğim hatta bir çok insanın yaptırmak isteidği gibi
Cevap
28Cevap
Şu an tam istediğim gibi gadası. Estetik olmaya gerek yok.
Güzel ama büyük buluyorum bunun için estetik ameliyat olmam ama nefes sorunum var bunun için doktora gittim birşey dedi ameliyat gerekiyor Muş ve gerçekten çok rahatsızlık verici
Estetik yaptırdım zaten aslında çok kötü değildi ama yine de görmek istediğim gibi olması daha iyi şu an memnunum
Sağlık açısından sıfır sıkıntı estetik olarak kötü de olabilir ama komple yüzümü sevdiğim için hiç burun estetiği düşünmedim
istediğim gibi deİl ama estetik de gerekmiyor idare ediyorum
Var ama olmuyorum bütün burunlar birbirine benziyor
Burnum bir harika dostum. Hiçbir müdahaleye gerek yok.
Ben memnunum ama estetiğe de ihtiyacı var. Bir tık küçük olsa daha güzel olabilirdi.
Kırık burnum. Üstü yamuk duruyor. Estetiğe ihtiyacı var.
Küçük yaşlarda yüksek bir yerden düşmüştüm rahat nefes alamadığım için olsa iyi olurdu
Genelde guzsl diyorlar burnuma da ben estetik yaptırmak istoyroum...
Burnumu seviyorm hicbir mudahaleyede gerek yok sukurler olsun
Allah a çok şükür tam istediğim gibi çokta memnunum
Estetiğe ihtiyaç var
Zaten nefes alamıyorum, yamuk falan 😂😂
Yeniden yaratılmalı
burnum düzgün göze çarpan bir sorun yok ama biraz yayık gibi geliyo bana😅 bir tık daha toplu olmasını isterdim estetiğe ihticacım var bence
Değil ama estetiğe gerek yok, daha neler var, beni begenen böyle beğensin
İstediğim gibi doğuştan esnetikli gibi burnum var benim
tam istediğim gibi demiyelim de memnunum
Ya bazen görüyorum dimdik komedi giivler 🤗 memnunum beni yaratan böyle yaratmış oynamaya gerek yok
Memnunum estetik te ola bilirim ama herkes bir birine benziyor
Estetiğe ihtiyacı varrrrr ama işte yaptıramam günah diye :(
Herkes estetik sanıyor kimseyi inandiramiyorum. Sanırım güzel 😅
Vallaha bu konuda çok şanslıyım burnum tam bir altın oran hem küçük hem orantılı çok güzel gözükür
Geniş köpek balığı yüzgeci misali...
Nefes almam için var evett
Eh İşte Güzel Bunada Şükür Diyorum😌
evet tamm isteidigm gibi estetıge hiç gerek yok
Tam istediğim gibi denebilir
Herkesin istediği gibi
Sukur tam istedigim gibi 🥰🤗
Estetik yaptırmak istiyorum
Istedgim gibi degl batlıcan gibi cnmm yha
Estetik yaptıracağım
Bir erkeğe göre burnumun çok iyi olduğu söylenir.
Tam istediğim gibi. Çok thanks god
Gayet iyi mis gibi
Canım burnum ❤️
Memnun değilim estetik olacam paramı billeyip
Estetiğe ihtiyacı var çünkü kırdım 💆♂️
Memnunum. Kemerli olsaydı da memnun olurdum yine.
Burun konusunda şanslıyim estetikli gibi
yaniii biraz kıvrımlı olaydı iyiydi
Çok şükür iyi burnum estetiğe gerek yok
Çok şükür tam istediğim gibi fındık büyüklüğünde
Burnum küçük ve yüzüme çok yakışıyor çok memnunum
1 tik burnu yuksek olsa ymdir
Epey seksili bence 😂
tam istediğim gibi şükürrr minicik ve hokka
Var biraz ihtiyacı ama gerek yok
Estetiğe ihtiyacım var.
Yani fena değil ama yaptırmak da iyi fikir gibi
Tam istediğim gibi.
Sen hiç uyumazmisn
Ne alaka?
Gece gunduz KS de goruyorm senı, kocana da zaman ayır kız
Sanane benim hayatım!
Orası evet
Estetiğe ihtiyacım yok.
Memnunum
İstediğim gibi
İstedigim gibi
Bunada şükür
Tam istediğim gibi diyemem ama burnumdan memnunum
Kötü
Estetik oldum
İstediğim gibi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?