Güzellik & Bakım Dağınık saçları olan sevgiliye tarak hediye etmek ayıp olur mu? Meleyyyy_19 Takip Et FenomenGuru Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 61 Yapay Zekaya Sor Saç taranması ve güzel gözükmesi için gereklidir 😂 siz eder miydiniz? Dağınık saçları olan sevgiliye tarak hediye etmek ayıp olur mu? Cevapla Hediye Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
Bulasmayinbana88 Takip Et Yoda Yaş: 101 , eic 100% +1 yıl Mantıklı olur. Ama ben ima yapmaktansa direk söylerdim 4 0 Yorumla
deneme112 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Ben, dağınık olmasını seviyorum ama o saçlarla oynamak güzel oluyor. :D 1 0 Yorumla
PiLLy_BheBek Takip Et Master Yaş: 31 , eic 83% +1 yıl Bu görseldeki gibi olursa tarak değil makas hediye ederim😄 1 0 Yorumla
sobremessa Takip Et Xper 4 Yaş: 23 , eic 87% +1 yıl Zaten çok güzel görünüyorsun ama saçlarını biraz toparlasan seni daha çok beğeneceğim diyebilirsiniz bunun yerine 2 0 Yorumla
Mutsuzluktabirşey Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 92% +1 yıl Tarak temizlik için bile şart önce tara sonra da elinle dağıt😂😂 0 0 Yorumla
selinnbakar Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl aslındao onun tarzı ama bunu çok beğenmiyosan güzel bi dille söylemek daha mantıklı gibi ama hediye olarak verilir yanlış anlamaz bence 1 0 Yorumla
yigit_gr Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Güzel bir dil ile söyleyebilirsin ayıp değil bence bakımlı olmasını ondan rica etmek 1 0 Yorumla
Gavurderler Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ben etmezdim direk düzleştirici ile girerdim 2 1 Yorumla Canpolatt01 +1 yıl 😂😂 Yorumla
Karamelaaaa Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Dağınık saç ♥️ben = @boavista sksksk 2 5 Yorumla Boavista +1 yıl Kdjdjdid Yorumla Karamelaaaa +1 yıl @Boavista o saçlarını var ya neyse 😂😂 Yorumla Boavista +1 yıl Naparsın 😂 Yorumla Karamelaaaa +1 yıl @Boavista neyse dedim ya 😂😂😂 Yorumla Boavista +1 yıl Tamam 😂😝 Yorumla
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl güzel olur mümkünse krepe fırçası olsun 1 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Belki dağınık seviyordur 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Mantıklı olur. Ama ben ima yapmaktansa direk söylerdim
Ben, dağınık olmasını seviyorum ama o saçlarla oynamak güzel oluyor. :D
Bu görseldeki gibi olursa tarak değil makas hediye ederim😄
Zaten çok güzel görünüyorsun ama saçlarını biraz toparlasan seni daha çok beğeneceğim diyebilirsiniz bunun yerine
Baya gurur kırıcı olurdu.🙂
Tarak temizlik için bile şart önce tara sonra da elinle dağıt😂😂
aslındao onun tarzı ama bunu çok beğenmiyosan güzel bi dille söylemek daha mantıklı gibi ama hediye olarak verilir yanlış anlamaz bence
Güzel bir dil ile söyleyebilirsin ayıp değil bence bakımlı olmasını ondan rica etmek
Ben etmezdim direk düzleştirici ile girerdim
😂😂
Dağınık saç ♥️ben = @boavista sksksk
Kdjdjdid
@Boavista o saçlarını var ya neyse 😂😂
Naparsın 😂
@Boavista neyse dedim ya 😂😂😂
Tamam 😂😝
dağınık saç daha çok hoşuma gider
Gönlümden tarak koptu dersin =)
Dyson almak daha mantıklı ona ajshsh
Olur
Evet Ayıp Olur Tabikide
güzel olur mümkünse krepe fırçası olsun
Belki dağınık seviyordur
Dağınık sa zaten uzak dursun
Ayıp. Keratin falan vermek gerek
Olmaz
Olur dagınık saç iyidir
İnce bir mesaj olur.
Olmaz
Ayıp olur evet
Dağınık saç daha iyi ya 😁
Ahaha ayıp yav
Saçmalama bence.
Hahahahah
Tabi
Cok iyi bir hediye