Vala ben askere giden sevgilimin saçını kesipte aldım sürekli yanımda taşıyorum kokluyorum aşk var işin içinde igrenmekte ne demek onun suratındaki siyah nokta olsun onu bile seviyorum aşk bu demek herhangi biseynden igrenilmez her haliyle herseyiyle sevmektir ama işte bazılari aşkı basla bişey zannediyo ama aşk onun tek bir kelimesine muhtacliktir
Üniversitedeyken sevgilimin saçlarını taradıktan sonra tarakta biriken saçları alıp saklayan bir insanım. Bence güzel birşey fakat unutulmaması gereken birşey var eğer ayrıldıktan sonra unutur da uzun bir süre sağladığınız yerden çıkarmazsanız çürüyüp bocekleniyor...
Bir zamanlar sevdigim adam askerde idi bana saçını yollarmisin demişti ilk başta çok yadirgadim ama bir tutam kesip simsiyah saçlarımı ona yolladığımı bilirim
Eskiden her erkek sevdiği kadının bir tutam saçını şapkasının altında taşırmış.. Hatta kadının özel bölgesinin bir miktar kılını bile şapkanın altında mendile sarılı taşıdıklarını okumuştum..
romantikçe ama anlamı olması gerekir çiftler arasında özenerek yapılırsa tamamen gereksiz bence ayrıca o bir kıl oraya tesadüfen takılmış da öyle bir kılıf uydurulmuş gibi :D
Sevdicekten bir hatıra, bir eşya taşımak hoş bir şey mesela bende onun kupası var, parfümü var kokluyorum her gün, kozalak vermişti bana o var ama saç teli, sakal teli vs garip ya, bilemedim. :D
Saç taşınır ama öyle kolye küpe değiş cüzdan da bir parça Ölüm var ve belki saçını son kez koklamaya dokunmaya fırsatın kalmaz bu yüzden olabilir Ama bu abla saçmalamış
Neresi iğrenç ya hadi onu geçtim hani "saçlarının bir teline zarar gelmesin" diyenler lafinızın arkasında durun hem bence çok güzel aşk budur ya işte her santimetkaresine aşık olmak dünyanın en çirkin insanını bile dünya güzeli yapar aşk 😉😉😉
Böyle şeyler hayatta her alanda olduğu gibi semboliktir saç , fotoğraf vs. ama bunların arasında sakal pek hoş değil.(Amaç sakal değil sembol-mana çıkarmak -duygu.)
En İyi Cevaplar