Hayır tabiki benim o kişiyi reddetmem onun güzelliği ile alakalı değildir ki, bir insana karşı çekim hissetmek gerekir, hoşlanmak gerekir. Bir insanı çekici veya seksi bulmak için, sevmek için güzel olması gerekmiyor. Öyle insanlar var ki aşırı yakışıklı veya aşırı güzel ama ottan farksız hiç bir anlamı kalmıyor. O yüzden kişilik, duruş, konuşma tarzı bunlar hep aynı ve var olan şeyler. Dış görünüş bir şekil değişir güzelleşirsin belki dahada yakışıklı olursun ama konuşman, hareketlerin, duruşun aynı kalır.
zamanında reddettigim insan sonradan değişmiş bir şekilde karşıma çıksa da yine de şans vermem çünkü öyle insanda gurur yoktur fazla gurursuz kendine saygısı olmayan tiplerle ilişki kurulmaz ayrılırsın sonra gider rahatsız eder sürekli gurur yok çünkü umursamıyor ki böyle şeyleri. seni istemeyeni sen de istemeyeceksin bu kadar basit ben yaşasam böyle bir şey yıllar önce reddedildiğim insanın karşısına çıkıp şans istemem artı olarak şu da var eğer ki dış görünüşümden dolayı beni reddetmişse zaten yarın öbür gün Allah korusun güzelliğimi kaybetsem veya kilo alsam çirkinleşsem vs böyle birinin beni terk etme ihtimali de var o da bence reddedilmekten daha da acı bir şey.
Yok kabul etmeye yüzüm olmaz. Ama keşke ben yıllar sonra çok donanımlı çok havalı çok cesur bir kadın olarak karşılarına çıksam. Ne kaybettiklerini görseler. Tam benlik hareket 😂
Mazoşist:Psikolojik rahatsızlıklardan biri olan mazoşizm, kişinin kendine acı verilmesinden, eziyet edilmesinden hoşlanılması durumudur. Ben böyle miymişim 😆 karşımdakine eziyet ediyorum ben ama yine de sen bilirsin knk kfkfkfkfkgkddmhmf
Onu reddeddiysem dış görünüşü için değil karakterinde dolayıdır. Bu yüzden birlikte olmak istemediğim insan dünya güzeli olsa ne karşısında bir an zayıf düşer ne de beraber olmak isterim. Birlikte olacağım kadın bizi ve ilişkimizi herkese karşı güzelce temsil edip, taşıyabilmeli.
Yok şans vermem. Birincisi, onu bir zamanlar dış görünüşüne göre yargılayıp onu reddetmem bu benlik değil, bu sebeple reddetmeyeceğim için aynı sebeple ona şansta vermem. Eğer istememişsem karakteri defoludur, ha derseniz hiç karakterli insana rast geldin mi, bir elimin 2 parmağını geçmez. 😂
Güzel insan benim etrafımda dolu karakterlilerle Ama siz iki ilgi gösterene tav oluyorsunuz Bir defa da etrafınız daki adam gibi adamlara siz adım atsanız?
Ben adam ayıklamam. Yok o karakterli dur yüz vermiyim, dur şurda şerefsiz var koşa koşa peşinden gideyim diye bir şeyim asla yok. Ben içimdeki hisle yola çıkar ve gerekirse o yolu bitiririm. Bir tek ilgi yetmiyor o ilişkinin devam etmesi için, saygı olmalı, anlayış olmalı, iyi niyet olmalı. Yoksa gerisi fasa fiso.
Evet haklısın Saygı sevgiden bile önemlidir Saygı sevgi suyunun dolduğu kaptır Obür türlü saygı yokda kimsede Sevgi azalır kucumsemeler, guvensizlikler Ve buna bağlı olarak kavgalar artar
Reddedilen kişi ben olsam ve o kişi bana bir şans vermek için adım atsa o kişinin yüzüne bile bakmam. Buğünün insanı, insan değil heykel seviyor. Ve şekilsiz bir hammadde heykel olmak için sırf dışlanmasın diye estetiğe para yatırıyor. Ne günlerdeyiz...
Reddettiysem bu karakteri, yaşayışı, ahlakı bana uygun olmadığı içindir. Bu yüzden geri gelse de pişman olacağımı zannetmiyorum. Ha hayatını komple değiştirirsen o başka..
Kesinlikle hayır eğer onu reddettiysem kişiliğindendir çünkü hiçbir insanı dış görünüşüne göre yargılamam. Çirkinden güzele ya da yakışıklıya dönmesi benim umrumda olmaz. Ama kişiliği değişti ve artık onu uygun biri olarak gördüysem bunu düşünmem gerekir.
Birincisi birini reddederken mümkün olduğunca kırmamaya çalışırım ve kibarca reddederim. Yani değiştiğinde utanmam bu yüzden. Reddetme sebebim belliyse istediği kadar değişsin cevabım aynı kalır 👻
düşünürm ama eğer benim ile birlikteyken dediklerimi umursamayıp sonradan tekrar gelseydi düşünmezdim, sonuçta benleyken yapmadıktan sonra bu bakımı benim için bir anlamı yok.
Şans verir miyiz derken? Asıl o bize şans verir mi? Onun gururunu da hiçe saymayın. Bu arada kendi adıma konuşayım kendisi adına sevinirim ama sözümün arkasında dururum ve görüşmek istemem.
Ben kemerde yaşarken lisa diye yarı alman yarı türk kız vardı yüzü çok güzel değil birazda kilolu diye avrupa biletini elimin tersiyle ittim şu an karşıma çıksa bırak zayıflamayı bi o kadar daha kilo almış olsa yine kabul ederdim bu sefer ben teklif ederdim hemde 😂
Ben de Brad Pitt değilim sonuçta ama o zamanlar gençtik duygular ön plandaydı yinede kızın duygularıyla oynamadığım için mutluyum hayırlısı olsun artık
Vermem çünkü başıma geldi. Aşırı evrim geçirmemişti ama biraz kendini düzeltmişti. Yine de hala reddettiğim kızdı hatta daha kötü çünkü ego geliştirmişti. 😅
Reddetmişsem kişiliğinden ötürü reddetmişimdir ve kişilikte öyle estetik ya da zamanla düzelebilecek bir şey değildir. ' İnsan yedisinde ne ise yetmişinde de odur' 'Can çıkar huy çıkmaz'
Benim fiziksel kusurlarım var. Zamanında onun yüzüne beni reddetmişti. Ama ben kendimle barıştım ve toparlandım ve güzel ilişkilerim oldu. En yakın arkadaşı ile güzel bir ilişkim vardır. Sonra benimle yakınlık kurmaya çalıştı. Ama geçti borun pazarı sür eşeği Niğde'ye.
@Jorf__ bu yasta bu kadar birliktelik. senij kişilik bozukluğu yaşamna sebeb. Bu küfürleri bırakabilir güzel sözler edebilirsin. Ve üzülme sevgik8n olduğu icn küfür ettiğin iicn cehenneme girmezsib ama günaha girersin yazık değil mo bu yasta kendine bu reva gördüklerin
Şans vermem çünkü tip yüzünden değil de karakter yüzünden reddetmişimdir büyük ihtimalle
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Valla ben tipi değisti diye kabul ettigim için utanirım, şimdi beni kabul ediyor vs düşünür, diğer bir seçenekte eski tipini unutmadigim icin ne kadar degisirse degissin kabul etmem