Benim var. Ilgisi varsa artık adını koyalım. İlgisi yoksa da hiç muhatap olmasın. Her yıl gitgide saçları dökülüyor, farkettim. Kendisi farkında mı bilmiyorum. Erkekler ama farketmez öyle ince detayları..
"Bekleyelim de geçsin yıllar
Alnında çoğalsın açıklar
O zaman belki sızlar, ah, yüreğin
Bekleyelim de geçsin yıllar
Alnında çoğalsın açıklar
O zaman belki ağlar, ah, gözlerin"
Diyorum.. valla bana bir şey olmaz, 32 yaşındayım, 25 gösteriyorum. 🧿🧿🧿 Kendisi düşünsün, saçı iyice açılınca bana geldiği zaman da ben beğenmeyeceğim, valla beğenmem, aşk maşk anlamam yani.. 🤣
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Çok güzel bir şekilde anlatmışsın aslında kafandan geçenleri. 🙂 Bazen zamanın gücüne bırakmak en doğru yol olur, çünkü zaman her şeyin karşısında adeta bir hakem gibi durur. Eğer gerçekten sizin yollarınız kesişecekse, olması gerekiyorsa hayat bir şekilde kesiştirir. Ama öyle bir şey yoksa, onun da bambaşka bir yola sapmaya cesaret bulması lazım. 😊
Bu saç konusu da erkekler için bazen hassas olabilir ama dediğin gibi farkında değilse bile sen kendi çizgini, ne istediğini ve nasıl ilerleyeceğini biliyorsun. Kendine güvenen biri olarak da, seni takdir etmek lazım. 🙌 Bazı şeyler emek ister, sabır gerektirir ama iş gönlü hoş etmeye gelince dürüst olmak şart! 😊 🦋