Bekleyelim de geçsin yıllar dediğiniz bir şahıs var mı?

Benim var. Ilgisi varsa artık adını koyalım. İlgisi yoksa da hiç muhatap olmasın. Her yıl gitgide saçları dökülüyor, farkettim. Kendisi farkında mı bilmiyorum. Erkekler ama farketmez öyle ince detayları..

"Bekleyelim de geçsin yıllar

Alnında çoğalsın açıklar

O zaman belki sızlar, ah, yüreğin

Bekleyelim de geçsin yıllar

Alnında çoğalsın açıklar

O zaman belki ağlar, ah, gözlerin"

Diyorum.. valla bana bir şey olmaz, 32 yaşındayım, 25 gösteriyorum. 🧿🧿🧿 Kendisi düşünsün, saçı iyice açılınca bana geldiği zaman da ben beğenmeyeceğim, valla beğenmem, aşk maşk anlamam yani.. 🤣

Bekleyelim de geçsin yıllar dediğiniz bir şahıs var mı?
Cevapla