Sizce böyle bir kız ortalama üstü güzelliğe sahip midir?

Öncelikle temsili fotoğraf bulamadım maalesef. Sadece özellikleri sayacağım gözünüzde canlandırırsınız.
172 boy 52 kilo iyi bir fiziğe sahip (ince bel, güzel şekilli kalça, göğüsler)
Simsiyah saç, buğday ten
Koyu kahverengi gözler (göz şekli badem, kirpikler uzun)
Küçük burun
Dolgun dudak
Cilt lekesi, sivilce vs yok.
Güncellemeler
+1 yıl
Ortalama üzeri olmak için bu özelliklere rağmen yeşil, mavi göz gerekli mi yoksa bu özellikler ortalama üzeri olmak için yeter mi?
Sizce böyle bir kız ortalama üstü güzelliğe sahip midir?
Cevapla