Öncelikle temsili fotoğraf bulamadım maalesef. Sadece özellikleri sayacağım gözünüzde canlandırırsınız. 172 boy 52 kilo iyi bir fiziğe sahip (ince bel, güzel şekilli kalça, göğüsler) Simsiyah saç, buğday ten Koyu kahverengi gözler (göz şekli badem, kirpikler uzun) Küçük burun Dolgun dudak Cilt lekesi, sivilce vs yok.
Güncellemeler
+1 yıl
Ortalama üzeri olmak için bu özelliklere rağmen yeşil, mavi göz gerekli mi yoksa bu özellikler ortalama üzeri olmak için yeter mi?
Sizce böyle bir kız ortalama üstü güzelliğe sahip midir?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Yüz şekli, saçlar vs gibi şeyler de önem arz ediyor benim için. Yazıyla da anlaşılmaz.
hasar kaydı var mı ne bu ya arabamı satıyorsun kendıne gel
Ulan özelliklerini öyle güzel saydın ki yükseldim bian 😂
Ben şahsen evet derim ama bu kişiden kişiye değişir, insanların güzel kavramını neye yükleyeceğini bilmek çok zor...
Güzellik görecelidir ve görmeden konuşmak saçma olur.
Bunlar Sahip olup yinede çirkin olan vardr
Evet öyle yüze yakışması önemli zaten
Evt oran orantı önmli :)) görmek gerk yani
Normal ortalama üstü değil
ortalama üstü olması için ne lazım sizce?
daha ne olsun? ortalama üstü işte, türkiye de kaç tane kız bu özelliklere sahip?😀
Kardeş bide gözlükleri çıkarıp oku istersen yanlışın olmasın
sen kendi tipine baktın mi ortalama üstü değil diyor 😂😂
Yeter de artar bile
Kilo haricinde güzeldir çok zayıf
Ayrıca aynı ben ama benim vücudum dolgun diğer kısımlar aynı
Evet iyiymiş
ortalama üstü tabi ki
Görmek lazım
Görmek kazım
güzeldir