Asosyal gözüken güzel bir kız hakkında ne düşünürsünüz?

18 yaşımdayım biraz sosyal anksiyete var. Yürürken bile sınıftaki insanlar varken daha küçük adımlarla yürüyorum. Sanki düşücekmiş gibi hissediyorum. Biraz da insanların içinde (özellikle erkeklerin yanında) kendimi çok sıkıyorum. Bunun çaresi ne bilmiyorum ama arkadaşım bile artık dışardan garip duruyor senin bu halini değiştirmemiz lazım diyor. Dışardan nasıl gözüküyordur sizce ya?

Asosyal gözüken güzel bir kız hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla