AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Sevgilinin yaptığı yanlış daha nazik olabilirdi galiba seni daha önce öyle görmediği için biraz garipsedi neticede bende görmedim ama bu şekilde de davranmam sende bir dahakine daha dikkatli olursun küçük bir olay abartılcak mesele değil
Bence ayrılmalısın. Tamam kötü bir davranış ama seni boyle uyarmamaliydi. Nerden buluyorsunuz böyle saygısız erkekleri anlamiyorum
Böyle bir canım dan hayır gelmez kıl bu kadar abartılacak bir şey değil eğer cidden çok aşık değilsen ayrıl ki ben olay yerinde anında ayrılırım sırf kıl için bu kadar hakarete uğramak mı?
Maymundan hallice adamlar mükemmel manken gibi kadınlar istiyor. Deseydin ya sen kimsin köpek diye
O erkek sen kadınsın. Yani hadi bacağını almadın diyelim niye şort giyiyorsun
Kadın olmam erkeklerin kölesi olacağım anlamına gelmiyor, yallah
Her kadın kıllarını aldırmak zorunda mı? madem biz aldırıyoruz onlar da aldırsın
Aşko başbaşaysanız problem yok ama dıları çıktıysan bu ülke buna hazır değil daha bebeğim o kadar medenileşmedik
Ama erkek illa alacak diye bir şey yok ama kadında kptu duruyor bana göre ama öbür seylerde her iki taraf ta alması sart
kız ve erkek eşitliği kesinlikle bu değil srkgljgtelg
Öyle bir algı yarattılar malesef kadın kılsız erkek kıllı olur diye halbuki yanlış kim nasıl isterse çıkar
Kadında erkek kadar kıl olması absürt durabilir evet ama azıcık var diye de kavga çıkarıp hakaret edilmez ayıp
Sevgilinin yaptığı yanlış ben açıkçası iki taraftada kıl istemem ama görürsemde sıkıntı etmem yani kızlara pek yakışmıyor tolar ama bence erkeklere de yakışmıyor
Arkadaşlar sizin beyniniz mi yok? Adam erkek lan erkek. Yaratılış bakımından daha kalıplı ve de vücudunda kıllar bulunuyor. Kadın beden olarak da daha zarif ve narin durduğu için ve de yaratılış bakımından erkek gibi olmadığı için kıllı olduğu zaman çok daha kötü gözüküyor ki bu normal. Eğer sevgilin banyo bile yapmaktan acizse onun temiz olmadığını savunabilirsin. Ama bu durumda ''E o da alsın?'' diye bir savunma yapmaya hakkın yok.
Beyni olmayan sensin. Yaratılıştan bahsediyorsun ve yaratılış olarak kıl hepimizde var? Kendinle çelişiyorsun mk beyinsizi
Susmazsan annenle bir gece geçirmek zorunda kalacağım. Erkeğin kendine bakımı koltuk altı ve pübik kıllarını almasıdır. Kadınların bakımı ise çok daha farklı. Eğer ''oe ben kıl kesmicem oe'' diye gezmek istiyorsan hadi ordan git gez. Ama sonra da sen de buraya gelip buna benzer bir başlık açarsın ya kezbanı seni.
Etekte giyelimmi erkek adam dedigin killi olcak zaten genital bolgeler haric ne o bebek poposu gibimi gezelim ortalikta bakimsiz demiyorum sonra yerden yere vurma...
Bu ne saçma bir kavga nedeni böyle 😂
Bu soru çok büyük kahkaha attırdı bana, 😅🤣 sagol ama yerden göğe haklısın.
Sende ağda yap ona belki anlar halinden
Eşitlikle bunun alakası yok. Erkeklerde kıl kötü gözükmüyor ama kadınlarda kollarda değil ama bacaklarda çok çirkin gözükebiliyor. Ağda zor bişi değil dakika içinde yapıp öyle gidebilirdin
Hayır efendim erkeklerde de kadınlarda olduğu kadar kötü gözüküyor. Ben sizin göz zevkinizi karşılamak uğruna kendimi yolamam, sen yap
Ben sürekli alıyorum zaten bu üşenilecek bir şey değil. Erkekler de asıl kılsız olunca kötü gözüküyor. O kıllı bacakla dışarı çıktığında hangi kadın güzel duruyor diyecek. Aksine herkes birbirine ne kadar iğrenç gözüktüğünü söyleyecek
Mesele üşenmek mi gerçekten? Bir erkeğe ağda yapsan o acıya asla katlanamayacakken biz buna her ay her hafta katlanıyoruz ve bu normal karşılanıyor nedense? Hem de sadece maymun gibi gezen erkeklerin göz zevki uğruna
Sadece erkekleri göz zevki için değil. Olması gerek bu olduğu için, kendimize güzel gözükmek için ayrıca ağda acısı öyle çok fazla acı değil. Erkeklerde kıl maymun gibi gözükmüyor aksine bazılarına çekicilik bile katıyor ama kadınlarda öyle değil.
Olması gerekenin bu olduğunu kim belirliyor? Olması gereken başka türlü olsaydı başka türlü doğmaz mıydık?
Böyle yaratıldık diye böyle mi kalmak zorundayız? O zaman kaşlarımızı, bıyıklarımızı da almayalım öyle salıp gezelim. Onları almak nasıl iyi gözükmemizi sağlıyorsa bacaklarımızı almakta aynı şekilde
Puhahah ben de aynı şeyi söylüyorum. Sen "olması gereken" diye tabir ettin. Erkekler de, kadınlar da aynı şekilde yaratılmışken bu durum neden sadece kadınlarda anormal görünüyor?
Aynı şeyi söylemiyorum. Erkekle kaş bıyık almasa da olur. Onların almasını gerektiren bir durum yok. Erkeklerle kadınlar aynı şekilde yaratılsaydı bizimde tüm vücudumuzda kıllar çıkardı. Yüzümüzde sert sakallar olurdu. Vücutta ki kıl erkeğe yakışan bir şeydir.
BİZİM DE VÜCUDUMUZDA KILLAR ÇIKARDI NE DEMEK? Zaten çıkıyor, ben kendi kendime mi çıkartıyorum o kılları, herkeste doğal olarak çıkıyor abicim ne bu tatava
Beynin başka yerde çalışıyor belli. Erkeklerin göğsü kıllarla dolu bizim ki öyle mi? Önce düşün ondan sonra konuş.
Ne saçma ya kendi bedenin istediğini yapabilirsin seni her türlü sevecek ve kabul edecek saygılı birini bul derim bi ayıyla ömrünü sürdüremezsin
Kusura bakm ama biraz haklı bebde erkeklerde kıl sevmem ama sırf onun var dşye bende mi kılı olim bence çok yanlış bir düşünce
Adalet nerede var ki kıl da, tüy de olsun.
Daha da uzat bence, taramay başlarsın bi hafta sonra hdjdjd
Ya şimdi haklı biraz ama yani bunu kibar kille güzelce diyebilir kalp kırmadan çomsrlığa gerek yoktu
Ben bile bacağımı filan alıyorum
Sen şort giymemeliydin o halde sebgilininde o tavırla karşılaması çok ayıp olmuş
Bence iki tarafta yapmalı bunun kadını erkeği yok ama sana öyle davranması hiç hoş olmamış.
Bunu yazan kişinin erkek olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam bu ne fjfjujjjzjzjl
erkek değilse de trol olduğu kesin. kadın-erkek çatışması deertleri ve sazanları görüyosun
Aman salla bea bırak ya snsn bazen bende unutuom trans kadın gibiyim ama insanlik hali yanu
Bunun için sana hakaret etmesi kötü olmuş. Ama erkekler de kıl olması normal bir şey, bunu anlamalısın. Bu yüzden bu konuda kendini onunla kıyaslama bana kalırsa. Bence yapman gereken şey, ona sana hakaret ettiği için kendisine kırıldığını söylemen.
Bruh. Kıl her iki cinsiyette de doğal olarak çıkan bir şey. Erkekler böyle normal karşılanırken kadınlar neden almak zorunda?
Pardon ama kıl kadınlarda da normal. Bizim de biyolojimiz böyle. Kıyasladığı şey de tam olarak bu aslında. "Erkekte normal, kadında değil." Neden?
Evet öyle, ama kıl köklerini hormonlarımız yönetir. Kıl köklerinin çalışmasını sağlayan hormona ise androjen hormonu denir. Erkeklik hormonları olarak da bilinen androjen hormonlar kadınlarda da bulunur. Kısacası buna sebep olan şey erkeklik hormonudur. Dolayısıyla erkeklerde normal karşılanırken, erkeklik hormonu erkeklere göre bir hayli daha az bulunan kadınlarda ise garipsenmesi çok normaldir. Bruh.
Okuyabilirsin cevabı yazdım.
Hormonlar demissin ama ona bakarsan östrojen hormonu da erkeklerde olabiliyor, ayrıca bazı insanlarda hormon bozuklukları olabilir hakaret etmenin anlamı ne
Bu hormonu biz kendi kendimize enjekte etmediğimize göre? Yani zaten bizde de doğal olarak mevcut olan bir maddeden bahsediyoruz. Erkekte normal, kadında değil diyebilir miyiz bu durumda? Sorun zaten aslında azlık ya da çokluk değil. "Androjenler erkek cinsel alıcılar ve dişi cinsel alıcılar üzerinde etki gösterir." Vikipedide yazan bu. Lol. Ve eminim kılların kadınlarda anormal karşılanmasının sebebi bu hormon değil, algılar ve toplumsal dayatmalardır.
@cet9743 Haklısın ahbap, meriçliğe devam.
@Bosverbenicanimya Haklısın.
bu kadar saygisiz ve kaypaysa yolunu ayir ondan.
O erkek ama normal kıllı olması. Senin dikkat etmen lazım
Kadinda hormon yok mu
Hormonla ne alakası var. Kadın dikkat etmeli.
Kıllar her iki cinsiyette de çıkıyor. Kadınların alıp erkeklerin almıyor olması da toplumsal dayatmalardan ibaret. Bakım sadece kadına özel olmamalı, sen kendini köle olarak görüp ikinci sınıf vatandaş olmayı kabul ediyorsan o senin sorunun
Hormonla ne alakasi mi var hahaha pekii sen bosver
Alakası yok. Kadının her yaptığını erkek yapacak erkeğin her yaptıgını kadın yapacak diye bir şey yok İkinci sınıf vatandaş böyle olmuyo. Konuyu saptırma.
Kadın dediğin dikkat edecek. Erkek zaten kıllı olur onun doğalı o
Erkek zaten kıllı olur onun doğalı o ne demek? HEPİMİZDE kıl çıkıyor ve bu normal bir şey:D erkekle kadın kılı arasında tek bir biyolojik fark bile yok, bu düşünceni hangi argümanlara dayandırdığını merak ettim doğrusu
Yaw ne anlamaz şeysiniz ya. Erkeğin bacaklarındaki kılları aldırmak gibi bir sorumluluğu yok. Sen kadınsın tabi dikkat edeceksin
Bu sorumluluğu bize yükleyen kim? Yine erkekler değil mi? Sana dayatılan her şeyi sorgulamadan kabul eden birisin anlaşılan, mükemmel puahsh
İğrençlik resmen kadının bu konulara dikkat etmemesi.
Bir kadının bu kadar aptal olması da bir hayli iğrenç maalesef
Bu konuda erkekle kendini bir tutman zaten tek başına iğrençlik
Adama üzüldüm Allah yardım etsin
Kendimi erkeklerle bir tutmuyorum, her iki cinsiyette de aynı şekilde oluşan bir şeyin toplum tarafından farklıymış gibi empoze edilip farklı yükümlülükler yüklenmesine karşı çıkıyorum. Tabii bunu idrak edecek kapasiteye sahip olup olmadığın meçhul
Erkeğe de bir sürü sorumluluk yüklüyo toplum. Onlara da ortak oluyorsan haklısın
Her iki cinsiyete de yüklenmeye çalışılan sorumluluklara karşıyım :D herkes istediğini yapabilir, hepimizin ayrı birer kimlikleri var ve zevklerimizi isteklerimizi hayatlarımızı toplumun cinsiyet algısına göre şekillendirmek zorunda kalmamalıyız
Öyle olmuyor işte. Herkes kendi kafasına göre hareket etse ne insan olur ne aile ne toplum
ahh ahh erkek milleti iste kendine bakmaz kadında bi tüy gördümü kadını yerin dibine gömer
Kadın dediğin zarif bakımlı olur, eşitlik bunla mi ölçülür
Eksileyen bakımsız maymun kılıklı pembeli kim acabâ
Kadın dediğin kıllı olur kardeşim, geçin bu ayakları
Eksileyen karılar hepiniz maymunsuz
😅😅😅😅😅 aslında haklısın. kisin sarılıp uyumalı , sıcak tutar yorgan niyetine kürkü
Amca gogsunde ki sempanze killarini goruyor musun yoksa yastan oturu gozlerde mi gitti😂
neden eksilemişler biliyor musun " kadın dediğin " diyerek cümleye başladığın için ayrıca nasıl olucağımı sana mı sorucam ya da soracağız? 😂
@Birileri00 yuru kanka
Valla kendini maymun gibi mutlu gorugorsan burda adalet arama kardeşim. killi bir kadınla sevişmem bile
milletinde işi gücü yoktu seninle sevişecekti. 😂
Maymun gibi olan sensin kendine bi bak 😂 Kıl dediğimiz şey iki cinstede olabilecek bişey kişi isterse alır isterse almaz saçma sapan erkekleride kadınlarıda kalıplara sokmaya çalışmayın artık bi bitin valla bitin gidin artık bıktık sizin sığır düşüncelerinizden. kendi hem cinsleriniz bile sizin gibilerden rahatsız.
Benim killarıma laf edenler senin kıllarına mi aşık olcak 😅😅😅😅 merak etme kıllı biriyoe sevişmek tercihm değil
bak sana diyorum ki millette seninle sevişmek için sıraya girmiyor hani😂 kendini bu kadar övmen nerden geliyorsa bu özgüven.
Yaa tamam sen alma kıllarını, senide kıllı seven birileri olur
ben kişisel bakımımı yapıyorum zaten. Hayatımdaki kişi senin gibi aklı fikri bacak arasında olmadığı için allaha şükür seviyor yani 😂 sana kolay gelsin
Hey Allahım yaa ben ne diyorum da sen bana sariyrsun😂😂
Adam haklı, kıllı kadın sevsek, hayvanat bahçesinden şebek alırdık
Kadınların hayvanat bahçesine gitmesine gerek yok ama lol
@Bosverbenicanimya vurdu gol olduu
agh
Ayrıl Çok geri kafalı
Hemen uzaklaş ondan biber sürerim ağzına onun
😀
Kıllı kılli çıkma ozaman sen kadınsın temiz bakımlı olman lazım bence doğru demiş manitan ben olsam öyle çıkmayı yakistiramam
Fazla üstüne düşmüşsün bas tekmeyi gitsin
Kadına yakışmıyor ama hakaret etmemeli
demek kılları için seviyor seni.
Kıllarını al yemeğine at yedir sonra da ayrıl.
Virgül
Bilemiyorum Onun Tuhafına Gitmiş Galiba
Öküzle berabersin canım. Bırak gitsin.
Tövbe ya ne biçim sorular bunlar ya 🤦🏻♀️
bunlar trol sorular, kadın hakkı savunucularını, eşitlik budalalarını gaza getirmek için uydurma bi soru. ve amacına ulaşmış. bizim millet hemen gaza geliyor görüyosun
Anladım ne diyim ya 🤦🏻♀️ evet öyle herkes inanmış
Ya kızım tövbe yaa 😂😂
Puahahaha abi şaka mısınız siz ya puahabbaabhs
Sevgilim de bana ısrarla alma diyor ama ben rahat edemiyorum shxnsnx
Dream boy
Ben de alma diyorum (genital) rahatsız oluyorum diyo. Alma seviyorum arkadaş
@JanArmel o da aynen böyle diyor 😂 sarı tüylerimin ona temas etmesi hoşuna gidiyormuş
Cocuk haklı yap bi güzellik alma onun için.
Kaba olmasına gerek yoktu
wer is dı adalet ha, kız haklı
kadın dediğin güzel olacak
Nasıl rahatsan öyle davran.
Böyle yobaz bir sevgilin mi var?
Iğrenç
Nesi iğrenç?
Bir kızda kıl olur mu
Çıkmıyor mu sende 😨
Erkekte oluyorsa kadında neden olmasın? Allah bizi böyle yaratmış, kıllarımı alarak Allah'a savaş mı açayım
Yav bir bas gir iğrenç sin
Erkekler çok temiz zaten kadınlarda doğal olan kıl çıkınca iğrenç aynen
Kızda kıllı bacak gerçekten iğrenç olur ama görülmemesi daha iyi hep
Neden iğrenç?
İğrenç yani açıklamasına gerek yok mesela o kızla sevgili değilsem direkt soğurum ister istemez o ne öyle kıllı
Bazen bizde erkekler için bunu diyoruz biliyo muydun bunu?
Erkekte neden iğrenç değil
O zaman bacağı kılsız bi erkek bul sen de karar senin
Sorun kılsız erkek bulmak değil, sorun erkek kıllı olunca DOĞAL, kadın kıllı olunca İĞRENÇ olarak değerlendirilmesi
Aynen öyle
Ben erkek demedim ki onu nerden çıkardınız kız kılsız olmalı dedim sadece?
Kızda iğrenç olduğunu söylüyorsun? Bende neden erkekte iğrenç değil diye soruyorum.
Ben de*
Ben erkeğe alıcı gözüyle bakamadığım için buna cevap veremem ki erkekte iğrenç değil de demedim?
Maymunu ormana yolla
🤣
Ayrıl beğendiğine gitsin
Kadında hiç hoş durmuyor ama
Erkekte hoş mu duruyor?
Kadına göre hoş
Bir kadınım ve beğenmiyorum. Nerden çıkardın kadına göre hoş olduğunu? Puhahah anca işinize gelirse
Kadınlara sordun mu hoş duruyor muymuş?
Kadında olan killa erkekte olan kıl çok farklı kadında kıl olması aşırı itici
Neden farklı olduğunu düşünüyosun
Tüm kadınlar aldığı için hayalleriniz hep pürüzsüz bacak öyle bi algıya koymuşsunuz kadınları
Ya erkekte bı olgu olarak kıl fazla sırıtmaz ama kadında öyle değil
KADIN VE ERKEK KILI ARASINDA TEK BİR YAPI FARKI BİLE YOK. Biyolojik olarak kıllar her iki cinsiyette de aynı, toplumun zihniyetinin körelmiş olması farklı bir mevzu
Evet keşke. en başından almasaymissiniz 😀
Tamam hiç almayın o zaman
Erkekte çıkan kıl bildiğin maymun kılı gibi lan. Kızın bacağındaki iki üç tane kıl için mi bu tantana?
Bana göre böyle
Çok mu gür çıkıyor
Fark ediyor mu
Hayır ama öyle olsa bile, kendisinin bir kere bile aldığını görmedim bana al deme hakkı yok
@Bosverbenicanimya yani onun öyle konuşması yanlış evet ama ben bacağımda tüy varken bacak bileğime kadar kapatıyorum sevgilinin yaninda da öyle durulmaz
Neden durulmasın? O benim yanımda son derece rahat bir şekilde öyle duruyorken ben neden illa kendimden utanmak zorundayım? Bakım kadınlara mı özel
Evet karşındaki bakımına özen göstermedikten sonra pekte önemsemeye gerek yok
Yani erkekte bacak kılı normal göğüs kılı kötü sadece
Kadında da bacak kılı normal? İsteğimize göre çıkmıyor bu kıllar alooo.
Bizde de normal bacak kılı her kadında çıkıyor ama diğer yüzde belde olan kıllanmalar normal değil neden bunu çok doğaüstü bişeymiş gibi görüyorsunuz ki sadece her kadın aldığı için genel algı olmuş
Bence ayrıl ondan.
Valla ondan uzak dur
Kanka kıllı bacaklarla sort mu giydin gercekten
Kanka o çirkin suratınla profil fotoğrafı mı yaptın gerçekten
Eved kankim
Ben de kıllı bacaklarla şort giydim gerçekten kankim
Askm cirkinlik allahtan gelen ve düzeltilemeyen* bir sey ama kıllar bdndndnndnensndndmdmnd
Askım kıllar da Allah'tan geliyor ama sen bilirsin. Kıllarımı ağdayla almamı istiyorsan yallah estetik yaptır
Ben kıllar allahtan gelmiyor demedim ki zmnsmsnsksn en azından basit bir çözümü var
Neyle alırsan al mk banane
Fakirim ağda param yok nolur dalga gecmeyin😔
Muhremelen bakimsiz oldugunu dusundugu icin
Ne kadar çocukça konular