Güzellik & Bakım Selülit ve çatlak giderici krem/yağlar işe yarıyor mu? mekansahibişahmaran Takip Et FenomenGuru Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Yoksa tek çare spor mu?Annem 50 küsür yaşında kadın ne çatlağı ve selüliti var. Kendimi bildim bileli zayıfım bende neden var 😭😭 Selülit ve çatlak giderici krem/yağlar işe yarıyor mu? Cevapla Selülit Soruları İş Soruları Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
ladymelo Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 31% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 425 cevap paylaştı. Spor da değil beslenme bence bende de var günde 3 saat yürümeme ve zayıf olmama rağmen 1 2 Yorumla mekansahibişahmaran +1 yıl Bende o kadar basket ve voleybola da gittim spor da yaptım da işte...😭 Yorumla ladymelo +1 yıl Bence tamamen beslenme ben çok abur cubur yiyorum ondan yani diyetini değiştir bence Yorumla
Afraa2727 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Merhaba düzenliyor kullanımda kremler işe yarıyor fakat sabah akşam aksatmadan kullanmanız gerekir 1 12 Yorumla mekansahibişahmaran +1 yıl Siz ya da etrafınızda kullanan var mı marka vs daha detaylı soracağım da Yorumla Afraa2727 +1 yıl Etrafım da biri var aslında Yorumla mekansahibişahmaran +1 yıl Sorar mısınız ya da onun da KS hesabı varsa yazabilirim ona. Yorumla Afraa2727 +1 yıl Maalesef KS hesabı yok ben sorarım ona öğrendiğim an size yazarım. Yorumla mekansahibişahmaran +1 yıl Tamam teşekkür ederim Yorumla Afraa2727 +1 yıl Merhaba keremin adı contractubex sabah akşam kullanabilirsiniz. Yorumla mekansahibişahmaran +1 yıl Tamam çok teşekkür ederim ☺️ Yorumla Afraa2727 +1 yıl Rica ederim Yorumla mekansahibişahmaran +1 yıl Doktor mu yazıyor bu kremi yoksa eczaneden isteyince de veriyorlar mı ve fiyatı ne kadar sorabilir misiniz ben bulamadım Yorumla Afraa2727 +1 yıl Eczane den isteyince veriliyor 150 TL civarında Yorumla mekansahibişahmaran +1 yıl Gitti böbreğimin teki 😂😂😂 neyse her şey için çok teşekkür ederim ☺️ 🥰 Yorumla Afraa2727 +1 yıl Rica ederim ❤️ Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Selülit yok bende ama çatlak var gecen baya bisiler araştırdım ozon yağı cok iyi geliyor dediler 5 gundur kullaniyorum bakalim sanki hafif rengi kayboluyor gibi geldi 1 0 Yorumla
MuRDocK38 Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl cilt ve kilo alıp verme ile alakalı diye biliyorum ben bunu ya. ve olduktan sonra geri dönüşü çok çok zor. 0 0 Yorumla
Meryy_93 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Bence işe yaramıyor ama kullanıldığında çatlakların derinleşmesini ya da çoğalmasını önlüyor. 0 0 Yorumla
Osmanlı-Beyefendısı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Kakao yağı ve sabunu yüzeysel çatlakları gideriyor. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Spor da değil beslenme bence bende de var günde 3 saat yürümeme ve zayıf olmama rağmen
Bende o kadar basket ve voleybola da gittim spor da yaptım da işte...😭
Bence tamamen beslenme ben çok abur cubur yiyorum ondan yani diyetini değiştir bence
Merhaba düzenliyor kullanımda kremler işe yarıyor fakat sabah akşam aksatmadan kullanmanız gerekir
Siz ya da etrafınızda kullanan var mı marka vs daha detaylı soracağım da
Etrafım da biri var aslında
Sorar mısınız ya da onun da KS hesabı varsa yazabilirim ona.
Maalesef KS hesabı yok ben sorarım ona öğrendiğim an size yazarım.
Tamam teşekkür ederim
Merhaba keremin adı contractubex sabah akşam kullanabilirsiniz.
Tamam çok teşekkür ederim ☺️
Rica ederim
Doktor mu yazıyor bu kremi yoksa eczaneden isteyince de veriyorlar mı ve fiyatı ne kadar sorabilir misiniz ben bulamadım
Eczane den isteyince veriliyor 150 TL civarında
Gitti böbreğimin teki 😂😂😂 neyse her şey için çok teşekkür ederim ☺️ 🥰
Rica ederim ❤️
Selülit yok bende ama çatlak var gecen baya bisiler araştırdım ozon yağı cok iyi geliyor dediler 5 gundur kullaniyorum bakalim sanki hafif rengi kayboluyor gibi geldi
cilt ve kilo alıp verme ile alakalı diye biliyorum ben bunu ya. ve olduktan sonra geri dönüşü çok çok zor.
Bence işe yaramıyor ama kullanıldığında çatlakların derinleşmesini ya da çoğalmasını önlüyor.
Kakao yağı ve sabunu yüzeysel çatlakları gideriyor.
Sanmıyorum yarayacağını
Nerende var kanka mutlu degilmisin
takilma bunlara ya
Bilgim yok
Benimde var 😒
Dene