Merhabalar 💜
💜 Barbara palvin güzelliği mi Serenay sarıkaya çekiciliği mi?
💜 Barbara palvin güzelliği mi Serenay sarıkaya çekiciliği mi?


Barbara kaşlarını biraz daha kaldırtırsa eşit kenar üçgenin tarifinde kullanılabilir. Bilime faydası olur... Serenayı beğenmediğim halde gözüme güzel geldi
Cevap
34Cevap
İkisi de şişirilmiş balon
Serenay zaten çökmüş iyice. Barbara da sadece yüz güzelliği masumane diye şişirildi. Daha güzel tonla kadın var
Ya Barbara çok sevimli ama uzun uzun bakınca bana çok çirkin geliyor, Serenay da güzel değil ya çok farklı bir havası var o kızın.
Serenay yıllardır beğendiğim birisi bana güzel geliyor
Kesinlikle Barbara net.👌🏻
İkisi de benim için fazla iddialı isimler ben C Şıkkı diyorum: Evleneceğim kızın sadakati. 😊
Barbara hem fazla güzel hem çekici. Serenay sokaktan bi yüz.
Barbara bronz tene sahip olduğu için çekici gelmiyor bana
şakamı yapıyosunuz? barbara tabii ki
seranay sarıkaya güzel degilki
Bi tarafta barbara diyosun 😍
Diğer tarafı saymıyorum bile 😂
Serenay Sarıkaya da ne çekicilik var? Güldürme beni 😅
Barbara guzel mis. Birgun oda burusacak. Ebedi guzellik varken bunlara ozenmem.
İkisini aynı keseye koyup kıyaslama dahi yapılamaz
Cevap serenayin sac rengi
Barbara nın saçının tırnağı olamaz serenay
Barbaranın yanında serenay erkek gibi
İkisinin de iticiliği desem :/
Niye böyle bir algı oluşturmuşlar
KS de daha güzel ve çekici çok kişi var
Kendine güvenen insanı severim
Barbara palvin’i dünyalara değişmem
Barbara ama dişleri çok itici geliyor ya
Bunların ikisini de beğenmiyorum 😄
Barbara net döver ayağa kaldırmaz bile
Barbara Palvin tabii ki 😃
Barbara palvin tabiki
Barbaraya ayıp olmuyor mu ☺️
ikiside değil 20 kere estetikle baba annemde güzel olur , çekici olur
Serenayin neresi cekici valla bana hic cekici gelmiyor iticiii
barbara varken serenay kim
Açık ara farkla Barbara
Barbara varken seranay kim?
Her anlamda barbara 👍
Barbara ' nın güzelliği
Palvinin yanında Serenay kim köpekmiş.
Benim kız versiyonlarım :D :D :D
Bunlar şimdi dünya güzeli dimi
Barbara herhalde barbara manken olan
Tabiki barbara
Barbaraa
İkisde değil
Tabii ki barbara..
Barbara tabii ki
Barbara tabi ki. Barbara, manken olan
Barbara
Barbara tabikide, manken olan 😄
Başka kişide oy kullanabiliyor muyuz 😅
ikisi de değil yaaa
İlla birini seçmem icab ediyorsa Serenay derim...
Kıyaslanamaz bile. Serenay güzel bile değil.
Barbara
Tabikide Barbara
İronidir umarım tabi ki barbara
Barbara hanım
serenay sarıkaya
Barbara.
Pardon da çekicilik göremedim
Yariyariya
Serenay tipsizin teki yahu
Barbara
Barbara a-q elin sümüklüsünün ne çekiciliği var
Net Barbara...
İkisinin de kendine göre güzelliği var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?