

Haberin linki: https://m.t24.com.tr/haber/barbara-palvin-kivanc-tatlituga-hayranim-serenay-sarikaya-benden-daha-guzel,366780
Güncellemeler
+1 yıl
🙆🙆


https://i.hizliresim.com/0y39yo.jpg
Olabilir, yakışmıyorlar da değil hani Kıvanç zaten beğenilmeyecek bir adam değil. Fazla yakışıklı.
Aslında Barbara güzel de bana bazen itici geliyor. Yine de Serenay ile kıyaslanmaz, o konuda samimiyetsiz konuşmuş.
biliyorum mütevazi bir kız. nerde yabancı bir bayan görsem hep mütevazi idi. türklerden başka egoist kibirli kızlar görmedim zaten
Kız kendisinin güzel olduğunu biliyor ve böyle diyerek daha iyi görünmek istiyor işte. Yer miyiz bu reklamları. Bir de güzel insanlar çok iltifat aldığından mütevazi olur çoğu. Çünkü mutludur o kendisini bilir.
Soyledikleri dogru serenay bundan daha guzel ve bana hayran okuldada bana hayrandılar fanlarım vardı parmakla gosterirlerdi beni
Yarıldım ya
@Vagabondsho gecmiş olsun
Bu kız bana asık yhaa ❤😂😂
Cevap
99Cevap
Turk firmasindan 7 sulalesine yetecek parayi kaldirdiktan sonra 2 turk ovmus egosundan cokta bisey eksilmez :D hatta recep tayyip erdogannn diye ortalarda gezmeli
İkisinin de varlığından çekimlerde haberi olmuştur. Ne hayran olması? Kibarlık olsun diye söylüyordur.
yani, mütavazilik başka birşey, kendini bilmezlik başka birşey. barbara bilse serenayı dik burunlu aşırı egoist biri olduğunu ben daha güzelim derdi xd
Türk takipçi kasmak için hepsi... Mavi reklamında serenayla oynadığı sıra instagrama sürekli resim atıyordu takipçi kasmak için 1 ay sonra hepsini sildi. Gerçekten serenayı çok seviyor 🤗
Samimi veya mütevazi değil, haklı. Şu kız bana acayip itici geliyor. Miranda Kerr veya Adriana Lima hatta Megan Fox varken çitayı bu karıya kadar düşüren erkekleri tebrik ediyorum.
Türkün egosunun alışık olmadığı bir durum bu.. Medeni insan farkı.
Yalnız Kıvanç'da, Serenay'da Mavi markasının reklamında oynadı. Barbara da oynadı.
Yani Mavi markasında oynayan kişileri pohpohlamış. Sebebi ise Mavi'de oynamaları. Kendileri gibi.
Tabiki kötü yorum yapmıcak ya da pohpohlucak.
seranay'ın bir güzelligi var bu tartışılmaz herkez kızı barbara ile oynadıgı için gömdü ama
olmaz yani:)
Şu batılıların mütevazılığına da hayran kalmamak elde değil, arkadaş.
Bu arada mütevazi birbirine paralel olan demek, doğrusu mütevazıdır.
Herkes tarafından beğenildiği için mütevazilik yapması güzel bişey olsa da hala Baebarayı da Serenayıda bir gram beğenmiyorum😄
Mütevazılığı biraz abartmış o bence yoksa açık ara fark atıyor serenaya 😂
Bide bizimkilere bak 1. Siniftan beri fanlarim vardi parmakla gosterirlerdi😂
Palvin seranaydan güzel Serenay yanında gözükmüyor bile gerçekten mütevazi bir insan ondan öyle söylemiş
iste yabanci kizlarin asaleti asilligi iste kezban olmayislarini gostergesi bu kiz serenaydan. guzel...
Bu kızda bir Türk esintisi var.
Macar Türklerinden sanki.
Budin Beylerbeyi'nin 67. göbekten torunu gibi 😃😂😃
Bana gore dunyanin en guzel kadinlarindan birisi. Egosu olmamasi guzelligine guzellik katmis helal 😀
Serenay kim ya nasıl bu kadar abartildi anlamadım. Fizik iyi ama yüzü ekranlara yakışmıyor. Barbara çok tatlı ve mütevazı.
Yalanci insanlari sevmiyorum serenay kim barbara kim keske durustce ben daha guzelim deseydi😄😄
taş olursun barbara palvın dicemde olmuş zaten olacagı kadar kadının verdigi bikinili pozlar yeter
Ben bile serenayin makyajsiz halinden guzelim. Seranaya guzel diyenler acil dr ye gorunsun. O kizin espri anlayisi olsa gerek.
Şu barbara yi bir ben beğenmiyorum sanırım selenay fena değil de barbara çok sinsi bakıyor çenesi desen bir garip bir sürü seksi ve güzel mankenler var neden bu kız anlamadım hala
Alayının mk palyaço hepsi insanları güldürmek için kendi hayatlarını s. kiyorlar.
1 serenay guzel falan değil
2 bu kiz 10000000 serenay eder be
Kahkaha attım serenay barbaranın tırnağı bile olamaz 😂
ben barbara palvin i çok beğenmiyorum açıkçası. ama kızın tarzı havası bambaşka.
Mütevazilik yapmış ama barbara cok daha güzel bence :)
Ne desin ben daha güzelim mi 😂 kibarlık yapmış işte
😇çok mütevazi ki bal gibi de biliyor ablamız pek güzel olduğunu.
Bence gayet normal. Serenay da ondan daha güzel... Kıvança da dünya hayran..
Mütevazi mi oynuyor mu? Bunlar hep ikircikli mevzular.
Yabancılar hep mütevazi ya. ; bir de bizimkilere bak kendilerini İngiltere prensesi sanıyorlar 😂😂😂
bu kız bizim seranayı çarpar, böler, karakökünü çıkarır be
Samimi değil. Barbara'nın yanında Serenay'ın esamesi okunmaz.
O ondan daha güzel diyemem ama ikiside bana göre farklı kategorilerde
Serenay mı daha güzelmiş 😮 saçmalamasın kendisi daha güzel
gösterse ne göstermese ne beni methetmedikten sonra çokta tın :D
Bence fazla alcakgonullu konuşmuş barbara cok daha iyii
Beyan hoş gözüküyor ama ben Selenay i güzel bulmuyorum
Seranay önce sümüğünü silsin sonra güzellik yarışına girsin..
Ikisi de guzellikte denk. O yuzden birsey diyemeyecegim.
Francisco lachowski'ye hayran olmuyor da kıvança hayran oluyor... :|
Evet baya mutevazi halbuki Serenayla Barbara yan yana bile gelemezken
bu kadar mütevaziliğe gere yok serenayn ne özliği vsar
Çok tatlıss açıklama yaaa yerimmm demicem tabi ki aldığı paralara saysın !!!😂😂😂
Yerel gazeteye prim yapmış işte, geçin boşverin bunları
Serenayi da cok yeriyorlar , kadin güzel Barbara haklı ama mutrvaziligin de lüzumu yok kendide guzel😂
Cidden böyle mi demiş, hastayım su kadına ya beğendiğim 3 kadından biri
Barbara palvini kat kat daha fazla güzel buluyorum serenaydan😍
Kesinlikle çok mütevazi ve çok tatlı, bizim ünlülerde çıkıp orda burda birbirlerinden daha üstün olduğunu iddia ediyor.
HELAL OLSUN.. özguvenı ve kişiliği oturmuş bir kız. olgunca bır davranış.
Kibarlık yapmış, yoksa Serenay'dan kat kat güzel Barbara :)
aynen barbara şuana kadar gördüğüm en güzel ve tatlı kadın
Güzellik görecelidir belki gerçekten Serenayı kendinden güzel buluyordur? Bana kalırsa Barbara çok abartılıyor kadınsı bir güzelliği yok yine güzel tabi ama zariflik yok
mütevazı ve ya başka bir şey... siz neden başkalarının dedikleriyle bu kadar ilgileniyorsunuz... beyninizi geliştirin biraz...
Barbara cidden çok güzel bir kız ve ne kadar doğrudur bilemem ama bu hareketi sayesinde içi de güzel gibi gözüküyor.
Karının egoya ihtiyaci yok ki kendisi seranay daha guzel desin kalan 6 milyar insan onu daha guzel buluyor 😂
Fazla mütevazi... Barbara kat kat daha güzel bence.
serenay kimmiş yav . bu kadında biraz gercekci olsun
Serenaydan çirkin deyil bence daha güzel bir kadın
Bu kadına hayranım aşırı mütevazi serenay sarıkayı bana göre güzel bile değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar